cutler
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 77
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.
Geweldige argumenten. Als we nu teveel mengen is er een grote kans dat we niet kunnen aanpassen aan het klimaat en allemaal uitsterven!Tegen. verschillende culturen botsen nu eenmaal, dat is vaker gebebleken. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar als je het hier bv 50/50 nederlands/marokkanen zou zijn dan is nederland naar de klote, terwijl dat nu eigenlijk al bijna is![]()
Niks mis met mengen, nooit geweest ook. Raspuurheid is een niet bestaand principe. 1 van volkeren die door de eeuwen heen redelijk raspuur geprobeerd heeft te blijven zijn de Joden en die hebben nu tig erfelijke afwijkingen in de soort. Afwijkingen die bij niet bij andere volkeren voorkomen. Hetzelfde verschijnsel zie je bij andere groepen die de gelederen gesloten willen houden, meer erfelijk afwijkingen. Logisch ook, genetische drift gaat bij een kleinere groep een steeds grotere rol spelen. Genetisch drift is op zich dan een neutraal verschijnsel wat betreft het overleven van positieve of negatieve genetische trekken maar als er 1 overwegend positief genetische trek overerfd wordt zal je ook zien dat 1 overwegend negatieve genetische trek overerfd gaat worden.
Raspure volkeren, voor zover ze bestaan, hebben vooral te maken met de negatieve invloed van het founder effect. Daarbij wordt het volk opgestart door een relatief kleine groep mensen en door de eeuwen heen wordt de negatieve random invloed van genetische drift steeds groter.
Als vijftig procent van de Nederlanders net als jou zou denken dan zouden we ook al naar de klote gaan hoor.
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/d/86/o+1yrF3oKJfeNVBk/eRKnw==.jpg
Enfin even teruggaan naar de Joden; het klopt dat Joden een aantal zeer specifieke afwijkingen hebben in hun populatie (Ik bedoel dan met name de Ashkenazi Joden). Er is bijvoorbeeld een bepaalde spierziekte die tot uiting komt wanneer met homozygoot is voor beide allelen. Echter wanneer iemand daar heterozygoot voor is zijn de zenuwverbindingen in iemands hersenen beter en werken sneller wat leidt tot een hogere intelligentie! Kortom ten koste van enkele zieke mensen zijn er ook enkele sterkere.
(http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_intelligence)
Voor alle Marokkanen hier op het forum die uitgehuwelijkt worden aan hun nicht: geen zorgen misschien dat je wel heel extreem gezonde kinderen krijgt!
dit is ook wat de oude Egyptenaars deden.. de farao's hadden een massa vrouwen, veel waren bloedverwanten... doel was de erfelijke eigenschappen zo goed als mogelijk te bewaren... (zoiets zoals de inteelt koningshuizen nu doen)
Maar waar je op doelt is richting fascisten als de NAZI's extreem nationalisme.. Met hun Lebensbaum projecten...
Wowowow ik heb nergens gezegd dat ik dit toejuich! Helemaal niet, het is verschrikkelijk om ten kosten van vele levens een enkele eruit te kiezen. Ik zeg alleen dat het in !theorie! mogelijk is.
Cool trouwens dat ze dat in egypte ook al deden, wist ik nog niet

De mens is een bepaald ras om een reden. Namelijk aangepast aan de omgeving waarin ze al jaren leven (klimaat en dergelijke). Door te gaan mengen schop je de mensheid duizenden jaren terug in de evolutie.
jaja.. kan je nu wel zeggen..![]()
De Volkskrant van 26 april 2002 bericht: Eenderde van de Turken en Marokkanen die een partner uit het land van herkomst haalt, trouwt met een neef of een nicht. Een onderzoek door het Universitair Medisch Centrum Utrecht eerder dat jaar wees uit dat aangeboren afwijkingen de voornaamste doodsoorzaak vormen onder jonge migranten, hetgeen terug te voeren is op de vele huwelijken tussen familieleden.
onnze oude cultuur is al lang weg maar je moet toch toegeven dat de rassenvermening een grote invloed heeft
persoonlijk ik wel, ik wil nu geen discussie voeren of dat de buitenlanders zich hier goed gedragen of niet, maar stel dat ze zich goed gedragen zou je dan toch nog liever hebben dat het was zoals vroeger?
ik zou willen dat elk land inwoners heeft van dezefde nationaliteit met eenzelfde cultuur, een hoop belgen of nederlanders in marokko ben ik dus ook tegen
wat vinden jullie? liever geen rassenvermeningen? ben je een racist als je er zo over denkt al heb je niets tegen die mensen in hun eigen land?
alhoewel het te begrijpen valt dat met de slechte situatie ginder ze naar hier komen, ik accepteer ze hier dan ook perfect, een van mn beste maten is indonesish, maar toch onze cultuur gaat langzaam verloren
ik denk ook dat veel "racisten" van het forum tegen rassenvermeninging zijn en niet perse racistisch
eentje voor ERICR
als je niets hebt tegen marokanen in marokko, maar wel iets tegen marokanen in belgie en bv belgen in turkije ben je dan racistisch?
met belgen in turkije bedoel ik bv dat men mss door een af ander project massaal spotgoedkoop een villa kan kopen in turkije en er dus 1000den mensen naar daar trekken
begrijp me ook niet verkeerd, ik heb niets tegen die mensen hier, het kan ook niet anders en leg me er bij neer, maar toch het pure belgie zou mooi geweest zijn (en nu wil ik niet als hitler denken)

mag jij wel snel beginnen met fokken want je bent de jongste niet meer![]()

wat een onzin joh.........we hebben trouwens allemaal n*gers als voorouders, ook jij gorill0r
![]()
Grappig.Geweldige argumenten. Als we nu teveel mengen is er een grote kans dat we niet kunnen aanpassen aan het klimaat en allemaal uitsterven!
Zie post hierboven.Lol aap, paar duizend jaar geleden zou dit misschien van toepassing zijn, en dan nog.
Klopt. En het heeft duizenden jaren geduurd om te evolueren tot wat we nu zijn. En evolutie = vooruitgang.
Grappig.
Kijk bijvoorbeeld naar de duif. Op elk continent ziet ie er anders uit en helemaal aangepast aan de omgeving.
![]()
Natuurlijk sterft de mens niet uit, dat zou gewoon onlogisch zijn. Maar ik vind het juist mooi dat er verschillende mensen op deze wereld rond lopen. Negroïden, Aziaten en dergelijke kunnen erg mooi zijn om te zien. Zou toch zonde zijn als er dalijk maar een ras is?
Zie post hierboven.