Fitness Seller

Ben ik klaar voor Wendler 5/3/1?

MesutY

Freaky Bodybuilder
Waardering
617
Lengte
1m66
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Beste BB leden,

Nu ben ik al een tijd bezig met mijn split schema, het gaat trouwens erg goed. Ik merk dat ik veel sterker aan het worden ben. Nu zit ik er aan te denken om aan de Wendler 5/3/1 programma te beginnen. Dit omdat ik graag werk met uitdagingen. Verder vind ik het ook leuk om met al die % te werken en deload weken etc. Maar ik maak mezelf steeds wijs dat ik daar nog niet klaar voor ben.

Toch zou ik er eigenlijk wel aan willen beginnen. Wat zou ik doen?

Voor meer informatie, check mijn log, hij is nog niet super lang. Ik train in de gym al ongeveer 2 maanden. De log ben ik pas geleden begonnen.

Laatst bewerkt:
Beste BB leden,

Nu ben ik al een tijd bezig met mijn split schema, het gaat trouwens erg goed. Ik merk dat ik veel sterker aan het worden ben. Nu zit ik er aan te denken om aan de Wendler 5/3/1 programma te beginnen. Dit omdat ik graag werk met uitdagingen. Verder vind ik het ook leuk om met al die % te werken en deload weken etc. Maar ik maak mezelf steeds wijs dat ik daar nog niet klaar voor ben.

Toch zou ik er eigenlijk wel aan willen beginnen. Wat zou ik doen?

Hoe wil je een goed antwoord krijgen, als je zelf erg vaag blijft...?

Wat zijn jouw stats, hoe lang train je al, hoe ziet jouw voeding eruit, hoe vaak wil je trainen in de week... Allemaal informatie die niet in jouw inleiding terug te vinden is...

Ben es wat duidelijker en ik weet zeker dat velen hier jou een antwoord kunnen geven op jouw vraag.

Hoeveel trainingservaring heb je?

Gewoon beginnen! Ook Jim Wendler zegt in zijn handleiding dat het niet uitmaakt wat je niveau is. Beginner of vergevorderd. Daarnaast geef je aan dat je toch al enige ervaring hebt. Probeer het gewoon een jaartje. :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe wil je een goed antwoord krijgen, als je zelf erg vaag blijft...?

Wat zijn jouw stats, hoe lang train je al, hoe ziet jouw voeding eruit, hoe vaak wil je trainen in de week... Allemaal informatie die niet in jouw inleiding terug te vinden is...

Ben es wat duidelijker en ik weet zeker dat velen hier jou een antwoord kunnen geven op jouw vraag.

Als je goed naar mijn post kijk zie je mijn log. Maar je hebt gelijk ik zou het hier bij moeten zetten.

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 13:44 ----------

Hoeveel trainingservaring heb je?

Ik train in de gym zo ongeveer 2 maanden.

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 13:44 ----------

Gewoon beginnen! Ook Jim Wendler zegt in zijn handleiding dat het niet uitmaakt wat je niveau is. Beginner of vergevorderd. Daarnaast geef je aan dat je toch al enige ervaring hebt. Probeer het gewoon een jaartje. :)

Dan zal ik langzamer hand het boek beginnen te lezen.

Als je pas 2 maanden traint is starting strength (rippetoe) ook een aanrader! :) Keuze is aan jou.

Dan zou ik als beginner eerder Starting Strenght o.i.d. gebruiken. Je kunt als beginner namelijk sneller verzwaren/loaden en frequenter trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dan word het Starting Strenght van Rippetoe. Thanks voor de reacties.

Terug
Naar boven