XXL Nutrition

Bench shirt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

er kruipt veel energie in die shirts .heen en weer sturen voor een goede maat. ik ben er 6 maanden mee bezig geweest ,en op het ek gpc had ik er een die 2 maten te groot was door mijn dieet. ik denk dat je beste naar een wedstrijd van gpc gaat of dat je een afspraak maakt met een van
hun toplifters .gewoon direct een paar maten uittest en een paar baren
neemt
 
er kruipt veel energie in die shirts .heen en weer sturen voor een goede maat. ik ben er 6 maanden mee bezig geweest ,en op het ek gpc had ik er een die 2 maten te groot was door mijn dieet. ik denk dat je beste naar een wedstrijd van gpc gaat of dat je een afspraak maakt met een van
hun toplifters .gewoon direct een paar maten uittest en een paar baren
neemt

O.K., thnx...by the way...de lifters van GPC liften allen in Titan of ook in andere gear?
 
in titan .inzer word niet meer zoveel gebruikt!
 
De GPC global powerlifting committee mag je toch met 2ply shirts drukken en denim shirts?
Dan is het toch neit relevant om naar zoon wedstrijd tegaan en passen en proberen.
Want daarmee mag je neit drukken bij IPF

of zit ik nou hellemaal verkeert?
 
De GPC global powerlifting committee mag je toch met 2ply shirts drukken en denim shirts?
Dan is het toch neit relevant om naar zoon wedstrijd tegaan en passen en proberen.
Want daarmee mag je neit drukken bij IPF

of zit ik nou hellemaal verkeert?

Je hebt gelijk dat je alleen maar in een 1 ply shirt van polyesther mag drukken bij de IPF en dus ook de NPB.

Maar Titan maakt uiteraard ook shirts die IPF approve zijn..de lijst van shirts die daartoe behoren staan eerder in dit log vermeld.

Ik durf verder niet te zeggen welke shirts beter zijn...beide zijn toonaangevend en beide zijn veel te zien op wedstrijden.
Er zijn atleten die zweren bij Inzer en anderen bij Titan...het zal ook een persoonlijke keuze zijn, neem ik aan.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf metal king presser via NRGcenter gekocht. Morgen voor de 2de keer aandoen, zal zien of het goed is. (Test het samen met Wim Backelant, iemand met toch wel wat ervaring en kracht => +250 bench)
 
De GPC global powerlifting committee mag je toch met 2ply shirts drukken en denim shirts?
Dan is het toch neit relevant om naar zoon wedstrijd tegaan en passen en proberen.
Want daarmee mag je neit drukken bij IPF

of zit ik nou hellemaal verkeert?

2ply shirts zijn zeer moeilijk om mee te benchen,ik ken atleten
die moeite hebben om met 250 op de borst te geraken.
deze 2ply shirts zijn niet door iedereen te gebruiken.
 
Heb zelf metal king presser via NRGcenter gekocht. Morgen voor de 2de keer aandoen, zal zien of het goed is. (Test het samen met Wim Backelant, iemand met toch wel wat ervaring en kracht => +250 bench)
nrgcenter heeft geen ervaring om de atleten te helpen .de gasten van de gpc hebben die wel .de prijzen van de gpc powergear zullen ook een flink stuk lager zijn.

metal shirts begeven vlug,dus altijd benchen met veiligheid op de bench
 
Je hebt gelijk dat je alleen maar in een 1 ply shirt van polyesther mag drukken bij de IPF en dus ook de NPB.

Maar Titan maakt uiteraard ook shirts die IPF approve zijn..de lijst van shirts die daartoe behoren staan eerder in dit log vermeld.

Ik durf verder niet te zeggen welke shirts beter zijn...beide zijn toonaangevend en beide zijn veel te zijn op wedstrijden.
Er zijn atleten die zweren bij Inzer en anderen bij Titan...het zal ook een persoonlijke keuze zijn, neem ik aan.

alles van gear is persoonlijke keuze .met een 2ply bench je niet zoveel meer,maar ze gaan veel langer mee.
 
nrgcenter heeft geen ervaring om de atleten te helpen .de gasten van de gpc hebben die wel .de prijzen van de gpc powergear zullen ook een flink stuk lager zijn.

metal shirts begeven vlug,dus altijd benchen met veiligheid op de bench
het is inderdaad een suckass pack volgens men "coach". Hij raadde me Titan
 
wie is je coach? doe je mee aan het bk bench van gpc volgende zaterdag?
ik ben zeer tevreden van titan.
 
zaterdag 06juni bk benchpress gpc te keerbergen.

alle deelnemers welkom, equip. of raw 2 aparte klassementen.

alle info via de website van gpc .

see you all in keerbergen.
 
wie is je coach? doe je mee aan het bk bench van gpc volgende zaterdag?
ik ben zeer tevreden van titan.

