MuscleMeat

Beste cycle voor RAW POWER

Malice

Cool Novice
Waardering
0
zo ff het verhaaltje

Ik was met een trainingsmaat(voornamelijk powerlifter) van me een maandje geleden bezig over kracht en anabolen.Hij was van mening dat je met anabolen enkel spieren kon bouwen, en geen blijvende krachtgains kreeg. Ik zei hem dat er best genoeg powerlifters zijn die gebruiken en dat er AS zijn die eerder voor krachtwinst zorgen dan massa.

Nu eergisteren kwam hij naar mij met de vraag, "Heb je misschien geen kuurtje voor mij speciaal voor kracht zoals je zei :o". Ik heb gezegd dat ik het eens ging opzoeken. Dan kom ik natuurlijk op dit board terecht voor informatie. Ik was een beetje verbaasd want via de zoekfunctie vind ik bitter weinig goede informatie hierover, dus dan maar een nieuw topic met de vraag, ik denk wel dat nog mensen hierin geinteresseerd zijn.

Wat is de beste cycle voor zuivere, blijvende kracht, en niet gekeken naar spiermassa? Je zou het kunnen opsplitsen in oral only, beginnerskuur en geavanceerde kuur.

De middelen waar ik dan aan denk zijn oxy, halotestin, winny(blessuregevoelig) , anavar, trenbolone(niet echt blijvende kracht in mijn ervaring) en sust

Meningen graag :p

tren gaf mij wel redelijk wat blijvende kracht...halo was ook ook erg goed hiervoor...maar een standaard kuur test/deca kan je kracht ook erg omhoog schroeven..

zie sectie anabolen, dan ga je naar ''info en schema's'' ,daar staan genoeg voorbeelden van goede kuren door bigT gepost

trenbolone gaf mij wel redelijk wat blijvende kracht...halo was ook ook erg goed hiervoor...maar een standaard kuur test/deca kan je kracht ook erg omhoog schroeven..

mee eens,

test/deca kan je ook lekker veel kracht geven, trebolone/test e ook super om mee te kuren.
Bij trenbole/test e zal ik wel dbol bij pakken eerste 5/6 weken 30/40mg.

Denk dat je alle middelen al genoemd hebt. Ik persoonlijk heb niet met alle middelen ervaring maar werd van Winny wel kankersterk. Veel sterker dan van Dbol. Ik gebruik nu Tren en zit zo snel zo vol met bloed dat het mijn kracht hindert eigenlijk...

• Topic Starter Topic Starter
na mijn kuur met trenbolone ben ik vrijwel alle krachtgains terug verloren, vrij deprimerend, ook al had ik een nakuur, en ik ken nog mensen met hetzelfde probleem. Ik denk dat als je kracht al vrij hoog zit, trenbolone geen goede optie is.

Over test/deca, is wel goed op zich, maar ik denk niet dat je dan het volledige uit je kuur haalt qua kracht haalt. Voor massa is het een superkuurtje als beginner, maar voor kracht... Het zal wel voor een vlugger herstel zorgen, en de mogelijk geven om 6 keer per week echt op kracht te trainen.

Winny had ik persoonlijk ook erg goede krachtgains van, maar dat was mijn eerste kuurtje, dan zal er ook goed toe doen. Plus dat onder de 5 herhalingen gaan, wat hij constant doet, vragen is om problemen.

Ik denk dat ik hem halotestin only aan 40mg ga geven, persoonlijk geen ervaring mee, maar op verschillende boards lijkt het toch hét middeltje voor blijvende kracht. Een stack met een inject is ook een optie, ik ga hem eerst vragen of hij geen needlevrees heeft :p

zie sectie anabolen, dan ga je naar ''info en schema's'' ,daar staan genoeg voorbeelden van goede kuren door bigT gepost

Er staat één schema voor kracht, en aan het aantal middelen erin te zien is het een te geavanceerd schema voor een kuurmaagd.

Laatst bewerkt:
na mijn kuur met trenbolone ben ik vrijwel alle krachtgains terug verloren, vrij deprimerend, ook al had ik een nakuur, en ik ken nog mensen met hetzelfde probleem. Ik denk dat als je kracht al vrij hoog zit, trenbolone geen goede optie is.

Over test/deca, is wel goed op zich, maar ik denk niet dat je dan het volledige uit je kuur haalt qua kracht haalt. Voor massa is het een superkuurtje als beginner, maar voor kracht... Het zal wel voor een vlugger herstel zorgen, en de mogelijk geven om 6 keer per week echt op kracht te trainen.

Winny had ik persoonlijk ook erg goede krachtgains van, maar dat was mijn eerste kuurtje, dan zal er ook goed toe doen. Plus dat onder de 5 herhalingen gaan, wat hij constant doet, vragen is om problemen.
Ik denk dat ik hem halotestin only aan 40mg ga geven, persoonlijk geen ervaring mee, maar op verschillende boards lijkt het toch hét middeltje voor blijvende kracht. Een stack met een inject is ook een optie, ik ga hem eerst vragen of hij geen needlevrees heeft :p

Er staat één schema voor kracht, en aan het aantal middelen erin te zien is het een te geavanceerd schema voor een kuurmaagd.

Wat een crap. Gewoon een goed schema volgen en periodiseren/deloaden, alhoewel je dat in een kuur waarschijnlijk niet nodig hebt.

