- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er nou weer mis met boven de 1.90, lijkt me heerlijk man, tenzij je zo'n iemand bent van 1.95 en 70 kilo ofzo![]()
, niks, maar vind het persoonlijk te groot. Misschien dat iemand die een meter in de 80 is dat anders ziet.. 1m90 vind ik ook niet handig voor bodybuilding, duurt veel langer tegen dat je er echt breed en vol uitziet.. Snap daarom ook niet dat de meeste hier 1m90+ of zelfs 2 meter willen zijn, had eig gedacht dat de meeste bb'ers tussen 1m80 en 85 zouden willen zijn, of mss zelfs kleiner..Waarom in godsnaam?
In Nederland zijn echt superveel vrouwen boven de 1.70![]()
En in mijn omgeving = hoe langer = hoe beter. Oke tot op een bepaalde hoogte dan. Leuke woordspeling.
1m80 voor een vrouw vind ik echt niet aantrekkelijk.., behalve mss als haar schouders en heupen in proportie zijn met haar lengte en dus breder.Daarom dat ik liever 1m80-85 was.1m80 voor een vrouw vind ik echt niet aantrekkelijk.., behalve mss als haar schouders en heupen in proportie zijn met haar lengte en dus breder.

Ja, 1.90+ is ontzettend sexy bij een man.
Ontopic: 1.75, wilde liever 1.80 zijn![]()

Net geen 1m 90 perfect , al is het wel balen dat je amper progressie ziet wat trainen betreft .
Maar binnen 5 jaar sta ik dan natuurlijk veel verder als die gastjes van 1 m 75 die nu groeien als kool

Langere spieren hebben over het algemeen meer potentieel om breder te worden, ook afhankelijk van persoon tot persoon uiteraard.

1,75 is al vrij groot voor een vrouw. 180 dus al helemaal. het maakt een vrouw ook minder aantrekkelijk, slungelig enzo
meisje van max 170 is het beste icm dikke tette![]()