- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Ik denk dat da niet zo duur is ze. Ge kunt eventueel reclame make voor hen enzo. Ik wil er gerust is achter horen om te zien wat de prijs is
lijkt ook leuk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat da niet zo duur is ze. Ge kunt eventueel reclame make voor hen enzo. Ik wil er gerust is achter horen om te zien wat de prijs is
Zeg huurt de bovenverdieping van de Carré af in Willebroek. Dan kan komen wil da wilt. Vermits dat da tegen Brussel ligt, is het centraal. DBB @ Carré. Buitenwippers zullen ze niet nodig hebbe diene nacht![]()
ik zal den ambraszoeker spelen dan, is ook nodig eh
samen met sanca uiteraard![]()
Zal ik dan nog enkele SCHEVE vrienden meebrengenEN mee spelen

Op zich heb ik wel interesse in zolang er maar een goede locatie wordt gekozen en goed wordt georganiseerd. Zet mij er maar bij.
Een meeting is altijd leuk. Ik stel voor wokken en stappen.

Ik wil niks zeggen, maar ga het toch ()
binnenkort zijn het de GENTSE FEESTEN!
mss ideaal om eens samen te komen (allé als ik mag van mijn vriendin natuurlijk)?

Ik wil niks zeggen, maar ga het toch ()
binnenkort zijn het de GENTSE FEESTEN!
mss ideaal om eens samen te komen (allé als ik mag van mijn vriendin natuurlijk)?

ja da is echt de max da
Ik ga der ook altijd naar toe en ik moet zeggen:
lekkere wijven die ook in die beu zijn enal