AndroidHealthClinic

Beoordeel mijn cutschema

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
40
Bij deze hier mijn cutschema voor een maand.
Ik heb 2 operaties ondergaan, lange lange tijd geen klop gedaan van sport, conditie is niet zo goed. Ik wil er ook bij vertellen dat ik geen gewichttraining doe momenteel, en enkel met de fiets een uur of meer per dag rijd en af en toe ook wat lopen, en wat buikspieroefeningen, wil namelijk van mijn buikvet terug af. Ik doe dus meer sport of de afgelopen maanden, plus ik sta iets vroeger op.

schema:

8u 100gr. special k kornflakes met wat halfvolle melk

10.30u eiwitshake ofwel 250gr kwark + 1 peer

12.30u half zakje witte rijst + 1/2 kippefilet + ananas of wokgroentjes + 2 koffielepels olijfolie

15.30u shake ofwel 250gr kwark + 1 appel

18u 3 volkoren boterhammen + 3 ei-eiwitten + 1 eigeel + 1 smeerkaasje
ofwel hetzelfde als om 12.30 (maak dat in 1 maaltijd en splits die in 2 dus)

21u 250gr kwark + peer

Remember dat ik ook geen megaspieren moet onderhouden, ik zit sowieso nu terug hoger in mijn eiwitten dan mijn portiers de afgelopen maanden die ik wat laten slepen heb. En doe dus enkel cardio, en benen.

Iemand nog tips om extra snel vet af te drijven?
Geen fatburners, maar natuurlijke supps!

• Topic Starter Topic Starter
anyone?

Ziet er op het eerste zicht goed uit. Ik zou wel het fruit beperken tot 2 stuks en die
niet meer na 15 u te eten. Tevens ook bruine rijst kiezen, of als je die niet lust, basmati.
En er staan natuurlijk wel geen waardes bij, noch wat je jij weegt enzo ...
maar voor de rest kan dit wel dienen als basis .

Trouwens ... geen warme maaltijd? Ga je dat niet missen?

Koffie, groene thee en zo van die dingen kunnen helpen je sneller vet te verliezen

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er op het eerste zicht goed uit. Ik zou wel het fruit beperken tot 2 stuks en die
niet meer na 15 u te eten. Tevens ook bruine rijst kiezen, of als je die niet lust, basmati.
En er staan natuurlijk wel geen waardes bij, noch wat je jij weegt enzo ...
maar voor de rest kan dit wel dienen als basis .

Trouwens ... geen warme maaltijd? Ga je dat niet missen?

Koffie, groene thee en zo van die dingen kunnen helpen je sneller vet te verliezen

Om 12.30 eet ik toch een warme maaltijd...?
Het is wel bikkelhard, heb constant zin in wat zoets, of chips, of een boterham met choco, terwijl mijn maaltijden nu echt saai zijn, maarja harde tijden natuurlijk.

heel veel vetten in al hetgeen wat ik eet zit er niet.

Terug
Naar boven