MuscleMeat

Beste CUT-hulpmiddel?

VStreet

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Moet 3%BF verlagen en/of 3 kilo.
Cardio/dieet is in orde maar ga nu hulpmiddel inschakelen omdat het me allemaal veel te traag gaat.

Keuze tussen:
• Stacker-2 (originele met ef.)
• Efedrine 30mg/tab (HG)

Iemand ervaring met 1 vd 2, of beide?

Bedankt.

t4 + stacker 2

• Topic Starter Topic Starter
Heb je daar ervaring mee?

Hoor wel dat veel mensen last hebben van hartkloppingen ed. Het wordt weleens vergeleken met een 'speed' gevoel.

Hoor wel dat veel mensen last hebben van hartkloppingen ed. Het wordt weleens vergeleken met een 'speed' gevoel.

Yeah well ... das ook mede door de caffeïne wat erbij zit hé ...
Maar het klopt in ieder geval wel ... daarom gewoon houden aan
2 tot 3 caps per dag en het loopt wel los.

De eerste dag voelt het mss wat freaky, maar de dagen erop zal het
al veel beter gaan ;)

die stackers zijn gewoon slappe efedrine shit
als je echt wil cutten pak je org. efedrine met caffeine
laatste weken zou je yohimbe hcl toe kunnen voegen, moet je wel aan kunnen. is nogal heftig
speed en efedrine vergelijken? mss...heb een keer 150mg efedrine genomen in anderhalf uur. toen werd ik redelijk maf.....maar speed gaat harder!!!!:P

150 mg?! Damm, dude, hoeveel nachten heb je wakker gelegen?
Ik dacht een 60 mg /dag gedurende 3 weken...of zoiets...

Ja ik heb laatst ook iemand 4 efedrines laat testen a 30mg. Hij had ze alle 4 maar tegelijk genomen omdat ze er zo klein uitzagen. Nou hij ging behoorlijk hard en hij was al wat gewend op ephedra gebied. Maar efedrine is toch net ff wat anders dan ephedra:p

Zou zeker voor Efedrine + Cafeine gaan.

Beginnen met 30mg eef + 250mg caf per dag. Opbouwen naar 3 keer per dag.

Zal efedrine worden maar zonder de caffeïne.
2 x 30mg/ed en eventueel opvoeren na een week.
Moest er interesse zijn wil ik wel een logje bijhouden aangezien de volgende 4 weken aansluiten bij mijn kuur.

efedrine kan niet zonder caffeine, heeft te maken met feedback-mechanisme!!!!
op bodypage staat een erg goed stukje over eca stack!

gewoon stacken die hap
30mg efedrine
200mg caffeine pil

3x daags

dan moet het lukken :D

je wilt 3% omlaag, wat zijn je stats nu?

(en hoeveel weken ben je bereid er voor uit te trekken?)

ECY stack was ik zeer over te spreken
50 mg Eph en 250 mg caff en 12 mg Yohimbine pakt eik 2 maal daags en voor 2 weken, dan 2 weken off en dan weer 2 weken on.

merkte dat na 1,5 week ofzo de gewenning al aardig was en je er niet meer zo heel veel van voelde ( wat niet zegt dat het niet meer werkt)

ook vond ik het redelijk lastig om zeg maar de dagen te beginnen tijdens de off dagen, zeker aan het begin...

waarom niet gewoon strak dieeten en op de juiste momenten cardio doen???????????? ;)

The effects of the ECA stack in weight loss are primarily due to the ephedrine component. Ephedrine acts both as a beta agonist and stimulates the release of norepinephrine. Increased circulating norepinephrine in the body then acts on white adipose tissue by increasing cAMP levels. This causes a thermogenic effect, raising body temperature and increasing the user's metabolism in conjunction with the rest of the stack.[citation needed]

However, the body's negative feedback system then activates to normalize the metabolism. This is done via the production of phosphodiesterase inside the cells, and prostaglandins outside the cell, which both lower cAMP levels within the cell.

Caffeine inhibits the production of phosphodiesterase inside the cell and therefore slows cAMP breakdown. It also binds with and competitively inhibits adenosine receptors in the brain, triggering the release of epinephrine and increasing cAMP levels further.

Terug
Naar boven