Met een goed kracht/PL trainingsschema zal je met elke AAS kracht winnen, al is het natuurlijk wel zo veilig om voor middelen te gaan die vaker genoemd worden en bekend staan om krachttoename.

hoe is de invloed van AAS op het CNS eigenlijk?

Bij kracht is imo de aansturing vanuit je zenuwstelsel immens belangrijk. CSA bepaald idd de max kracht die een spier kan leveren, maar dan moet dit ook wel doorgegeven worden aan die spier. In onwijs veel gevallen is het CNS echter de beperkende factor in het geheel. Ik heb vrouwen van 60 kg op een filmpje telefoonboeken zien rippen en keiharde nailbends zien maken, pocket hercules, Anderson eva immens sterke figuren uit de historie (bijv Louis Cirr).
Oma's die poema's bevechten, mensen die helikopters liften en moeders die auto's van hun kinderen aftillen.
Het CNS kan als een rem of als een katapult werken.

Mighty CNS + Mighty CSA = ****ing Mighty powah

Als je niet 2 - 2,5x je BW deadlift/squat, is er sowieso nog rek in je CNS imo. (of als je eccentrische RM heel dicht bij je concentrische RM ligt)

Methyltrienolone

oxy...??? ik ging met tren in een paar weken 40 kilo omhoog met bankdrukken...dumbbells 30 voor biceps...normaal train ik niet zwaar maar dat was toen de top...winstrol helpt ook wel goed voor kracht...let alleen goed op je aanhechtingen als je echt op kracht ga trainen want die worden niet sterker...ik denk dat het gewoon effe zoeken is wat voor jou werkt...en ik zou niet te giftige spullen nemen zoals halotestin....dan kan je wat langer doorgaan met je kracht opbouwen

Wat een crap. Gewoon een goed schema volgen en periodiseren/deloaden, alhoewel je dat in een kuur waarschijnlijk niet nodig hebt.

Met een goed kracht/PL trainingsschema zal je met elke AAS kracht winnen, al is het natuurlijk wel zo veilig om voor middelen te gaan die vaker genoemd worden en bekend staan om krachttoename.

Hij doet periodiseren en gewicht cyclen, welk schema hij juist gebruikt weet ik niet, ik weet alleen dat hij nooit boven de 5 herhalingen gaat en nooit tot failure gaat, of toch niet voor zover ik hem al heb zien trainen.

Ik weet enkel zijn max bench, die zit op 2*165 raw. Is niet super, maar ik vind het toch al netjes, zeker als natural. De rest weet ik niet vanbuiten.

Hij doet periodiseren en gewicht cyclen, welk schema hij juist gebruikt weet ik niet, ik weet alleen dat hij nooit boven de 5 herhalingen gaat en nooit tot failure gaat, of toch niet voor zover ik hem al heb zien trainen.

Ik weet enkel zijn max bench, die zit op 2*165 raw. Is niet super, maar ik vind het toch al netjes, zeker als natural. De rest weet ik niet vanbuiten.

165 kg als natural is best veel hoor... Begint hij te kuren zit hij zo boven de 200kg. Wat is zn lichaamsgewicht?

165 kg als natural is best veel hoor... Begint hij te kuren zit hij zo boven de 200kg. Wat is zn lichaamsgewicht?

Goede vraag, ik schat zo rond de 100kg op 1m90-92, vetpercentage van 17-18(geen blokjes en een beetje love handles :D)%. Hij is zeker niet de breedste van heel de gym, maar wel vrijwel de sterkste.

Persoonlijk vind ik iemand die 2x zn lichaamsgewicht kan benchen sterk, bij de squat en DL x3. Doet hij dus een kuurtje of 2 zit hij bij het toch wel selecte groepje die dat kan

btw is het wel mogelijk om kract en massa zo van elkaar te scheiden op het vlak van anbolica, beiden gaan toch hand in hand?

btw is het wel mogelijk om kract en massa zo van elkaar te scheiden op het vlak van anbolica, beiden gaan toch hand in hand?

Wel mr Rue d'Aerschot :D

Sommige AAS als winny of tren gaan een grotere krachttoename geven versus gewichtstoename dan bvb middelen waar je meer subcutaan vocht van vasthoudt als bvb dianabol of deca

altijd voor de vrienden he ...

Ik heb al enkele kuurtjes achter de rug, en de volgende is het gear al voor besteld en is voor eind januari. Het gaat een een test-e 500 mg deca 250 mg kuurtje worden, zowat hetzelfde als mn laatste.

Moest ik het willen weten voor mezelf, waarom zou ik het niet doen :p Maar om een powerlifter te "begeleiden" heb ik info nodig.

Over dat kracht en massa hand in hand gaat, kijk naar het krachtwinst vs massawinst verhouding bij bv winny en vergelijk deze met deca. Winny komt er veel beter uit en is dus geschikter voor kracht, en deca eerder voor massa, hun andere gebruikstoepassingen even erbuiten gelaten.

oral parabolan is geen optie? schijn je ook beresterk van te worden

is orale versie van trenbolone zeker? Dan denk ik toch dat halotestin beter is, in gains en blijvende kracht... Qua sides zijn ze beide ook niet al te min.

Ik heb hem vandaag gezien en 4 weken 20-30mg halo (fluoxymesteron) voorgesteld om er eens kennis mee te maken, hij ging akkoord. Nakuur mariadistel, en hij mag mijn nolvadex gebruiken als hij last krijgt van een e-rebound. Als het te heftig wordt stopt hij er maar mee, als alles goed gaat zet ik hem op een zwaarder kuurtje midden dit jaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven