- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan jij mij dan een paar voorbeelden geven, van iets dat jij als typisch Nederlands cultureel erfgoed ziet dat is verdwenen?
Oftewel, wat is dan die Nederlandse cultuur? En kom nu niet met antwoorden als afdwingen, gierigheid, kaas en klompen...
ik ben voor, ben tenslotte niet voor niks met een lekkere Antilliaanse getrouwd......
nee dus op topic vraag........
alleen niet getrouwd danDe mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.

De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.
wat een onzin joh.........we hebben trouwens allemaal n*gers als voorouders, ook jij gorill0r 
De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.

hoe meer verschillen hoe beter voor ons na bestaan...
maakt jou het nou uit dat mensen over 150 jaar allemaal kankah hebben omdat jij met je zuster doetemaakt jou het nou uit dat mensen over 150 jaar allemaal kankah hebben omdat jij met je zuster doete
Ik heb liever normale kleinkinderen als je het niet erg vind.