MuscleMeat

Beoordeel dit voedingsschema aub

Apennootje

Cool Novice
Waardering
35
het is erg moeilijk om precies op die waarden te komen vind ik. Ik heb nu iets te weinig kcal en eiwit. maar ik vind dat ik met 2 stukken kipfilet, tonijn, ei en kwark al meer dan genoeg eet. En 50-30-20 is wel zwaar. Ik denk dat het zo redelijk is. Wat vinden jullie? Graag advies:

29o4ev6.jpg

Wat is je doel? Wil je bulken of cutten?

Ik zou iig de whey shake om 22.00 vervangen door kwark.
Neem die shake maar 's ochtends om 7.15.

Waarom whey vervangen?
Zit in de cut

Omdat je gaat slapen, dus je lichaam krijgt een paar uur geen voeding binnen.
Je hebt dus een eiwit nodig dat langzaam door het lichaam wordt opgenomen (kwark, casseine eiwit).
Een whey shake wordt veel sneller door je lichaam opgenomen, dus daar heb je 's nachts minder aan imo.

• Topic Starter Topic Starter
ok;.het feit dat niemand replied is een goed teken. Als er wat te zeuren of te corrigeren viel dan waren er al veel meer replies :p

Dan draai ik de whey en kwark om;..en hou ik dat schema aan :D

Vergeet je groenten niet ;)

En vervang wat kcal van je eiwit door goede vetten.

Dit ga je niet lang volhouden thorinootje.
2100kcal, met 190cm en 120 kilo ... thats just sick.

Vooral als je van snackkoning in 1 keer overstapt hierop.
Ik ben ook van plan te gaan cutten en ik weeg 30 kilo minder en ben paar cm kleiner.
Ik begin op ong. 3000kcal... en bouw dit langzaam af tot 2250 ong.

Dit is gewoon een sonja bakker (lees crash) dieet naar mijn mening;)

Dit ga je niet lang volhouden thorinootje.
2100kcal, met 190cm en 120 kilo ... thats just sick.

Vooral als je van snackkoning in 1 keer overstapt hierop.
Ik ben ook van plan te gaan cutten en ik weeg 30 kilo minder en ben paar cm kleiner.
Ik begin op ong. 3000kcal... en bouw dit langzaam af tot 2250 ong.

Dit is gewoon een sonja bakker (lees crash) dieet naar mijn mening;)

Maar obeb;..mijn BMR= 2400 ofzo. Dus zoveel scheelt dat toch niet?

en ik wil het ook maar maandje doen. gewoon even mijn metabolism wat sneller doen laten stijgen met KT. En wat vet kwijtraken. Daarna overstappen op 2500

ik zou bij je spinazie en aardappelen toch iets van vlees of vis doen, gegrilde kippenborst of wat vis ofzo

Maar obeb;..mijn BMR= 2400 ofzo. Dus zoveel scheelt dat toch niet?

Wat eet je nu qua kcal kerel?

Formule shmormule zeg ik.
Probeer eens ongeveer uit te reken wat je voeding was voor je besloot een
voedingsschema op te stellen. En neem als startpunt dat aantal kcal.
Deel dat op naar eiwit etc en ga daar een 500kcal onder zitten.

Kijk het per 2 weken aan en pas het aan waar je het aan moet passen.

Zelf weten nootje, maar wat robke zegt idd,
ik denk dat je nu rond de 4000kcal zit ofzo (dat kan ik niet ruiken maar met die stats moet het wel bijna;) )
Om dan in één keer de helft te gaan innemen dat lukt je mischien wel even maar goed kan het nooit zijn.

ik ben niet eigenwijs lieve obeb....ik vraag alleen even door omdat ik wel tot een goede eindcolcusie wil komen. heet discussie ;)

Maar dat ik vroeger vrat als een varken vind ik geen reden om van mijn plan af te stappen. Bovendien eet ik al 3 weken nu redelijk gezond (2800 kcal ongeveer schat ik)
Het is gewoon,..ik moet me ergens aan vasthouden. Er zijn diverse plannen, programma's en schema's etc. en ik heb voor 1 gekozen...je moet je toch ergens door laten leiden. En dat cuttingsplan zegt: ga niet afvallen maar cutten. Dus eet niet onder je BMR. Maar eet precies hetzelfde. Met 50% eiwit. En vet verliezen doe je door te cardioen.

Nou ben ik dus redelijk beperkt in mn mogelijkheden. Door die 50% proteinen. Als ik mn eieren vervang door vlees;..dan haal ik het niet. etc etc

Ik weet het dus niet. Maar weet je wat ik doe;..ik probeer dit 5 dagen. Als het nu echt ontiegelijk zwaar is dan gooi ik er wat kcal bij.
ERG bedankt voor jullie replies iig. Ik hou het zeker in de gaten nu..

ik vind het ook erg laat; als je dit al gaat volhouden is het nog vrij ongezond ook..

Niet doen, zo hou je geen energie over en zin om te gaan fitnessen thorinootje ;)

Dat is ook maar relatief hoor, ik heb al op -1000kcal trainingen neer gezet.
Is maar net wat je gewend bent.

Ja maar jij bent een machine ;) Nee maar serieus, je hebt meer spieruithoudingsvermogen en je bent al wat meer ervaren. Om zo een schema te beginnen lijkt me verre van optimaal...

ok. ik vraag jullie mening en expertise. Dan moet ik er ook wat mee doen als ik het krijg ;)

Ik zal er wat kcal bovenop gooien

Terug
Naar boven