- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
neen neen neen!
Je bent weer compleet fout!!
Neen hoor noorderburen, je bent welkom! Als je je eigen eten en drank meeneemt![]()
dan komt er niemand

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neen neen neen!
Je bent weer compleet fout!!
Neen hoor noorderburen, je bent welkom! Als je je eigen eten en drank meeneemt![]()

ben benieuwd naar de foto'sik ben geen belg, dus mag niet komen helaas
![]()
naast dat zou ik mhr Mr. Zennen man niet kunnen verstaan met zn zenne zenne zenne![]()

Je mag wel komen hoor.
En als je nu MHR verstaat of niet maakt niet uit..... hij zegt toch niks zinnigs![]()

ik wil wel komen maar is afhankelijk wanneer het is waar het is maakt me niet zo uit maar zat zo eens te denken of brugge niet iets is gewoon ergens eten en dan een kroegje in of zoantwerpen zal ook wel leuk zijn maar te groot denk ik ;maar ik laat het aan jullie over........succes ermee

woon zelf in limburg maar denk dat je eigenlijk naar een centrale plaats moet gaan kijken en dan zou iemand die daar woont of enkele mensen de handen ineen moeten slaan en iets op poten gaan zetten ;niet te moeilijk doen maar simpel houden ......
ik ben van vlaams brabant en Leuven zou ideaal zijn, maar limburg (Hasselt) geniet mijn voorkeur.

lol niet te ver ook ni he , ik en seph. zijn van tienen , brussel das al meteen 40 -45 min. in de trein zitte![]()
![]()