Fitness Seller

ben ik goed bezig ?

Rob G zei:
Naja ik heb niet de kennis daar over te oordelen dus daar begin ik ook maar niet aan :)

Maaruh, ik ben het verder wel met Pumpy en jou eens dat hij gewoon een fatsoenlijk eet schema moet hebben want dit is niet echt super.

Tja ik zat ook te wachten op iemand die concrete cijfers kon geven over hoe je die clen opbouwt, adrbeest of Navy ofzo, maar misschien is het maar beter zo. Beter eerst letten op voeding anders word het nooit wat. ff TS eigen reactie afwachten :)

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal bedankt weer!

- Ik was benieuwd of je tijdens een milde kuur, nog wat aanpassingen kan doen als je niet tevreden bent, je weet van te voren niet hoe je erop reageerd. Natuurlijk moet je voedingsschemawel optimaal zijn. Maar prop
- dus mn voedingsschemais nog niet optimaal begrijp ik van de ervaren mensen. Wat moet ik nog veranderen ?
En wat ik ook begreep is dat ik ff met cijfers moet komen...is goed zal gaan rekenen.
Maar globaal is het nu zo:

7.00 - 500ml magere melk/brinta/proteine poeder
9.30 - 2 boterhammen bruin/half pakje kipfilet (c1000)
12.00- 3 eieren (ook met geel) - rijst/ananas/krenten kip of blikje tonijn - wissel het wel af met portie pasta saus of pannekoek eier 3stk
14.30 - 2 boterhammen bruin/half pakje kipfilet (c1000)
17.15 - rijst/broccoli/kip of kabeljauw (300gr)
20.15 - shake (water/dextrose/proteine)
21.15 - blikje tonijn
23.00 - pot magere kwark met schepje whey

kan ik de dextrose ook vervangen door honing? Hoeveel dextrose of honing?
Is eiwitpannekoeken ook iets om in schema te verwerken ?

op zich nog niet zo slecht op 1e gezicht nu, maar ff de koolhydraten, eiwitten en vetten berekenen. :)

Die pannekoeken met banaan lijken me niet z'n goed idee. Maar ik weet natuurlijk niet wat je basisbehoefte is.

Ghehe pannekoeken en banane sowieso weglaten, GI van dat meel is veel te hoog en bananen zitten vol fructose :finger:

Btw. volgens mij begreep je het niet helemaal ofzo, test prop betekend testosterone propionate, kortwerkende steroide die geen vocht vast houd :p

- Ok die bananen en pannekoeken gaan er ook uit...pasta's kan ook niet zeker ? Dus hoofdmaaltijden alleen met rijst ? (aardappelen hou ik niet van)
Kan de dextrose nog vervangen worden door honing?

- ik denk dat je bedoeld die test prop van Virormone ? EOD injecteren. Misschien na de 6 weken winstrol, 2 wkn EOD, daarna aan de stackers ipv clen ?

MightyDuck zei:
Ghehe pannekoeken en banane sowieso weglaten, GI van dat meel is veel te hoog en bananen zitten vol fructose :finger:

Btw. volgens mij begreep je het niet helemaal ofzo, test prop betekend testosterone propionate, kortwerkende steroide die geen vocht vast houd :p

test prop houdt BIJNA geen vocht vast, wel in enige mate. Maar wel veel minder als andere test-vormen.

Eddie32 zei:
- Ok die bananen en pannekoeken gaan er ook uit...pasta's kan ook niet zeker ? Dus hoofdmaaltijden alleen met rijst ? (aardappelen hou ik niet van)
Kan de dextrose nog vervangen worden door honing?

- ik denk dat je bedoeld die test prop van Virormone ? EOD injecteren. Misschien na de 6 weken winstrol, 2 wkn EOD, daarna aan de stackers ipv clen ?

Gewoon de test prop meteen mee beginnen en even lang als de winstrol. Idd EOD 100-125 mg per keer. Evnetueel met clen. Zou de stackers laten staan.

