Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
O God.. Marky heeft z'n eerste les coïtusuele voorlichting gehad gepaard met wat wikipedia en Marky rekent zich tot de fijnproevers.. maargoed je weet wat ze zeggen hé.. de beste stuurlui staan aan wal!
Je doet me denken aan die gasten die heel leuk over voetbal praten en die echt denken dat ze er verstand van hebben.... zelf spelen ze bij 6de klas reserve amateurs en kunnen geen bal raken.. maar denken het allemaal te kunnen vertellen op voetbalfora e.d.....
Stuurlui aan wal? Wikipedia? Ik vertelde je reeds hoe ik aan mijn constatering kwam. Maar mocht je opticien afgelopen weekend je lenzen nog niet geleverd hebben, ben ik bij deze coulant... Ik ben degene die z'n eigen pik vastpakt en wezenlijk voelt waar de zenuwen van de penis zitten. Niet alleen op de eikel.
Voor de rest vind ik je beweringen niet alleen zonder grond, je volwassenheid is er eveneens mee afgenomen. Maar goed, ik gun iedere man een volwaardige penis dus ik zal ontwetendheid niet langer proberen te ontnemen. Net zoals ik religeuzen ook lekker in hun ontwetens element laat baden.