AndroidHealthClinic

benk gezond

Hmmz, ik vind 26,5 kg bij 1.76 wel goed klinken.

Ik ben het overigens helemaal eens met MightyDuck, kan r niet eens een fatsoenlijke sticky komen waarin de basisregels voor het opstellen van een voedingsschema staan? Dat zou echt een hele hoop dezelfde vragen schelen.

Anyways, ik zou doen wat Duck zegt; je vet% meten, je cal behoefte berekenen (heel simpel als je de uitleg van duck volgt) en ff a.d.h.v. een calorien tabel een voedingsschema op stellen. Je eet iig echt veels te weinig, dat is niet gezond.

Rob G zei:
Hmmz, ik vind 26,5 kg bij 1.76 wel goed klinken.

Ik ben het overigens helemaal eens met MightyDuck, kan r niet eens een fatsoenlijke sticky komen waarin de basisregels voor het opstellen van een voedingsschema staan? Dat zou echt een hele hoop dezelfde vragen schelen.

Anyways, ik zou doen wat Duck zegt; je vet% meten, je cal behoefte berekenen (heel simpel als je de uitleg van duck volgt) en ff a.d.h.v. een calorien tabel een voedingsschema op stellen. Je eet iig echt veels te weinig, dat is niet gezond.

Zag laatst dat het al ergens in een sticky staat in de voedingssector geloof ik, maar vond het beetje moeilijk te begrijpen voor newbies en beetje tussen andere tekst weggeduwd.

Er zou een sticky moeten zijn idd van "BEREKEN JE KCAL" ofzo magoed daar ga ik niet over.

Er zou ook bij moeten staan : "Doe je dit niet fatsoenlijk zanik dan ook niet dat je geen gains maakt" :p

hoi, ik vind (maar das persoonlijk ) dat 60 of 62 kilo erggguu weining is voor iemand die zo mooi lang is als jij..(ik ben maar 170cm snik snik )...misschien als je een carriere als fotomodel nastreeft niet..ik probeer zoveel mogelijk naar mijn lichaam te luisteren...ben je vaak ziek of verkouden..en voel je je lichaamlijk zwak....kun je eventueel proberen om een beetje aan te komen.....maar das mijn mening.... gr. San dikke kus!!!!!

doosje zei:
ik heb een vraag..
vinden jullie het gezond als je als 17 jarige met 1.76 meter en 60 kilo gezond bent..
me moeder vind van niet, en bij de fitness zeiden ze ook al dat het vrij laag is....

Geouwehoer, zeiden ze vroeger tegen mij ook. Ik was 19, 1.85 en 58 kilo. Ik leef ook nog hoor. Later, als je vrienden boven de dertig komen en een bierbuik krijgen, gaan ze zeggen dat je er toch nog zo slank en jong uitziet. Van dat geoewehoer "je bent te mager, je ziet er zo slecht uit", daar krijg je alleen maar een complex van. Je moeder moet niet zeuren, zeg dat maar van mij!

denk niet dat dat gezond is
mijn baby is 4.5 maand oud en weegt ook 6 kg
greets jackass

doosje zei:
ik heb een vraag..
vinden jullie het gezond als je als 17 jarige met 1.76 meter en 6 kilo gezond bent..
me moeder vind van niet, en bij de fitness zeiden ze ook al dat het vrij laag is..
maar eigenlijk wil ik zlefs nog 60 kg gaan wegen.. ???

maar ja.. ik doe ook gewoon KT en vooral veel been, arm niet zoveel omdat armen die komen wel, heb ik ook nooit erg gehad (in mijn korte besttantje.. ;) )

maar ja ik let gewoon op wat ik eet, en ik sport 4 keer in de week..

Hoihoi

Ik ben zelf 1.80 en al sinds m'n 14e uitgegroeid. Tot 3 jaar terug woog ik zo'n 55-57 kilo. Tuurlijk, je hoort mij niet zeggen dat het veel is, maar tot 3 jaar terug kwam ik alleen boven de 60 dmv trainen, niet dmv eten!
Ik had een vetpercentage van mezelf van 12%!
Ik was (en ben) nooit ziek, voel(de) me prima,en kon en kan alles eten wat ik wil. dus waarom zou het dan niet goed zijn.
Inmiddels ben ik 24 en heb er geen "last" meer van dat ik dun ben.
Ik kan nog steeds eten wat ik wil en weeg nog steeds niet mega veel, maar zo'n 65 kilo.
Meid, laat je niet gek maken wat anderen zeggen, je bent nog jong, je lichaam heeft nog veel veranderingen te gaan. Doe lekker je ding, waar jij je lekker bij voeld en het komt allemaal goed! ;)

Greetzzzzz Ingrid

Terug
Naar boven