Nee, honing is fructose. Dextrose gaat direct naar spier, dextrose dus. Ik zou je vooral richten op een calorieenddeficit met dan die winstroltabs en verder niet moeilijk doen met AS. burners erna kan natuurlijk.
Volkoren pasta kan best. Ipv bruinbrood zou ik roggebrood nemen en anders zo volkoren mogelijk. Dat je geen aardappels lust geeft niks want die zijn relatief slecht. Succes!

Pumpin' zei:
test prop houdt BIJNA geen vocht vast, wel in enige mate. Maar wel veel minder als andere test-vormen.

Doh dat doen alle test esthers je snapt toch wel wat ik bedoel :D Boldenone zou ook een goede basic zijn geweest om langere tijd te cutten dacht ik zo maar daar is het nou wat laat voor.

Maar hup TS, meer op je voeding letten en wat minder op die roids ! Zo'n chemisch monster ben je vast niet ;)

MightyDuck zei:
Doh dat doen alle test esthers je snapt toch wel wat ik bedoel :D Boldenone zou ook een goede basic zijn geweest om langere tijd te cutten dacht ik zo maar daar is het nou wat laat voor.

Maar hup TS, meer op je voeding letten en wat minder op die roids ! Zo'n chemisch monster ben je vast niet ;)

wie is TS?? :)

Voor je voedingsschema zou ik gewoon eens zoeken in de voeding en dieten sectie. Kijk daar naar 'cutschema'. Daar kun je wat tips uit halen voor goed voedsel voor tijdens de cut. Suc6!

Rob G zei:
Voor je voedingsschema zou ik gewoon eens zoeken in de voeding en dieten sectie. Kijk daar naar 'cutschema'. Daar kun je wat tips uit halen voor goed voedsel voor tijdens de cut. Suc6!

Hier TS :)

Tuurlijk haal je goeie tips uit de sectie Voeding en Dieten maar heb het idee dat daar niet gesproken word hoe te cutten tijdens een AS kuur, vandaar dat ik hier wat tips vraag van de ervaren BB die verstand hebben van voeding en AS...maar misschien heb ik het mis?

Eddie32 zei:
Hier TS :)

Tuurlijk haal je goeie tips uit de sectie Voeding en Dieten maar heb het idee dat daar niet gesproken word hoe te cutten tijdens een AS kuur, vandaar dat ik hier wat tips vraag van de ervaren BB die verstand hebben van voeding en AS...maar misschien heb ik het mis?

Cutten is altijd hetzelfde ! AAS voorkomt alleen je spierverlies. Mogelijk kun je tijdens een kuur zelfs totaal zonder carbs gaan maar ook dat lijkt me niet verstandig omdat je ook nog een keer weer normaal moet gaan eten.

M.a.w. AAS behoud alleen de massa of vergroot die iets terwijl je toch een calorie beperkt dieet volgt.

Eddie32 zei:
Allemaal bedankt weer!

- Ik was benieuwd of je tijdens een milde kuur, nog wat aanpassingen kan doen als je niet tevreden bent, je weet van te voren niet hoe je erop reageerd. Natuurlijk moet je voedingsschemawel optimaal zijn. Maar prop
- dus mn voedingsschemais nog niet optimaal begrijp ik van de ervaren mensen. Wat moet ik nog veranderen ?
En wat ik ook begreep is dat ik ff met cijfers moet komen...is goed zal gaan rekenen.
Maar globaal is het nu zo:

7.00 - 500ml magere melk/brinta/proteine poeder
9.30 - 2 boterhammen bruin/half pakje kipfilet (c1000)
12.00- 3 eieren (ook met geel) - rijst/ananas/krenten kip of blikje tonijn - wissel het wel af met portie pasta saus of pannekoek eier 3stk
14.30 - 2 boterhammen bruin/half pakje kipfilet (c1000)
17.15 - rijst/broccoli/kip of kabeljauw (300gr)
20.15 - shake (water/dextrose/proteine)
21.15 - blikje tonijn
23.00 - pot magere kwark met schepje whey

kan ik de dextrose ook vervangen door honing? Hoeveel dextrose of honing?
Is eiwitpannekoeken ook iets om in schema te verwerken ?

