MuscleMeat

belgische DBB meeting !

eind juli kan ik niet :( op reis
iets ervoor of erachter :)

Ik zie nu al dat deze meeting niet doorgaat.
Om te beginnen moet er nu iemand zicht opwerpen als organisator. Die moet een plek kiezen en een paar dagen waarop het kan gebeuren dan kan je gaan concretiseren. Dit word als het zo doorgaat en 20 paginas lange thread met bullshit en uiteindelijk geen meeting.

• Topic Starter Topic Starter
in kumtich is er niet zovee lte doen :( , we kunnen dan wel naar hoegaarden gaan om te paintballen , en in tienen 3 min. van het restaurant is een bowling,snokker enzo... kunnen we ook doen ...

Ik zie nu al dat deze meeting niet doorgaat.
Om te beginnen moet er nu iemand zicht opwerpen als organisator. Die moet een plek kiezen en een paar dagen waarop het kan gebeuren dan kan je gaan concretiseren. Dit word als het zo doorgaat en 20 paginas lange thread met bullshit en uiteindelijk geen meeting.

ja maar er moeten 1st genoeg sugesties zijn enzo ...
dan word er een stemtopic gemaakt
en dan gaan we pas tegoei organiseren
je kan niets organiseren zonder 1st te weten wat en wanneer je het gaat doen he

ja maar er moeten 1st genoeg sugesties zijn enzo ...
dan word er een stemtopic gemaakt
en dan gaan we pas tegoei organiseren
je kan niets organiseren zonder 1st te weten wat en wanneer je het gaat doen he

Eigenlijk wel... zo hebben MrJ en RichardV het de afgelopen keren gewoon gedaan.

hopelijk zijn er ook nederlanders van de partij

alle nederlanders die ik heb leren kennen (uitgangsleven, zit zelf een gozer in mijn gym) waren echt aangenaam in omgang, ik doe ook af en toe een weekendje amsterdam:p

azo , ik heb er geen enkel probleem mee dat er nederlanders komen

ik zie het al, uiteindelijk wordt er weer niks geregeld
ik ga niet naar werchter, wel naar dour
en dus sterkste man in bazel (of hebben jullie schrik je daar maar klein en zwak te voelen en willen jullie daarom daar niet naartoe komen? :P)

en dus sterkste man in bazel (of hebben jullie schrik je daar maar klein en zwak te voelen en willen jullie daarom daar niet naartoe komen? :P)

het gaat wel geregeld worden , heb geduld

eeuhm, net effe site van realdutchpower gekeken, is dus 28 juli, stond verkeerd in men agenda! :o

:)

niet negatief doen hé :p
dit topic bestaat nog maar een dag en er is al 2x gezegd het wordt niks...
het moet niet snel snel gaan hé..

als het nu volgende maand is of binnen 4 maand maakt toch niet uit

hehe is nog al een paar keer voorgesteld geweest om belgische meet te houden, uiteindelijk is er niemand die initiatief neemt
en nu zitten we al 7 pagina's ver met hele hoop zever maar geen serieuze voorstellen

niet negatief doen hé :p
dit topic bestaat nog maar een dag en er is al 2x gezegd het wordt niks...
het moet niet snel snel gaan hé..

als het nu volgende maand is of binnen 4 maand maakt toch niet uit

voila vind ik ook , 1st alles tegoei voorbereiden , zodat er geen vergissingen ofzo gebeuren

hehe is nog al een paar keer voorgesteld geweest om belgische meet te houden, uiteindelijk is er niemand die initiatief neemt
en nu zitten we al 7 pagina's ver met hele hoop zever maar geen serieuze voorstellen

er zijn al 3 serieuze voorstellen , die worden bijgehouden door v street , als er genoeg suggestie's ,zijn maakt hij een stemtopic en voila ... :)

allez k ben benieuwd, stuur een pm als er stemtopic is, ik kom niet zo vaak hier kijken :)

Terug
Naar boven