AndroidHealthClinic

Bestaat het ideale fitnesslichaam?

Bezoekers in dit topic

Mij noemden ze ook jarenlang een racist terwijl ik dat absoluut niet ben. Toen ik mijn witte puntmuts voortaan niet meer droeg, ging het stukken beter.
 
Mij noemden ze ook jarenlang een racist terwijl ik dat absoluut niet ben. Toen ik mijn witte puntmuts voortaan niet meer droeg, ging het stukken beter.
Hoelang kan een neger zn poep ophouden?
 
Hardoplachs :roflol:.
 
Vissertje1980, bedankt, daar heb ik wat aan! :)
Ik ben benieuwd of iemand hier de uitleg over de kortere spieren etc. Kan bevestigen of juist ontkrachten?
 
Zekers. Korte spieren zijn minder lang dan lange spieren.
 
Nee, dat is gewoon onzin. Dat heeft niets met buff eruitzien te maken. Alleen waar je spieren aan het bot hechten kan op wat meer massa ervoor zorgen dat je er visueel groter uitziet. Lees: genen.

Je startpositie is gewoon wat idealer dan de gemiddelde sporter:
1. Droog, je kunt dus meteen bulken. De meesten moeten eerst cutten omdat ze beginnen met krachtsport om af te vallen.
2. Klein. Een kg spiermassa extra ga je bij jou meer zien dan bij iemand die langer is. Jij ziet er dus snel breed uit, terwijl een langer persoon hier meer massa en dus langer de tijd voor nodig heeft.
 
Vissertje1980, bedankt, daar heb ik wat aan! :)
Ik ben benieuwd of iemand hier de uitleg over de kortere spieren etc. Kan bevestigen of juist ontkrachten?
Om het maar oneerbiedig te zeggen zal je het effect van spiergroei bij zogenaamde manlets veel duidelijker zien dan bij de lange lifters. Daar is helemaal niets geks aan. Je spieren zijn ten opzichte van lange mensen natuurlijk korter en daarom zijn ze ook kleiner, waardoor ze veel sneller lijken te groeien dan bij die lange slungels. Zie het een beetje alsof je dezelfde hoeveelheid pindakaas over 1 of 2 broodjes uit moet smeren: het ene broodje is een stuk dikker belegd.

En even over het eten: als je wil groeien zal je daar ook naar moeten eten. Die onzin over eten wat je wil zonder aan te komen hebben we inmiddels wel genoeg gehoord hier.
 
yep ,manlets lijken in het begin buffer maar het blijven manlets :trollface:
 
KategorieC, dit gaf ik dus ook als antwoord destijds op school, dat hij misschien bedoelde dat je sneller breed LIJKT als je kleiner bent. & Hij zei echt dat hij bedoelde dat kleine mensen echt sneller breed WORDEN.

harpep, ik doelde met het ideale fitnesslichaam meer op een lichaam waaraan je echt kan zien dat dat sneller zal groeien dan gemiddeld icm. Goede training en voeding. Aangezien de reacties vroeg ik me echt af of zoiets bestond.

Voor alle duidelijkheid, ik ben echt niet breed ofzo, heb zelfs maar amper getraind, daarom vond ik hun reacties juist zo vreemd.


Er zijn diverse visuele kenmerken -lichaamslengte, vet % - die het idee kunnen geven dat iemand veel aanleg heeft.

Zoals hierboven al gezegd is, een zeer klein iemand met een laag vet %,een enigszins atletische bouw en wat training, ziet er al gauw als potentieel indrukwekkende uit.
(Bodybuilding bijvoorbeeld, is voor een deel ook daadwerkelijk gebaseerd op optisch "bedrog", helemaal in de ogen van onkundig publiek.)

Een kwalitatief cq. kwantitatief bewijs hiervan, zal pas blijken na langere tijd optimaal trainen.

Dus nee, zoals jij het stelt bestaat het niet.
 
Oké dus als ik het goed begrijp: visueel zullen kleine mensen wel sneller groeien dan grote mensen maar dit is ook gewoon gezichtsbedrog dan? Ze lijken breder maar zijn het niet?

Starx6673, wat het eten betreft heb ik hierboven al vermeld dat ik er mee akkoord ga dat er een verschil is tussen eten wat je wil en hoeveel je wil. Ik ga er gerust mee akkoord dat ook ik kan groeien dmv een deftig voedingsschema icm een deftig trainingsschema, ik bedoelde het meer op dat de ene mens meer nodig heeft dan de andere. Als ik en pakweg mij broer een half jaar lang exact evenveel zouden eten zou hij sowieso meer bijgekomen zijn dan mij, in die zin. ;)
 
Oké dus als ik het goed begrijp: visueel zullen kleine mensen wel sneller groeien dan grote mensen maar dit is ook gewoon gezichtsbedrog dan? Ze lijken breder maar zijn het niet?

Dit kan inderdaad heel goed het geval zijn ja.

Vet percentage heeft ook heel veel me te maken met de relatieve perceptie van een fysiek in tegenstelling tot de absolute waarden.

Toen ik 20 was, had ik een vet percentage van tussen de 12-14% en rond mijn 47e zo'n 22-24%.

Mensen vonden mij op m'n 20e 'groter' dan op mijn 47e, terwijl ik nu in absolute zin veel groter/sterker ben en meer spiermassa heb.
Maar het oogt niet zo, vanwege een verdoezelende speklaag.
 
bekijk anders even foto's van Jannesmanderfeld hier op dit forum ,

als je daar een beetje op lijkt dan heb je een ideaal fitnesslichaam
 
Ts ik ga ervanuit dat je een laag vetpercentage hebt op dat gewicht. Wss zien mensen definitie bij je en wat aders die eruit knallen, dat geeft sommige al meteen het idee dat je potentie hebt, slaat natuurlijk nergens op. Maakt dit verder wat uit? Op dat gewicht zou ik mijn reet eraf trainen en mezelf volproppen... de meeste meiden wegen meer dan jou, man the fuck up :)

Greetsz mede manlet van 1.70 m
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ts ik ga ervanuit dat je een laag vetpercentage hebt op dat gewicht. Wss zien mensen definitie bij je en wat aders die eruit knallen, dat geeft sommige al meteen het idee dat je potentie hebt, slaat natuurlijk nergens op. Maakt dit verder wat uit? Op dat gewicht zou ik mijn reet eraf trainen en mezelf volproppen... de meeste meiden wegen meer dan jou, man the fuck up :)

Greetsz mede manlet van 1.70 m

Vind de vraag ook maar vreemd.who cares wat 3 mensen zeggen.

Wil je een bepaalde sport gaan doen,gewoon doen ongeacht wat mensen zeggen.
 
Maar je moet het ook zelf willen
 
Back
Naar boven