XXL Nutrition

Berekening voor Kcal verbruik

Paranoid

Novice
Waardering
0
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes.

Hoeveel kcal verbruik ik onder een KT?
Hoeveel kcal verbruik ik met werk? Ik werk als straler van zee containers etc. De slang die je vast houd geeft een constante tegendruk van 8 bar.

Mvg, Paranoid

Moeilijk zo te zeggen. Misschien heb je hier wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
Moeilijk zo te zeggen. Misschien heb je hier wat aan.

Deze site zegt dat ik 3759 moet eten op een dag. Dat lijkt me eigenlijk zeer onwaarschijnlijk. Helemaal als je bedenkt dat ik in de cut wil :P

Toch bedankt voor je ingeving. Kun je geen globale schatting maken?

Hahhaa je maakt je het wel steeds spannender :P!!! 3894

Ik heb uitgerekend dat ik in rust +- ongeveer 2211 verbruik. Dus mijn schatting zou zijn.. 2700-2800 kcal op een dag. Klopt dat dan een beetje?

Weet ik niet. Ik weet niet wat jou gewicht is. Dat moet je natuurlijk eerst weten voordat ik er iets op kan zeggen. Misschien weeg je wel 65:P is natuurlijk een verschil dan als je zeg maar 100 weeg ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
Weet ik niet. Ik weet niet wat jou gewicht is. Dat moet je natuurlijk eerst weten voordat ik er iets op kan zeggen. Misschien weeg je wel 65:P is natuurlijk een verschil dan als je zeg maar 100 weeg ofzo...

Ik weeg 98 kilo met een lengte van 185 cm. Mijn vet percentage, gemeten met een huidplooi meter is 22%

Ik weeg 98 kilo met een lengte van 185 cm. Mijn vet percentage, gemeten met een huidplooi meter is 22%

Volgens mij als ik kies voor zware arbeid met lichte sporttoeslag zit je op 4153Kcal

En met arbeid+kt kom ik op 4353 Kcal en basis behoefte op 1835 volgens die tweede site :P

Terug
Naar boven