XXL Nutrition

Ben jij tegen de rassenvermenging?

als iedereen respectvol met elkaar omgaat zie ik geen problemen

Niks mis met mengen, nooit geweest ook. Raspuurheid is een niet bestaand principe. 1 van volkeren die door de eeuwen heen redelijk raspuur geprobeerd heeft te blijven zijn de Joden en die hebben nu tig erfelijke afwijkingen in de soort. Afwijkingen die bij niet bij andere volkeren voorkomen. Hetzelfde verschijnsel zie je bij andere groepen die de gelederen gesloten willen houden, meer erfelijk afwijkingen. Logisch ook, genetische drift gaat bij een kleinere groep een steeds grotere rol spelen. Genetisch drift is op zich dan een neutraal verschijnsel wat betreft het overleven van positieve of negatieve genetische trekken maar als er 1 overwegend positief genetische trek overerfd wordt zal je ook zien dat 1 overwegend negatieve genetische trek overerfd gaat worden.

Raspure volkeren, voor zover ze bestaan, hebben vooral te maken met de negatieve invloed van het founder effect. Daarbij wordt het volk opgestart door een relatief kleine groep mensen en door de eeuwen heen wordt de negatieve random invloed van genetische drift steeds groter.

Kan jij mij dan een paar voorbeelden geven, van iets dat jij als typisch Nederlands cultureel erfgoed ziet dat is verdwenen?

Oftewel, wat is dan die Nederlandse cultuur? En kom nu niet met antwoorden als afdwingen, gierigheid, kaas en klompen...

K*t, ik wilde klompen zeggen!!!!

Zolang men elkaars normen en waarden weet te respecteren zie ik het probleem niet.

Nog even en je bent als mens meer waard met een stamboom zoals bij de honden

Zolang jij zelf waarde hecht aan je cultuur, zul jij die niet kwijtraken.

Ik erken maar 1 ras, het menselijk ras.

zolang ze men trots niet afnemen mag alles!

De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.

De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.

:roflol: wat een onzin joh.........we hebben trouwens allemaal n*gers als voorouders, ook jij gorill0r :D

klopt... maar een bastaard is sterker dan een rashond :D

hoe meer verschillen hoe beter voor ons na bestaan...

Ik vind dat je Yorkshire Terriers niet met Mechelse Herders moet kruisen.

Voor de rest ben ik juist voor zoals al gezegd bastaards zijn sterker.

Terug
Naar boven