XXL Nutrition

Beste CUT-hulpmiddel?

ik vind sups om te cutten boven de 10% zonde van je centen en je lijf...maar dat is mijn mening ;)

suc6 in ieder geval!

Zit zeker een kern van waarheid in, al ligt het omslagpunt bij iedereen verschillend. Zolang je zonder supplementen kunt cutten met behoud van vvm moet je dat zeker doen. De supps kun je dan gebruiken als extra boost zodra het moeilijker wordt. Zelf zou ik beginnen met een ECY stack, vervolgens T3 erbij pakken en de laatste 18 dagen clen, opbouwen tot een 'verdraagzame' dosis.

Groenten zijn trouwens ook heerlijk tijdens de cut. Ze vullen goed en er zitten nauwelijks calorien in, de vezels werken als 'bezem' en vegen je lijf schoon. Heb vorige week nog meer in mijn carbs gesneden en eet nu een kilo groenten per dag. Ondanks dat ik slechts op 165 gr koolhydraten zit voel ik me gewoon fit en energiek :lifter:

Zit zeker een kern van waarheid in, al ligt het omslagpunt bij iedereen verschillend. Zolang je zonder supplementen kunt cutten met behoud van vvm moet je dat zeker doen. De supplementen kun je dan gebruiken als extra boost zodra het moeilijker wordt. Zelf zou ik beginnen met een ECY stack, vervolgens T3 erbij pakken en de laatste 18 dagen clenbuterol, opbouwen tot een 'verdraagzame' dosis.

Groenten zijn trouwens ook heerlijk tijdens de cut. Ze vullen goed en er zitten nauwelijks calorien in, de vezels werken als 'bezem' en vegen je lijf schoon. Heb vorige week nog meer in mijn carbs gesneden en eet nu een kilo groenten per dag. Ondanks dat ik slechts op 165 gr koolhydraten zit voel ik me gewoon fit en energiek :lifter:

damn bro een kilo..straks ga je nog herkauwen..:D

Het is nog allemaal rauwkost ook, op de broccoli na.
Over 10 minuten is het weer tijd om te gaan knagen, ik voel me net een konijn :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat doe je er dan op qua dressing? Of enkel balsamico en olijfolie?

Geen dressing, mijn 'groetenmix' bestaat uit ijsbergsla, wortelen, radijs en paprika. Alles in stukjes snijden en door elkaar hutselen. Daarvan 3 maal per dag 200 gr bij de maaltijd.
1 maal per dag 1/3 komkommer + 2 tomaten en 1 maal 200 gr broccoli (gekookt uiteraard :))

from now on it´s...Black Rabbit!! :D

ik ben wel beniuewd wat het beste middel is om spierverlies tegen te gaan, dan praat ik wel over n aas natuurlijk, zou je androgeen of juist anabol moeten nemen. waarmee zou je egt alleen vet verliezen en weinig spier als je erg laag in je kcal gaat?

Gewoon een cutkuur met bijvoorbeeld test prop, tren, masteron enz. enz.

Vet verliezen en tegelijk spieren opbouwen gaat niet zonder het nodige AAS imo.

nee begrijp ik maar gaat me er egt om geen spier te verliezen, opbouw is niet noodzakelijk. verleden jaar tijdens mn k*t verloor ik 2,5 cm van me armen en zag er n stuk kleiner(wel droger) uit.

tren! zowel anabool als ****ing androgeen

ik ben wel beniuewd wat het beste middel is om spierverlies tegen te gaan, dan praat ik wel over n aas natuurlijk, zou je androgeen of juist anabol moeten nemen. waarmee zou je egt alleen vet verliezen en weinig spier als je erg laag in je kcal gaat?

Gewoon een laag vetpercentage aanhouden heel het jaar rond, hoef je ook niet zo bang te zijn om veel spieren te verliezen als je nog verder gaat cutten.

ja maar heb ik veel moeite mee, in mn bulk zet ik nou eenmaal veel vet aan hoe schoon ik ook eet. ik haal veel eiwitten uit zuivel probeer wel altijd mager te pakken maar in de winter ben ik gewoon vet(er). maar tren is goed voor massabehoud? weet ik voldoende:D

ja maar heb ik veel moeite mee, in mn bulk zet ik nou eenmaal veel vet aan hoe schoon ik ook eet. ik haal veel eiwitten uit zuivel probeer wel altijd mager te pakken maar in de winter ben ik gewoon vet(er). maar trenbolone is goed voor massabehoud? weet ik voldoende:D

Goh, klinkt me bekend in de oren...

masteron heeft toch maar nut als je al redelijk laag vet% hebt, wat neem je dan best als je nog hoog in vet% zit? Zo'n 17%.

vind dat masteron dan wel nut heeft werkt dan hetzelfde alleen het zichtbare effekt is dan minder maar het werkt wel

winstrol kun je dan ook nemen

Terug
Naar boven