keer langsgaan met dikke ak die hier in me nachtkastje ligt en ze allemaal afschieten
Dan pak ik ff mn RPG en mijn elektronische pulsgranaten die ik onder mijn bed heb liggen en ga ik met je mee oke?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
keer langsgaan met dikke ak die hier in me nachtkastje ligt en ze allemaal afschieten
Mag ik ook mee? , heb nog een lasergun liggen...Dan pak ik ff mn RPG en mijn elektronische pulsgranaten die ik onder mijn bed heb liggen en ga ik met je mee oke?
Dan pak ik ff mn RPG en mijn elektronische pulsgranaten die ik onder mijn bed heb liggen en ga ik met je mee oke?

Engeland is toch een stukje erger dan de rest van europa hoor
Dan heb jij waarschijnlijk nooit Polen en Russen zien zuipen die zuipen gewoon azijn om dronken te worden.
Er was toch eens zo'n tv programma met allemaal Britse sl*tten die dan deftige dames moesten worden. Ze waren continu aan zuipen en begonnen zich dan als goedkope h**ren te gedragen, zelfs in het programma zelf. Ze zouden alcohol daar nog wat strenger moeten reguleren.

kwajongens streken, komt ook wel in nederland voor.

Gelukkig zien we dat niet op vakantieEngeland is toch een stukje erger dan de rest van europa hoor![]()

Helemaal gestoord daar. Ik las vandaag ook al dat 3 ventjes een meisje met een terminale ziekte met deodorant in het gezicht gespoten hadden en in brand wilden steken.
wtf zeg, hoe ziek zijn die jonge gastjes daar al niet..![]()