MuscleMeat

Ben je tevreden met je lengte?

Nee.. ik ben eenfcking midget van 1.66

1m83;ideaal
waarom zijn er mensen die 2m willen zijn?niets dan nadelen,je moet de mensen van 2m+ eens horen klagen,in de auto,vliegtuig,etc...schiet nu al niet veel over,mn zetel in mn auto(golf)staat ook op verste

1m83;ideaal
waarom zijn er mensen die 2m willen zijn?niets dan nadelen,je moet de mensen van 2m+ eens horen klagen,in de auto,vliegtuig,etc...schiet nu al niet veel over,mn zetel in mn auto(golf)staat ook op verste

Als je wat langer bent koop je uiteraard een auto die toepasselijk is. En ik weet niet hoe vaak iedereen in een vliegtuig zit, maar die paar keer per jaar zal wel te overwinnen zijn.

Net geen 1m 90 perfect , al is het wel balen dat je amper progressie ziet wat trainen betreft .

Maar binnen 5 jaar sta ik dan natuurlijk veel verder als die gastjes van 1 m 75 die nu groeien als kool

haha wat een smoesje, als je goed traint en eet dan grooi je ook goed als je 1,90 bent.

als jij amper progressie ziet dan train/eet je ruk of je hebt k*t genen.

1,80

Kwa bodybuilding ++
Sterke symmetrie, oogt proportioneel. Meeste fitnessmodellen zijn dan ook 175-185.
Met vrouwen ook nooit problemen.

Enigste nadeel is dat Nederlandse mannen gewoon ontzettend lang zijn, en je zelfs met 1.80 al vrij klein bent in dit land.

2 meter en 6 centimeter hier. Met kleren kopen enigszins zoeken. In de auto geen enkele moeite, in het vliegtuig vroeg inchecken en vragen om een stoel bij de nooduitgang!
Met trainen geen last gehad van moeite met progressie oid. Over het algemeen positief, kan er imposant uitzien haha.

1.95, perfecte lengte voor mij.
Korter zou ik niet willen zijn, maar langer zijn is eigenlijk ook niet nodig.

lange vrouwen zijn echt een afknapper
vooral als ze dan ook nog kleine tietjes hebben

Misschien is het wel omdat ik zelf ook lang ben, maar ik val juist vooral op vrouwen van rond de 1.80 :D

lange vrouwen zijn echt een afknapper
vooral als ze dan ook nog kleine tietjes hebben

gelukkig heb je ook uitzonderingen...

1 vriendin van mij is rond de 1.85.. smoking hot en niks mis met de titty size

maar ze zijn wel schaars ja

Nederlanders zijn de grootste Europeanen

Nederlanders zijn de grootste Europeanen

Ja dat heb ik geweten op vakantie in Italie, we waren met 4 jongens, waarvan 3 200-203cm, en die italianen zijn super klein. We werden echt overal aangesproken en er vroegen er zelfs een paar, in gebrekkig engels, of we er iets voor gebruikt hadden:D

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Overigens vind ik het wel irritant als mensen van die domme opmerkingen maken, maargoed dat zegt meer wat over hun dan over mij.

Ja dat heb ik geweten op vakantie in Italie, we waren met 4 jongens, waarvan 3 200-203cm, en die italianen zijn super klein. We werden echt overal aangesproken en er vroegen er zelfs een paar, in gebrekkig engels, of we er iets voor gebruikt hadden:D

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Overigens vind ik het wel irritant als mensen van die domme opmerkingen maken, maargoed dat zegt meer wat over hun dan over mij.

:roflol:

1,72m - vinnek 8-10cm te klein

1.70 ik ben tevreden.:)

Terug
Naar boven