critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Ik heb waarschijnlijk nog een infectie van het system check virus op mijn pc. Iemand die weet hoe ik hier vanaf kan geraken?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

..Heb die virus onlangs nog weggehaald bij iemand.
Heb eerst rKill gedownload, en dan gekozen voor de tweede, iExplore.exe:
http://www.bleepingcomputer.com/download/anti-virus/rkill
Daarna een scan uitvoeren, in mijn geval was dat met hitmanpro en spybot search and destroy aangezien al die andere zoals malwarebytes maar een beperkte hoeveelheid kunnen verwijderen of gewoon niets. Tenzij je betaald.
Daarna grinler unhider downloaden en uitvoeren om al je verborgen bestanden weer zichtbaar te maken, tenzij de malware nog niet in deze fase was aanbeland:
http://download.bleepingcomputer.com/grinler/unhide.exe
Dit soort threads herinneren me eraan wat een ****ing hell dat windows was, blij dat ik dat nooit meer hoef mee te maken.
Oh en altijd backups maken.
Dit soort threads herinneren me eraan wat een ****ing hell dat windows was, blij dat ik dat nooit meer hoef mee te maken.
Oh en altijd backups maken.
Als mijn kleinkinderen later vragen ''wat herinnert je het meeste aan Dbb?'' zal mij als eerste Big-T de Windows basher te binnen schieten.rkill doet niks met de rootkit, dus die mensen die je geholpen hebt zitten nog steeds met problemen.
Trouwens was rkill geblokkeerd bij mij.
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 17:20 ----------
wou net nog in b4 macfanboys typen, te laat dus...
Neem aan dat je minder populair bedoeld. Maar toch gek dat er dan nog geen virussen zijn op ipad of iphone als het alleen maar over populariteit/aantal gebruikers gaat.De beste oplossing is om niemand Apple producten aan te raden Big T, dan wordt het weer populair en gaan ze er wel virussen voor maken![]()