code blue
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
ja , tenzij ze wat gn snoepen natuurlijk , maarja je begrijpt wel waarop ik doel denkik hé

anders pm me maar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja , tenzij ze wat gn snoepen natuurlijk , maarja je begrijpt wel waarop ik doel denkik hé
anders pm me maar![]()
Ik heb het idee dat een grote derde been beter vult.
1m83;ideaal
waarom zijn er mensen die 2m willen zijn?niets dan nadelen,je moet de mensen van 2m+ eens horen klagen,in de auto,vliegtuig,etc...schiet nu al niet veel over,mn zetel in mn auto(golf)staat ook op verste
Net geen 1m 90 perfect , al is het wel balen dat je amper progressie ziet wat trainen betreft .
Maar binnen 5 jaar sta ik dan natuurlijk veel verder als die gastjes van 1 m 75 die nu groeien als kool
lange vrouwen zijn echt een afknapper
vooral als ze dan ook nog kleine tietjes hebben

lange vrouwen zijn echt een afknapper
vooral als ze dan ook nog kleine tietjes hebben

Ja dat heb ik geweten op vakantie in Italie, we waren met 4 jongens, waarvan 3 200-203cm, en die italianen zijn super klein. We werden echt overal aangesproken en er vroegen er zelfs een paar, in gebrekkig engels, of we er iets voor gebruikt hadden
---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------
Overigens vind ik het wel irritant als mensen van die domme opmerkingen maken, maargoed dat zegt meer wat over hun dan over mij.