Fitness Seller

Benen scheren als man

Glad kruis en harige bovenbenen is ook raarrr.

Maar goed, waar moet je dan stoppen.

Kan jij ons aub het antwoord geven? Meeste onder ons zijn :fa: en willen niet afgaan als het ooit zo ver komt, want jawel, we hebben allemaal nog hoop.

f30fd24c56e1bcfc926883d6a51d5a00.gif

Of alleen rondom je tepels scheren en je borsthaar wel laten staan.

Luister, sommige vrouwen vinden het wel lekker, andere vrouwen niet. Waarom dan in hemelsnaam niet doen waar je zin in hebt? Dan trek je tenminste het vrouwtje aan die het gene lekker vindt waar jij je lekker bij voelt.

Het is zeker chill om een vachtje te hebben. En als blowjobs niet bestonden zou je kruis toch ook behaard zijn? Tenzij je een onderbeenlikfetish heb zou ik het lekker laten zitten. Boeiend.

Alleen trimmen als je lijkt op een gorilla
(Muv je oksels, rug en fun-area:))

Nee dat zeg ik niet :)
Er is een verschil tussen kaal en trimmen hè
Oksels, rug en fun-area graag getrimd
De rest alleen als je erg harig bent

Kale oksels, wtf.

Nee lekker zo'n stinkende natzweterige bos haar onder je arm, da's lekker.
Stelletje vetkleppen.:p

Goeie 1e post.

Nee lekker zo'n stinkende natzweterige bos haar onder je arm, da's lekker.
Stelletje vetkleppen.:p

Dit. oksels vind ik kaal veel chiller. Geen stank. geen haar op mn deo-roller, en dat voor 1 min werk.
Borst + fun-area ook kaal (geschoren). Ik voel me dr het beste bij, vriendin blij, en mensen die dat gay vinden gaan maar lekker gorilla style door het leven. Ieder zn ding. Voor sommige vrouwen is dat een afknapper, maar als dat een dealbreaker is, is het sowieso al kansloos voor mij. Ben ook wel eens vrouwen tegengekomen die zich niet scheren. Dat is voor mij een definite no-go,maar dat boeit ze geen ****. Uiteindelijk krijgt iedereen wel iets waar hij/zij blij van wordt :)

Dit. oksels vind ik kaal veel chiller. Geen stank. geen haar op mn deo-roller, en dat voor 1 min werk.
Borst + fun-area ook kaal (geschoren). Ik voel me dr het beste bij, vriendin blij, en mensen die dat gay vinden gaan maar lekker gorilla style door het leven. Ieder zn ding. Voor sommige vrouwen is dat een afknapper, maar als dat een dealbreaker is, is het sowieso al kansloos voor mij. Ben ook wel eens vrouwen tegengekomen die zich niet scheren. Dat is voor mij een definite no-go,maar dat boeit ze geen ****. Uiteindelijk krijgt iedereen wel iets waar hij/zij blij van wordt :)

Lijkt me niet dat er vrouwen zijn die kaal een afknapper vinden, hoogstens dames voor wie het niet echt boeit. Dus best scheer je alles af.

mn benen worden automatisch kaal door jeans-schuren ratio

mirin?

nee.. echt niet comfortabel, jeans broeken dragen is een hel

Borst volledig scheren is behoorlijk gay hoor...
Trimmen mag wel, en de meeste vrouwen appreciëren wel als je boeltje een beetje verzorgt is.

Ik trim mn benen trouwens ook, 2 knieoperaties gehad en sindsdien blijft dat haar maar groeien :s
Zonder was het mss ook wel blijven groeien, nu af en toe wat trimmen. Geen probleem :)

Als je je borst, buik, benen, onderarmen helemaal kaal scheert ben je een strandjanet, overwegingen m.b.t bepaalde sporten uitgezonderd.

Ik kan me wel herinneren dat toen ik een jaar of 14/15 was, ik m'n benen en borst soms schoor juist om er meer haar voor terug te krijgen. Meestal nadat ik een Chuck Norris film gezien had. Maar nu ik 30 ben heb ik genoeg haar daar zitten hoor. Verder is het wijs om eens in de maand je ballen en je bilnaad te scheren om hygiënische redenen en ervoor te zorgen dat het haar kort blijft. Elke dag scheren in die regio doe ik niet omdat ik het idee heb dat de haren alleen maar sterker terugkomen. Tja en gezichtshaar, dat scheer ik 1 keer per week.

Terug
Naar boven