Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben besneden zonder verdoving en herinner er niets van, dus ja.
Ik vi/ond 't i.i.g. niet prettig bij de dokter, altijd aan je friemelen en naaldenshit en allemaal dingen in je keel en oren stoppen..Niet echt nee, ik wist in ieder geval dat er geen stuk voorhuid van mijn derde been zou verdwijnen. Ook al zal ik niet geweten hebben wat een voorhuid is.
Als je als kind bij iedere vreemdeling bang wordt omdat het de dokter kan zijn lijkt me dat geen gezonde zaak.
pocher : is die dan mooier misschien
besnijdenis heeft niets met joekel van lul te maken![]()

Hahaha, relax man...Besnijdenis misschien niet, maar ik heb er wel één
En ja, ik vind dat mooier. Doet wel ff pijn, maar dan heb je ook wat. Ik vind het beter voor mijn coïtusleven en naar mijn weten ook degende die ontvangt. Als jullie zo'n lappie willen laten hangen ook prima. Maar besnijdenis kent imo echt geen nadelen.

weet ik man ben strak besneden - alleen masturberen is wat moeilijker maar heb een lekker vrouwtje dus masturberen overbodig kan langer nken hierdoor![]()

heb jij ook last van verschillende erecties per dag wegens gevoelige eikel ??
Het is weliswaar een bewezen preventieve maatregel tegen neo­natale urineweginfecties, maar dat geldt vooral voor mannelijke zuigelingen met aangeboren afwijkingen aan de urinewegen. Om gedurende het eerste levensjaar bij één jongen een urineweginfectie te voorkomen, moeten honderd jongens worden besneden.2 Bovendien zijn dergelijke infecties medicinaal en eventueel met een voorhuidsparende ingreep te voorkomen of behandelen.
Jongensbesnijdenis blijkt ook overbodig als preventieve maatregel tegen peniskanker. Het wassen van de eikel en de binnenzijde van de voorhuid is afdoende. Om jaarlijks één nieuw geval van kanker te voorkomen, zouden ongeveer 300.000 circumcisies nodig zijn.3 In Amerika sterven jaarlijks echter meer jongens aan de gevolgen van circumcisie dan dat er mannen sterven aan peniskanker. Een soortgelijke redenering gaat ook op voor jongensbesnijdenis als preventieve maatregel tegen baarmoederhalskanker.
Het effect van mannenbesnijdenis ter preventie van het overdragen van hiv van vrouw naar man is nog steeds onderwerp van discussie. Recente studies tonen duidelijk het positieve kortetermijneffect ervan aan bij twee groepen Keniaanse en Oegandese, volwassen hetero­coïtusuele mannen.4 5 Er is nader onderzoek nodig om te bepalen of dit effect ook op de lange termijn bestaat en of de bevindingen buiten de Oost-Afrikaanse onderzoeksituatie mogen worden geëxtrapoleerd. Zelfs als dat zo is, vormt dit effect nog geen argument voor het besnijden van nog niet geslachtsrijpe jongens. Sterker nog, in Afrika heeft jongensbesnijdenis al geleid tot een hogere incidentie van hiv-besmetting onder virginale jongens.
In lijn met het standpunt van Amerikaanse, Australische, Britse en Canadese medische beroepsverenigingen oordeelde de KNMG dan ook dat culturele jongensbesnijdenis geen enkel gezondheidsvoordeel biedt en geen enkel therapeutisch doel dient.
Om over de voordelen van Hygiëne nog maar niet te spreken
Ik ben besneden zonder verdoving en herinner er niets van, dus ja.
Ik vi/ond 't i.i.g. niet prettig bij de dokter, altijd aan je friemelen en naaldenshit en allemaal dingen in je keel en oren stoppen..
@ snakeman
Neen, vooral niet zwijgen. Leg ze op tafel.
Achterlijke, is niets mis mee met besneden zijn
Vanuit religieuze redenering is het achterlijk aangezien religie achtgelijk is. Dus nee!
Vanuit medisch standpunt is het natuurlijk normaal. Je zou nog verschieten denkek hoeveel jongens bij hun geboorte besneden worden vanwege te nauwe voorhuid ( te dikke lul ! ).
Leg hem op tafel? Hehe...Echt kerel voor mij zijn de voordelen gewoon erg groot. Ik heb het allebei meegemaakt, met voorhuid en zonder.
-Geen urinegeur meer of andere luchtjes (echt GEEN).
-Een ander soort gevoelige eikel, wat resulteert in betere coïtus.
(Want ik zeg niet dat ik minder voel)
-Voor de bedpartner is het leuker, althans valt mij persoonlijk op.
(Ziet er verzorgder uit, stinkt niet, voelt fijner aan etc.)
-Geen last meer van huidinfecties door dat broeierige lapje.
-Voordeel met afvegen van je maatje na het plassen.
Kijk over soa's en shit kan ik niet meepraten, en over het morele aspect ook niet. Ik vind het echter niet waard dit te verbieden. Ik pleit persoonlijk VOOR besnijden. Maar zie geen groot nadeel in niet besnijden, vind besnijden wel mooier en handiger. That's it. Dus doe wat je wilt, maar ga geen dingen verbieden. Vind het persoonlijk dan moeilijker om je kleine knulletje van 2 jaar vol te schieten met oorbellen. Dat ook verbieden? Je coïtusleven verpruts je niet met besnijden, je hygiene al helemaal niet. Dus waarom verbieden?
Maarja er zijn altijd mensen die van borsthaar, schaamhaar, bilhaar, voorhuiden en witte met aderen belopen t**ten houden. Ik niet.
Kijk over soa's en shit kan ik niet meepraten, en over het morele aspect ook niet. Ik vind het echter niet waard dit te verbieden. Ik pleit persoonlijk VOOR besnijden. Maar zie geen groot nadeel in niet besnijden, vind besnijden wel mooier en handiger. That's it. Dus doe wat je wilt, maar ga geen dingen verbieden. Vind het persoonlijk dan moeilijker om je kleine knulletje van 2 jaar vol te schieten met oorbellen. Dat ook verbieden? Je coïtusleven verpruts je niet met besnijden, je hygiene al helemaal niet. Dus waarom verbieden?
Huh ? Waneer heb ik mannelijke lichaamsdelen genoemd ?(behalve de voorhuid)
weet ik man ben strak besneden - alleen masturberen is wat moeilijker maar heb een lekker vrouwtje dus masturberen overbodig kan langer nken hierdoor![]()
Het gaat hierbij om verbieden bij 'jongeren'. Als je 18 bent, doe je wat je wilt.