Echt coach is het niet, maar is Wim Backelant. Secretaris van BDFPF en zit ook in mijn gym :) wel handig eigelijk.
 
Goed Junipero, heel goed,
Je coach komt je uit wanneer het je belangt.
Een tijdje geleden is er en poging geweest om GPC samen met jouw federatie te laten samen smelten.
Jammer genoeg is dit niet gelukt.
Nochthans vind ik dat onze streefdoelen dicht bij mekaar liggen.
Groeten aan je coach van Gent.
 
Goed Junipero, heel goed,
Je coach komt je uit wanneer het je belangt.
Een tijdje geleden is er en poging geweest om GPC samen met jouw federatie te laten samen smelten.
Jammer genoeg is dit niet gelukt.
Nochthans vind ik dat onze streefdoelen dicht bij mekaar liggen.
Groeten aan je coach van Gent.

Wist ik niet, ik weet wel dat onze bond zeer hard pleit voor een drug-free bond, daarom dat het me verbaasd om samen te gaan met GPC (aangezien ze geen dopingtesten doen) Niet dat ik het erg zou vinden om samen te gaan met GPC, meer concurrentie is wel leuker!
 
Goed Junipero, heel goed,
Je coach komt je uit wanneer het je belangt.
Een tijdje geleden is er en poging geweest om GPC samen met jouw federatie te laten samen smelten.
Jammer genoeg is dit niet gelukt.
Nochthans vind ik dat onze streefdoelen dicht bij mekaar liggen.
Groeten aan je coach van Gent.

Ik zou het toejuichen als meer federaties (wiens streefdoelen dicht bij elkaar liggen) zouden fuseren...het gekrakeel tussen al die verschillende bonden met hun verschillende regeltjes komt het powerlifting niet ten goede!
 
Wist ik niet, ik weet wel dat onze bond zeer hard pleit voor een drug-free bond, daarom dat het me verbaasd om samen te gaan met GPC (aangezien ze geen dopingtesten doen) Niet dat ik het erg zou vinden om samen te gaan met GPC, meer concurrentie is wel leuker!

International worden er geen testen gedaan,maar in belgie is het bijna
alle wedstrijden prijs .Dus ik denk in belgie dat beiden bonden streven
naar een drug-free bond.

Nu zaterdag op de bench hopen de lifters op een controle .
Want bij goeie prestaties met een negatief plasje tellen de prestaties
dubbel!
 
International worden er geen testen gedaan,maar in belgie is het bijna
alle wedstrijden prijs .Dus ik denk in belgie dat beiden bonden streven
naar een drug-free bond.

Nu zaterdag op de bench hopen de lifters op een controle .
Want bij goeie prestaties met een negatief plasje tellen de prestaties
dubbel!

Een zeer nobel streven dat van een drug-free bond.:thumbs:
Ik zelf ben een groot voorstander van fair play!
Ik heb overigens niets tegen jongens die gebruiken, maar laat ze dan liften voor bonden waar geen dopingcontrole's zijn. Als je meedoet aan een wedstrijd voor naturals speel dan niet vals! Het zou hetzelfde zijn als Mr. Olympia meedoet aan een bodybuildingwedstrijd voor naturals.
 
Dopingvrije bonden bestaan niet.
In BEL zijn we trouwens afhankelijk van de wetgeving waar ze overal controles kunnen doen.
De laatste 4 wedstrijden van GPC was er controle.

Ik vermoed dat dit niet het geval was in de drugree federatie.
Er zullen altijd foefelaars zijn, ook in de drugfree hoor.

We streven allemaal uiteindelijk naar hetzelfde doel.
De toenadering tussen GPC en Drugree BEL kwam van GPC uit, niet van drugree.

Dat er internationaal verschillende bonden zijn kan ik nog aannemen. Maar in een landje als BEL zou dat allemaal één bond moeten zijn voor het powerlifting.

Wie weet lukt het ooit?
 
In de BDFPF zijn er ook controles buiten competitie.
 
Back
Naar boven