AndroidHealthClinic

Benen scheren als man

Mijn vriendin vond het wel geil toen ik het een tijd geleden had gedaan ( no homo)

ik scheer alleen mijn oksels (dan zweet/stink ik een pak minder...) en mijn baard trim ik eens om de zoveel dagen. Al de rest blijft staan. Misschien als mijn borsthaar ooit eens te veel wordt dat ik dat dan ook trim. Maar benen nooit :)

Edit: Als ik ooit (veel) rughaar zou krijgen gaat dat er ook af :p
Edit 2: en mijn schaamhaar gaat er ook af :D

Laatst bewerkt:
Scrotum scheren vergt discipline, hygiëne, discretie, precisie en een vaste hand. Plus: ga er maar van uit dat het sowieso elke 2 tot 3 dagen moet gebeuren. Onderschat het niet......maar de pluspunten zijn ongeëvanaard.
Kom je voor mij doen meso? Pleeeeaaaasssee!! De pluspunt in dit geval is dat jij aan mijn cojones mag zitten.....helemaal gratis!!! En ik zal niks aan gay-police melden, alleen omdat het jouw werk is :cool:

Kom je voor mij doen meso? Pleeeeaaaasssee!! De pluspunt in dit geval is dat jij aan mijn cojones mag zitten.....helemaal gratis!!! En ik zal niks aan gay-police melden, alleen omdat het jouw werk is :cool:

Ik wil het wel met mn tanden komen doen, nohomo

trimming legs = aesthetic as fuak

dat striations

Scrotum scheren vergt discipline, hygiëne, discretie, precisie en een vaste hand. Plus: ga er maar van uit dat het sowieso elke 2 tot 3 dagen moet gebeuren. Onderschat het niet......maar de pluspunten zijn ongeëvanaard.
Dat feel wanneer je in je zak knipt met de schaar :eek: Never again!

OT: Ik zou het enkel doen voor medische redenen of voor een wedstrijd. Ben wel aan het overwegen om het eens te trimmen, heb redelijk behaarde benen :(

Borsthaar zou ik wel scheren, maar al een geluk heb ik dat niet/amper!

Dat feel wanneer je in je zak knipt met de schaar :eek: Never again!

OT: Ik zou het enkel doen voor medische redenen of voor een wedstrijd. Ben wel aan het overwegen om het eens te trimmen, heb redelijk behaarde benen :(

Borsthaar zou ik wel scheren, maar al een geluk heb ik dat niet/amper!

doe in de cut, als je aan bulken bent zie je meestal weinig defenitsie

doe in de cut, als je aan bulken bent zie je meestal weinig defenitsie
Je loopt toch niet in je onderbroek rond? :scratch:
Is imo gewoon niet mooi als er een super behaarde been verschijnt onder die short. Zeker niet als het zwart haar is :angstig: Als je blond haar hebt (zoals ik) valt het minder op.

Glad bovenlichaam en een paar behaarde poten eronder ziet er niet uit man.
Scheren dus en vergeet je tenen niet.

Glad kruis en harige bovenbenen is ook raarrr.

Maar goed, waar moet je dan stoppen.

Je loopt toch niet in je onderbroek rond? :scratch:
Is imo gewoon niet mooi als er een super behaarde been verschijnt onder die short. Zeker niet als het zwart haar is :angstig: Als je blond haar hebt (zoals ik) valt het minder op.

In de zomer cut ik , ben ik tog vaak op strand tevinden

Voor de gemiddelde mens een definite no-go.
Als je redelijke massa hebt op een laag BF% kan het wel imo.
Maar als je dat hebt kun je veel meer dingen dragen/doen die normaal als gay worden bestempeld zonder dat mensen erover vallen. Doe gewoon lekker wat je mooi vind of wat je partner graag heeft.

Bovenlichaam hou ik bij, en benen heel soms ligt eraan welk bf ik heb.
In me wedstrijdprep houd ik alles glad, dan maar gay boeit me geen ****!

• Topic Starter Topic Starter
Voor de gemiddelde mens een definite no-go.
Als je redelijke massa hebt op een laag BF% kan het wel imo.
Maar als je dat hebt kun je veel meer dingen dragen/doen die normaal als gay worden bestempeld zonder dat mensen erover vallen. Doe gewoon lekker wat je mooi vind of wat je partner graag heeft.

ik ben :fa: ..

Terug
Naar boven