AndroidHealthClinic

Nieuws 'Benzine naar 2 euro'

Bezoekers in dit topic

Als je de evolutie nu ziet zag het er al aan te komen die 2 euro. Zal nog dit jaar behaald worden vrees ik.
 
En in Amerika, Irak e.d. word benzine voor de zelfde prijs als water verkocht.
 
Idd! Alleen 2 keer zo zuinig en maar een paar tientjes wegenbelasting per jaar.;)

heb een buell M2 cyclone... met normaal rijden 1:15 ,lekker het gas erop 1:8

en de wegenbelasting idd 60 euro p/jaar... mijn auto met g3 rijd in verhouding met benzine voor de zelfde prijs 1:23 maarja wegenbelasting is hoger....;)
 
En in Amerika, Irak e.d. word benzine voor de zelfde prijs als water verkocht.

nja precies in sommige landen kost het geen drol. ik wil wel eens zwart op wit zien wie er nu enorm zijn zakken aan het vullen is.

Hoeveel de regering in vergelijking met vorige jaren verdiend aan de accijnzen.


Toch als de benzine steeds duurder worden komt er vanzelf een run op elektrische auto's.

zoiets :cool: al is deze nog best duur
http://www.teslamotors.com/
 
En ik wou nogwel een Chevrolet Camaro uit 69' kopen:(
 
Zoals laatst iemand het zei... Vergeleken met een paar jaar geleden en nu is een volle tank bezine maar 15 euro gestegen. (ong hang me er niet aan op). Als je die 15 euro niet kan overbruggen moet je maar geen auto hebben/nemen. Loon is ook een hap gestegen.

Tsjah al rijd je dan toevallig heel veel per dag moet je een zuinigere auto kopen.
 
Zoals laatst iemand het zei... Vergeleken met een paar jaar geleden en nu is een volle tank bezine maar 15 euro gestegen. (ong hang me er niet aan op). Als je die 15 euro niet kan overbruggen moet je maar geen auto hebben/nemen. Loon is ook een hap gestegen.

haha... wat ben je toch ook een mongool hé ?

In vijf jaar tijd is de diesel van minder dan 80 eurocent naar een goede 1,42 gegaan. Het verschil op een volle tank van zeg 60 liter is dus al een goede 36 euro.

Als je dit wekelijks nodig hebt dan zit je dus al op bijna 2000 euro die je meer kwijt bent voor dezelfde aantal kilometers.

2000 euro is mijns inziens toch nog een hoop geld voor hetzelfde aantal kilometers... daar kun je een TV/computer per jaar van halen...

Maar jij vindt het dus heel weinig wat je extra kwijt bent ?
 
Hehe, de olieprijzen als reden opgeven voor de stijgende benzineprijs:orly:
 
Take it easy... opzich ken ik de prijzen niet anders dan 1,40 +... ik persoonlijk betaal nog steeds 1.50 per liter. Weinig vind ik dat niet nee daar heb je wel gelijk in. Snap alleen niet wat er geklaagd word ik zie nog steeds niet iets gebeuren om er wat aan te doen.

Btw basscross: Neem inderdaad toch niet aan dat dat de enigste factor is maar toch wel een belangrijke of? Tsjah dat onze regering er dan toch een hoop belasting over rekent.. Toch benieuwt hoe ze dat in andere landen doen waar het allemaal goedkoper is:x
 
We gaan gewoon noodgedwongen weer terug naar de jaren '60 toen de gemiddelde kostwinner op z'n brommertje naar z'n werk ging. De derde wereld kan dan gewoon in vervuilende auto's zonder katalisator blijven rijden, dankzij onze milieureddende pretenties. :roflol:
 
ik wil helemaal geen elektrische- of op waterstofrijdende auto hebben. Ik wil gewoon zonder zorgen elke stad in- en uit kunnen rijden met mijn vieze diesel/benzine auto.
 
We gaan gewoon noodgedwongen weer terug naar de jaren '60 toen de gemiddelde kostwinner op z'n brommertje naar z'n werk ging. De derde wereld kan dan gewoon in vervuilende auto's zonder katalisator blijven rijden, dankzij onze milieureddende pretenties. :roflol:

En Balkenende in zijn milieu besparende bmw 5l v8:rolleyes:
 
tuurlijk dat ding weegt lood met zijn bullet proof rotzooi :roflol: En jah dat wel zelda maar hun rijden ook gewoon op slootwater vergeleken met hier dus of je nu een nieuwe auto daar of hier neerzet daar gaat het toch kapot.
In de fabrieken (vrachtauto's) die daar heen gaan zijn ook niet zo schoon als hier plus dat het nog oude techniek is.
 
Take it easy... opzich ken ik de prijzen niet anders dan 1,40 +... ik persoonlijk betaal nog steeds 1.50 per liter. Weinig vind ik dat niet nee daar heb je wel gelijk in.

Als de leeftijd in je profiel klopt dan zul je nog geen jaar het rijbewijs hebben. Ik wil wel eens zien of je nog hetzelfde zegt als je een paar jaar verder bent.

Een dubbeltje extra lijkt misschien weinig, maar als er telkens weer een dubbeltje bijkomt dan zijn dat uiteindelijk toch heel wat dubbeltjes die je extra moet betalen.
 
Damn, waar is de tijd dat de benzine 42 frank koste en de diesel 36 frank (zelfs dat weet ik nog!)

Ach toen ik als 16-jarige op mijn scootah ging rijden kostte een litertje euro nog fl. 1,60 (= € 0.72) en toen zat iedereen ook al te ******** dat het het veel te duur was.


Maar goed, ik ben er ook niet blij mee.
 
Als de leeftijd in je profiel klopt dan zul je nog geen jaar het rijbewijs hebben. Ik wil wel eens zien of je nog hetzelfde zegt als je een paar jaar verder bent.

Een dubbeltje extra lijkt misschien weinig, maar als er telkens weer een dubbeltje bijkomt dan zijn dat uiteindelijk toch heel wat dubbeltjes die je extra moet betalen.

DAt is waar.. De kans dat ik een auto zal aanschaffen is nog klein. Zelfs al koop ik er een blijf ik bij me brommert of ik moet auto van de zaak krijgen. (hopelijk nieuwe baan:D) ze zouden het kwartje van kok eraf moeten halen zullen mensen weer wat gelukkiger zijn.
 
Van 1.50 naar 2.00 euro per liter, zijn ze helemaal de weg kwijtgeraakt.Auto rijden is zo niet meer te betalen,stelletje :mad:
 
Van 1.50 naar 2.00 euro per liter, zijn ze helemaal de weg kwijtgeraakt.Auto rijden is zo niet meer te betalen,stelletje :mad:

Het is gewoon de schuld van al die buitenlanders !
 
Back
Naar boven