Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met wat trim jij je ballen?Heb ook geen volle baard inderdaad, zo'n ringbaardje vind ik altijd wel stoer staan maar ik mis die aanhechting naast je mondhoeken
Verder trim ik mijn borst/tepels/oksels tot mooi kort en zak trim ik ook tot zeer korte haartjes vind het dan altijd netjes genoeg.
ballen NOOIT trimmen met tondeuse. Heb 1 keer in mijn zak gesneden. (dat wil je echt niet meemaken).
Ballen moet je altijd shaven met een mesje en schuim onder de douche.
(btw watch out heel bodynet leest mee)
Scheren doe ik niet meer, het jeukte als een mother****er.ballen NOOIT trimmen met tondeuse. Heb 1 keer in mijn zak gesneden. (dat wil je echt niet meemaken).
Ballen moet je altijd shaven met een mesje en schuim onder de douche.
(btw watch out heel bodynet leest mee)
om eerlijk te zijn gebruik ik altijd een oud (en dus bot) scheermesje en doe ik het droog... works for me. (maar inderdaad, die ene poging met een tondeuze hield heel erg snel op)
PS: valt me trouwens op hoeveel commentaar (positief en vooral van vrouwen) krijg sinds ik mijn baard laat staan.
de mijne moet er dan niks van weten hehe 
ook als je vriendin wil gebeft worden ?de mijne moet er dan niks van weten hehe
![]()

om eerlijk te zijn gebruik ik altijd een oud (en dus bot) scheermesje en doe ik het droog... works for me. (maar inderdaad, die ene poging met een tondeuze hield heel erg snel op)
PS: valt me trouwens op hoeveel commentaar (positief en vooral van vrouwen) krijg sinds ik mijn baard laat staan.

AMEN. Stoppel is supersexy, jammer genoeg ben ik er allergisch voor :-(
Een echte man laat zich natuurlijk niet door een vrouw aankleden en opmaken
http://static.fjcdn.com/pictures/liek_4c555e_1798891.jpg

Een echte man laat zich natuurlijk niet door een vrouw aankleden en opmaken
Ik krijg trouwens meer commentaar met baard dan ik ooit met stoppels gehad heb. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben.