XXL Nutrition

belgische DBB meeting !

even in je eerste post zetten wie eventueel komt, dan hebben we al een beetje een idee...

Zeg huurt de bovenverdieping van de Carré af in Willebroek. Dan kan komen wil da wilt. Vermits dat da tegen Brussel ligt, is het centraal. DBB @ Carré. Buitenwippers zullen ze niet nodig hebbe diene nacht :D

ik zal den ambraszoeker spelen dan, is ook nodig eh :cool:
samen met sanca uiteraard :D

Zal ik dan nog enkele SCHEVE vrienden meebrengen :D EN mee spelen

:roflol: :roflol: :roflol:

Ik denk dat da niet zo duur is ze. Ge kunt eventueel reclame make voor hen enzo. Ik wil er gerust is achter horen om te zien wat de prijs is

je mag altijd eens horen voor de prijs!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat da niet zo duur is ze. Ge kunt eventueel reclame make voor hen enzo. Ik wil er gerust is achter horen om te zien wat de prijs is

naartschijnt is da per man da ge moet betalen , is niet goedkoop , + de drank is ook duur

zal het nu zo al zeggen

wie geintresseerd is om te komen (alles word dan deftig in orde gezet en afgesproken ! ) pm en zeg dat je wilt , dan zal ik je naam bij in men 1ste post zetten , en dan weet ik terwijlt ook bij hoeveel we zouden zijn en aan wie ik eventueel iets kan vragen ofzo ...

anders is het te verwarrend enzo ...

I am in !!!!!! :D

zal je er bij zetten dan

Als er iets deftig georganiseerd wordt kom ik ook en als ik niet moet werken

Op zich heb ik wel interesse in zolang er maar een goede locatie wordt gekozen en goed wordt georganiseerd. Zet mij er maar bij :).

Een meeting is altijd leuk. Ik stel voor wokken en stappen.

hahahaha als er gewokt word is Emile erbij:D

count me in

daar heb je dus wel gelijk in ik doe dat ook graag ...

Ik wil niks zeggen, maar ga het toch ( :D)

binnenkort zijn het de GENTSE FEESTEN!

mss ideaal om eens samen te komen (allé als ik mag van mijn vriendin natuurlijk)?

ja da is echt de max da
Ik ga der ook altijd naar toe en ik moet zeggen: :D
lekkere wijven die ook in die bui zijn enal

Ik hoop dat blackAdder ook komt. We hebben zoveel lol gehad samen met no fear, roberthosper in rotjeknor. De helft verstond ik niet (aan de eind van de avond helemaal niet meer) maar gebarentaal is ook een mooi medium :)

Ik, als west-vlaming zal mijn best moeten doen dan om me verstaanbaar te maken :D

Terug
Naar boven