XXL Nutrition

Besnijden van jongens: verbieden of niet?

Peiling Peiling Besnijden van jongens: Toestaan of verbieden?

• Verbieden

Stemmen: 33 37,5%
  • Toestaan

Stemmen: 27 30,7%
  • I don't care

Stemmen: 28 31,8%

• Totaal stemmers
    88
Achterlijke, is niets mis mee met besneden zijn :)
Vanuit religieuze redenering is het achterlijk aangezien religie achtgelijk is. Dus nee!

Vanuit medisch standpunt is het natuurlijk normaal. Je zou nog verschieten denkek hoeveel jongens bij hun geboorte besneden worden vanwege te nauwe voorhuid ( te dikke lul ! ).

juist was ook in dit geval vandaar de ontstekingen

enige nadeel ik dien hem omhoog te dragen vanwege de gevoeligheid van mijn eikel en dus de spontane erecties
spannende knoopgulp bij het zien van mooie vrouwen

Achterlijke, is niets mis mee met besneden zijn :)
Vanuit religieuze redenering is het achterlijk aangezien religie achtgelijk is. Dus nee!

Vanuit medisch standpunt is het natuurlijk normaal. Je zou nog verschieten denkek hoeveel jongens bij hun geboorte besneden worden vanwege te nauwe voorhuid ( te dikke lul ! ).
Nee, maar volgens mij doet besneden worden zo'n pijn daarom liever een soa dan geen voorhuid.:(

OMG, dankuwel BuilderB !!!

Ik vroeg me al af waarom men hier zoveel ophef maakt over een hoofddoek, maar dit verschijnsel jarenlang tolereert!

Besnijdenis is gewoon lichaamsverminking en dan nog op een jongen die niet kan beslissen of hij al dan niet ermee akkoord gaat. Dit is gewoon ongelooflijk fout. Het moet een keuze zijn en niets anders !
Dat de VB dit in hun programmapunten opnmeemt, ipv de hoofddoek. Wie stuurt hen een mail voor het idee ? :p

Nee, maar volgens mij doet besneden worden zo'n pijn daarom liever een soa dan geen voorhuid.:(

bah een soa man ????
voor de ingreep geven ze je een spuitje en je voelt niets
een soa doet veel meer pijn
herinner mij mijn eikelonstekingen door de te nauwe voorhuid was ook pijnlijk

Ik vroeg me al af waarom men hier zoveel ophef maakt over een hoofddoek, maar dit verschijnsel jarenlang tolereert!

Besnijdenis is gewoon lichaamsverminking en dan nog op een jongen die niet kan beslissen of hij al dan niet ermee akkoord gaat. Dit is gewoon ongelooflijk fout. Het moet een keuze zijn en niets anders !
Dat de VB dit in hun programmapunten opnmeemt, ipv de hoofddoek. Wie stuurt hen een mail voor het idee ? :p
Ben je zelf niet besneden dan? Dacht dat jij muslim was.
Waarom is het trouwens verminking? Neukt met voorhuid beter ???

Ben je zelf niet besneden dan? Dacht dat jij muslim was.
Waarom is het trouwens verminking? Neukt met voorhuid beter ???

Ik ben wel besneden en heb er ook geen probleem mee. Het ziet er wel beter uit zo :D (hoewel ik me afvraag over de gevoeligheid van de eikel, want jarenlang 'geschuurd' tegen de onderbroek worden zal toch wel zijn nadelige gevolgen hebben...).

Het gaat mij erom dat kinderen nog veel te jong zijn om te kiezen of ze besneden willen worden. Dit moet de persoon in kwestie zelf kiezen wanneer hij oud genoeg is.
Dat het in de koran staat, dat ze onder de puberteit moeten besneden worden, is gewoon pech voor de moslims dan. Het blijft fout.

Wordt meestal op jongere leeftijd uitgevoerd omdat de kinderen het later niet meer herinneren.

verbieden, besnijdenis komt uit Oude testament en is overbodig.

Wordt meestal op jongere leeftijd uitgevoerd omdat de kinderen het later niet meer herinneren.

Que ? Tegenwoordig wordt je verdoofd, dus hoef je niet te vrezen voor de pijn etc.

Als volwassen kan je er met alle bewustzijn voor kiezen WAAROM je het doet. Kinderen hebben geen keuze. (en niks zegt dat de kinderen joods/moslim blijven. Dan zit je daar met een 'godslul' als atheïst:o:D)

Zag gisteren nog een docu gefilmd in Marokko. Daar werd een bang jongentje gefilmd dat dacht dat de filmploeg een dokter bij zich had die hem zou gaan besnijden. Lijkt me toch niet goed dat kinderen angst wordt aangejaagd voor een ingreep waar ze zelf niet op zitten te wachten.

Gewoon afblijven van de edele delen van kinderen. Laat ze maar beslissen als ze volwassen zijn.

Laatst bewerkt:
que ? Tegenwoordig wordt je verdoofd, dus hoef je niet te vrezen voor de pijn etc.

Als volwassen kan je er met alle bewustzijn voor kiezen waarom je het doet. Kinderen hebben geen keuze. (en niks zegt dat de kinderen joods/moslim blijven. Dan zit je daar met een 'godslul' als atheïst:o:d)

hahahahaha

Zag gisteren nog een docu gefilmd in Marokka. Daar werd een bang jongentje gefilmd dat dacht dat de filmploeg een dokter bij zich had die hem zou gaan besnijden. Lijkt me toch niet goed dat kinderen angst wordt aangejaagd voor een ingreep waar ze zelf niet op zitten te wachten.

Gewoon afblijven van de edele delen van kinderen. Laat ze maar beslissen als ze volwassen zijn.
Was jij als kind ook niet bang voor de dokter?

klopt idd!

vergeet je Geert Wilders niet ook een mailtje te sturen dan?
:D

Was jij als kind ook niet bang voor de dokter?

Niet echt nee, ik wist in ieder geval dat er geen stuk voorhuid van mijn derde been zou verdwijnen. Ook al zal ik niet geweten hebben wat een voorhuid is. :D

Als je als kind bij iedere vreemdeling bang wordt omdat het de dokter kan zijn lijkt me dat geen gezonde zaak.

Bang zijn is een teken van zwakte.

De coïtus gaat vooruit zonder velletje, tevens oogt het mooier.
Heb het daarom zelf laten doen, tevens omdat ik zo'n joekel van een lul heb.

Terug
Naar boven