arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Eens, arabieren om precies te zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nja precies in sommige landen kost het geen drol. ik wil wel eens zwart op wit zien wie er nu enorm zijn zakken aan het vullen is.
jep 2 weekjes geleden tankte ik in Venezuela 40 litertjes voor in totaal wel 80 eurocent!!
Onbegrijpelijk dat de kosten zo blijven stijgen. Ik ben eigenlijk benieuwd wat er gebeurd als Nederland meer en meer overgaat op het openbaar vervoer en er steeds minder getankt wordt. Ik denk dat de overheid dan echt maatregelen moet gaan nemen, want hoe minder mensen er tanken, hoe minder geld er bij de overheid terecht komt, en dat is uiteindelijk waar het om draait in Den Haag. De overheid heeft juist mensen nodig die veel tanken om de begroting rond te krijgen.
Onbegrijpelijk dat de kosten zo blijven stijgen. Ik ben eigenlijk benieuwd wat er gebeurd als Nederland meer en meer overgaat op het openbaar vervoer en er steeds minder getankt wordt. Ik denk dat de overheid dan echt maatregelen moet gaan nemen, want hoe minder mensen er tanken, hoe minder geld er bij de overheid terecht komt, en dat is uiteindelijk waar het om draait in Den Haag. De overheid heeft juist mensen nodig die veel tanken om de begroting rond te krijgen.
iedereen roept hier G3 maar als je een dikke porsche rijdt ga je niet op gas rijden. ik zou nooit op gas rijden in een motor hoort benzine thuis een geen gas.

Een heel zuinige diesel nemen of een LPG in je benzinewagen (helaas wel koffer kwijt, anders grote koffer/break kiezen).ik wou binnenkort ook een auto kopen, maar ga nu echt steeds meer twijfelen omdat je een vermogen aan benzinekosten kwijt bent. Vind het echt schandalig
Vind dat de overheid laatste tijd er echt een potje van maakt met al belasting verhogingen.
Je kan denk het beste op een elektrische auto nemen, koste d8 ik maar iets van paar euro aan stroom om de auto helemaal op te laden
LPG G3 FTW!
Tank nu voor zo'n 0,55 centjes per liter!
Is nog beter voor het milieu ook + dat bij nieuwere auto's gas zelfs beter voor de motor is.

En 40% gaat naar de fiscus. Vuile afzetters dat ze zijn, anders was het net zo goedkoop als in de VS.
Wat trouwens helemaal schandalig is, is dat wij automobilisten moeten meebetalen aan het openbaar vervoer. Hoe kan je dat nou uitleggen??

Ik kan ook wel janken, minimaal 1x per week 60 liter tanken en krijg maar 91 euro p.m. vergoed door de baasMoet dus 3 weken benzine uit eigen zak betalen, maar OV rijdt er niet. Schijtaccijnzen.
jep 2 weekjes geleden tankte ik in Venezuela 40 litertjes voor in totaal wel 80 eurocent!!

Eigelijk zou je je baas moeten vragen de kilometervergoeding te verhogen. Lijkt me toch logisch met stijgende brandstofprijs.