Ik zou persoonlijk die twee broodmaaltijden vervangen voor bruine rijst. Daarvan ligt de biologische waarde echter hoger en bovendien bevat het ook nog goede voedingsvezels. En ofschoon het een cut dieet is lijkt me tussen 7 en 12 die twee boterhammen met kipfilet wel weinig om op te leven. Maar, goed, mijn stofwisseling ligt dan ook hoog. Maar gewoon hetzelfde aantal cals aan rijst nemen wat je dan nu aan brood neemt. (Daarnaast ook je eiwitten natuurlijk) Voor de rest ziet het er wel goed uit, weet alleen de verhoudingen Carbs/Proteine/vetten niet.

Pump_Flexed zei:
Ik zou persoonlijk die twee broodmaaltijden vervangen voor bruine rijst. Daarvan ligt de biologische waarde echter hoger en bovendien bevat het ook nog goede voedingsvezels. En ofschoon het een cut dieet is lijkt me tussen 7 en 12 die twee boterhammen met kipfilet wel weinig om op te leven. Maar, goed, mijn stofwisseling ligt dan ook hoog. Maar gewoon hetzelfde aantal cals aan rijst nemen wat je dan nu aan brood neemt. (Daarnaast ook je eiwitten natuurlijk) Voor de rest ziet het er wel goed uit, weet alleen de verhoudingen Carbs/Proteine/vetten niet.

Thx, ga de verhoudingen nog uitrekenen.

Bruine rijst liever niet, dan eet ik 4x per dag rijst en is lastig op het werk, misschien vervangen voor roggebrood ? Maar wat kan ik nog meer nemen bij de maaltijd van 10 uur en ik neem aan dat die maaltijd van 14.30 ook niet goed is?

Zit nu in mn 3e week Winstrol tabs 40 gr p/d. Gaat lekker voor mijn gevoel, krijg een wat hardere look en de weegschaal geeft een paar kilo meer aan.

Toch denk ik dat mn voeding nog niet top is, ik heb gerekend en kom op:
Totaal : 2552 kcal
KH: 431
Eiwitten: 224
Vet: 34 gr

Ik ben 34 jr, 95 kilo, vetpercentage 19 %, 1.85 lang. (zittend werk, 5 x trainen 1,5 uur incl. 20 min cardio) doel droger worden en niet teveel in gewicht achteruit gaan.

Wat denken jullie zit ik goed qua voeding ?

Eet wat meer eiwit en halveer die koolhydraten maar alvast. Koolhydraten gewoon afwisselen tussen de 100 en 200 gram per dag, eiwit 300, vet zo houden. Cardio er bij doen. Zou dan op trainingsdagen iets meer koolhydraten nemen, 150/200 en tussendoor 100.

Je gebruikt een roid dus je kunt dat wel hebben om heel diep te gaan, dus kun je nog indicenteel een dag of 2 totaal zonder koolhydraten gaan.

Laatst bewerkt:
dus met as neem je dus veel meer proteine op? ten minste had ik ooit begrepen, dat je wel zeker 4gr/kg lichaamsgewicht op kan. Dit had ik tenminste ooit gehoord, maar lijkt me wel erg veel

tito raymond zei:
dus met as neem je dus veel meer proteine op? ten minste had ik ooit begrepen, dat je wel zeker 4gr/kg lichaamsgewicht op kan. Dit had ik tenminste ooit gehoord, maar lijkt me wel erg veel

Tja een gebruiker kan het opschroeven tot 5 gram per kg, kan hij ook doen en dan helemaal zonder koolhydraten gaan maar dat lijkt me op lange termijn niet handig. Plus dat je je er niet lekker bij voelt.

Terug
Naar boven