MuscleMeat

Ben jij tegen de rassenvermenging?

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
persoonlijk ik wel, ik wil nu geen discussie voeren of dat de buitenlanders zich hier goed gedragen of niet, maar stel dat ze zich goed gedragen zou je dan toch nog liever hebben dat het was zoals vroeger?

ik zou willen dat elk land inwoners heeft van dezefde nationaliteit met eenzelfde cultuur, een hoop belgen of nederlanders in marokko ben ik dus ook tegen

wat vinden jullie? liever geen rassenvermeningen? ben je een racist als je er zo over denkt al heb je niets tegen die mensen in hun eigen land?

alhoewel het te begrijpen valt dat met de slechte situatie ginder ze naar hier komen, ik accepteer ze hier dan ook perfect, een van mn beste maten is indonesish, maar toch onze cultuur gaat langzaam verloren

ik denk ook dat veel "racisten" van het forum tegen rassenvermeninging zijn en niet perse racistisch

eentje voor ERICR
als je niets hebt tegen marokanen in marokko, maar wel iets tegen marokanen in belgie en bv belgen in turkije ben je dan racistisch?
met belgen in turkije bedoel ik bv dat men mss door een af ander project massaal spotgoedkoop een villa kan kopen in turkije en er dus 1000den mensen naar daar trekken

begrijp me ook niet verkeerd, ik heb niets tegen die mensen hier, het kan ook niet anders en leg me er bij neer, maar toch het pure belgie zou mooi geweest zijn (en nu wil ik niet als hitler denken)

Laatst bewerkt:
Vroeger zou ik ja hebben gezegd(tegen). Maar naarmate ik ouder ben geworden en beter over de dingen nadenk moet ik zeggen dat ik er niet meer tegen ben. Als twee personen samen een relatie hebben en ze willen kinderen dan vind ik niet dat huidskleur een probleem zou mogen zijn. (cultuur is een andere zaak, als vader zijnde :p)

Als vader zijnde vind ik het 't belangrijkste dat m'n kinderen gelukkig zijn. Zelfs als ze uiteindelijk op hetzelfde geslacht zouden vallen. (in het begin zal het allemaal zeker wel wennen zijn :p)

En als vader/moeder/opa/oma maakt de huidskleur je normaal gesproken niet veel uit. (als arnoldfan z'n dochter nu zo'n halfbloedje zou baren dan maakt die huidskleur wel degelijk wat uit :D)

ik ben voor, ben tenslotte niet voor niks met een lekkere Antilliaanse getrouwd......
;)

nee dus op topic vraag........

ik ben een product van rassenvermenging:D

moet ik er nu tegen zijn dat pa en moe elkaar gevonden hebben?
zou dit onze "cultuur" schaden? :roflol:
lul toch op man.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een product van rassenvermenging:D

moet ik er nu tegen zijn dat pa en moe elkaar gevonden hebben?
zou dit onze "cultuur" schaden? :roflol:
lul toch op man.

onnze oude cultuur is al lang weg maar je moet toch toegeven dat de rassenvermening een grote invloed heeft

een van mn beste maten is nu ook wel idonesisch dus echt ertegen zou ik eigenlijk ook niet kunnen zijn, maar ook bv in andere landen zoals marokke vind ik niet dat er een hoop turken moeten gaan worden

onnze oude cultuur is al lang weg maar je moet toch toegeven dat de rassenvermening een grote invloed heeft

een van mn beste maten is nu ook wel idonesisch dus echt ertegen zou ik eigenlijk ook niet kunnen zijn, maar ook bv in andere landen zoals marokke vind ik niet dat er een hoop turken moeten gaan worden

Je kan ook op een onbewoond eiland gaan wonen, als je zo bang bent voor verandering door invloeden waar je geen kennis van hebt.

En "cultuur" is trouwens niet gebonden aan "ras"

ik ben helemaal niet bang voor alle verandering, het is gwn iets dat je opmerkt ga maar eens int stad kijken zoals antwerpen, veel probleem heb ik er niet mee ( ga zelf naar turke kapper, goede vakmensen) maar toch mis ik wel een beetje het typisch belgisch straatbeeld

cultuur is idd niet gebonden aan ras maar het is ook logish dat als hier meerdere rassen komen wonen het een impact heeft op de cultuur, je eigen cultuur blijft een deel van je

Uiteraard voor rassenvermenging,in mijn optiek is iedereen gelijk.
Ik zie echt het probleem niet.

in mijn ogen is idd ook voor 100% gelijk, voor sommige buitenlanders heb ik zelf meer respect dan belgen

maar toch onze eigen cultuur, loop eens rond in sommige weiken van antwerpen

Laatst bewerkt:
om mij rustig te houden natuurlijk.........
:D
iemand uitverkoren voor het gods woord te verkondigen moet idd wel een beest zijn en die heeft gezelschap nodig, daar heeft god goed aangedacht;)

als ik er nu in zou geloven heb ik eigenlijk veel aan hem te danken!:cool:

ik zou willen dat elk land inwoners heeft van dezefde nationaliteit met eenzelfde cultuur, een hoop belgen of nederlanders in marokko ben ik dus ook tegen

Kan jij mij dan een paar voorbeelden geven, van iets dat jij als typisch Nederlands cultureel erfgoed ziet dat is verdwenen?

Oftewel, wat is dan die Nederlandse cultuur? En kom nu niet met antwoorden als afdwingen, gierigheid, kaas en klompen...

MIX IT UP.. ook voor onze genen in het algemeen is het goed dat er gemengd wordt... >>> zie maar daar waar mensen in afzondering leven.. inteelt mongooltjes etc...

Je mag wel eens wat relativeren, klusmier. :D

Stigmatiseer niet zo man.
Klus kan er ook niks aan doen dat de film Shallow hall op hem gebaseerd is.

shallow_hal.jpg

shallow-hal.jpg

Terug
Naar boven