Fitness Seller

Benen scheren als man

Vroeger wilde ik een volle baardgroei hebben want ik vond dat stoer maar nu is het huilen met de pet op iedere ochtend :(

Beware what you wish for.

Ook hier geen gezichtshaar, alleen wat ****ing dons.

:(

Heb ook geen volle baard inderdaad, zo'n ringbaardje vind ik altijd wel stoer staan maar ik mis die aanhechting naast je mondhoeken ???
Verder trim ik mijn borst/tepels/oksels tot mooi kort en zak trim ik ook tot zeer korte haartjes vind het dan altijd netjes genoeg.

Heb ook geen volle baard inderdaad, zo'n ringbaardje vind ik altijd wel stoer staan maar ik mis die aanhechting naast je mondhoeken ???
Verder trim ik mijn borst/tepels/oksels tot mooi kort en zak trim ik ook tot zeer korte haartjes vind het dan altijd netjes genoeg.
Met wat trim jij je ballen?

• Topic Starter Topic Starter
ballen NOOIT trimmen met tondeuse. Heb 1 keer in mijn zak gesneden. (dat wil je echt niet meemaken).
Ballen moet je altijd shaven met een mesje en schuim onder de douche.
(btw watch out heel bodynet leest mee)

Laatst bewerkt:
Protip: bestel medische scheermesjes als je je snel van je haren wil ontdoen. Die dingen zijn 10x scherper dan wat je gewend bent met normale wegwerpmesjes en het resultaat is ultrasmooth.

ballen NOOIT trimmen met tondeuse. Heb 1 keer in mijn zak gesneden. (dat wil je echt niet meemaken).

om eerlijk te zijn gebruik ik altijd een oud (en dus bot) scheermesje en doe ik het droog... works for me. (maar inderdaad, die ene poging met een tondeuze hield heel erg snel op)

PS: valt me trouwens op hoeveel commentaar (positief en vooral van vrouwen) krijg sinds ik mijn baard laat staan.

Scheren doe ik niet meer, het jeukte als een mother****er.

om eerlijk te zijn gebruik ik altijd een oud (en dus bot) scheermesje en doe ik het droog... works for me. (maar inderdaad, die ene poging met een tondeuze hield heel erg snel op)

PS: valt me trouwens op hoeveel commentaar (positief en vooral van vrouwen) krijg sinds ik mijn baard laat staan.

ook als je vriendin wil gebeft worden ? :D de mijne moet er dan niks van weten hehe :P

Aandacht is er beter op geworden sinds ik een (grtimde) baard laat staan. Moet wel zeggen dat vrouwlief het wat minder vindt tijdens de coïtus.

De keuze: aandacht van de vrouwtjes of aandacht van je vrouw.

Ik weet het wel !

Gewoon doen, geil toch?

Stoppelbaardje is sexy. Lange baard niet...

Ik heb zelfs rughaar en scheer me nergens. Kost teveel moeite.

Stoppelbaardje is sexy. Lange baard niet...

Een echte man laat zich natuurlijk niet door een vrouw aankleden en opmaken ;)

liek_4c555e_1798891.jpg

Ik krijg trouwens meer commentaar met baard dan ik ooit met stoppels gehad heb. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 07:41 ----------

AMEN. Stoppel is supersexy, jammer genoeg ben ik er allergisch voor :-(

allergisch ? voor wat .. je eigen haar ?

Laatst bewerkt:
Een echte man laat zich natuurlijk niet door een vrouw aankleden en opmaken ;)

Ik krijg trouwens meer commentaar met baard dan ik ooit met stoppels gehad heb. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben.

Een echte man niet, maar volgens mij beginnen we in de minderheid te raken.

Of het heeft iets met vrouwen te maken, als ik me scheer/niet scheer naar de kapper ga/niet naar de kapper ga is er ook altijd wel een vrouw op het werk die er wat over moet zeggen.

Terug
Naar boven