zo ff het verhaaltje
Ik was met een trainingsmaat(voornamelijk powerlifter) van me een maandje geleden bezig over kracht en anabolen.Hij was van mening dat je met anabolen enkel spieren kon bouwen, en geen blijvende krachtgains kreeg. Ik zei hem dat er best genoeg powerlifters zijn die gebruiken en dat er AS zijn die eerder voor krachtwinst zorgen dan massa.
Nu eergisteren kwam hij naar mij met de vraag, "Heb je misschien geen kuurtje voor mij speciaal voor kracht zoals je zei
". Ik heb gezegd dat ik het eens ging opzoeken. Dan kom ik natuurlijk op dit board terecht voor informatie. Ik was een beetje verbaasd want via de zoekfunctie vind ik bitter weinig goede informatie hierover, dus dan maar een nieuw topic met de vraag, ik denk wel dat nog mensen hierin geinteresseerd zijn.
Wat is de beste cycle voor zuivere, blijvende kracht, en niet gekeken naar spiermassa? Je zou het kunnen opsplitsen in oral only, beginnerskuur en geavanceerde kuur.
De middelen waar ik dan aan denk zijn oxy, halotestin, winny(blessuregevoelig) , anavar, trenbolone(niet echt blijvende kracht in mijn ervaring) en sust
Meningen graag
Ik was met een trainingsmaat(voornamelijk powerlifter) van me een maandje geleden bezig over kracht en anabolen.Hij was van mening dat je met anabolen enkel spieren kon bouwen, en geen blijvende krachtgains kreeg. Ik zei hem dat er best genoeg powerlifters zijn die gebruiken en dat er AS zijn die eerder voor krachtwinst zorgen dan massa.
Nu eergisteren kwam hij naar mij met de vraag, "Heb je misschien geen kuurtje voor mij speciaal voor kracht zoals je zei
". Ik heb gezegd dat ik het eens ging opzoeken. Dan kom ik natuurlijk op dit board terecht voor informatie. Ik was een beetje verbaasd want via de zoekfunctie vind ik bitter weinig goede informatie hierover, dus dan maar een nieuw topic met de vraag, ik denk wel dat nog mensen hierin geinteresseerd zijn.Wat is de beste cycle voor zuivere, blijvende kracht, en niet gekeken naar spiermassa? Je zou het kunnen opsplitsen in oral only, beginnerskuur en geavanceerde kuur.
De middelen waar ik dan aan denk zijn oxy, halotestin, winny(blessuregevoelig) , anavar, trenbolone(niet echt blijvende kracht in mijn ervaring) en sust
Meningen graag

ik ging met tren in een paar weken 40 kilo omhoog met bankdrukken...dumbbells 30 voor biceps...normaal train ik niet zwaar maar dat was toen de top...winstrol helpt ook wel goed voor kracht...let alleen goed op je aanhechtingen als je echt op kracht ga trainen want die worden niet sterker...ik denk dat het gewoon effe zoeken is wat voor jou werkt...en ik zou niet te giftige spullen nemen zoals halotestin....dan kan je wat langer doorgaan met je kracht opbouwen
)%. Hij is zeker niet de breedste van heel de gym, maar wel vrijwel de sterkste.