MuscleMeat

belgische DBB meeting !

• Topic Starter Topic Starter
Als er iets deftig georganiseerd wordt kom ik ook.
Wel moet ik heel juli werken.

het is misschien handig om degenen die willen komen in de openingspost te zetten, dan hebben we een beter overzicht op de zaak...

ik wil wel komen maar is afhankelijk wanneer het is waar het is maakt me niet zo uit maar zat zo eens te denken of brugge niet iets is gewoon ergens eten en dan een kroegje in of zo:dunno:antwerpen zal ook wel leuk zijn maar te groot denk ik ;maar ik laat het aan jullie over........succes ermee

ik wil wel komen maar is afhankelijk wanneer het is waar het is maakt me niet zo uit maar zat zo eens te denken of brugge niet iets is gewoon ergens eten en dan een kroegje in of zo:dunno:antwerpen zal ook wel leuk zijn maar te groot denk ik ;maar ik laat het aan jullie over........succes ermee

Brugge is voor mij heel goed, woon daar dus geen probleem voor er te geraken :D

Antwerpen ligt wel iets centraler voor de meesten.

limburg owns :D

woon zelf in limburg maar denk dat je eigenlijk naar een centrale plaats moet gaan kijken en dan zou iemand die daar woont of enkele mensen de handen ineen moeten slaan en iets op poten gaan zetten ;niet te moeilijk doen maar simpel houden ......

woon zelf in limburg maar denk dat je eigenlijk naar een centrale plaats moet gaan kijken en dan zou iemand die daar woont of enkele mensen de handen ineen moeten slaan en iets op poten gaan zetten ;niet te moeilijk doen maar simpel houden ......

cool, dan wonen we maybe dichtbij elkaar?
ik woon tegen hasselt...
yep, beste een centrale plaats zoeken, en het simpel houden, idd, anders loopt alles in het 100, en de bedoeling is echt wel dat de meeting er deze keer van komt!

ik stel voor dat we het in oost-vlaanderen houden, in gent.
In Elite gym, kunnen we nog eens trainen ook.
Ik heb gesproken.

Bruxelle :p

ik ben van vlaams brabant en Leuven zou ideaal zijn, maar limburg (Hasselt) geniet mijn voorkeur.

lol niet te ver ook ni he , ik en seph. zijn van tienen , brussel das al meteen 40 -45 min. in de trein zitte :( :p

weet je als je naar een meet wil moet je er wel iets voor over hebben ;ben ook naar de meet in a'dam geweest en was gezellig wel even rijden maar was het waard...

mja , tmoet ook ergens zijn waar we op voorhand weten wat we kunnen doen ofzo ... , brussel is groot en niet zo interresant , hasselt lijkt het beste of leuven ...

Kijk gewoon eerst naar het aantal geïntereseerderen en van waar ze zijn, kies dan een locatie die het meest logisch is voor al die leden

Zoek dan activiteiten die je in die omgeving kan doen, maak dan pas een poll en maak dan de concrete afspraken ivm reservaties in restaurants enzo ;-)

Terug
Naar boven