XXL Nutrition

Beste eiwitdeals op dit moment

Morgen whey isolaat 17nutrition terug op stock. Voedingswaarde zien er netjes uit.

Dat liet ik een paar pagina's terug nog zien van mypro. 5kg iso impact voor 60,-

Die kortingen op proteïne is zo'n enorme waste of time.
Goedkoop aan de proteïnen komen om met nog grotere snelheid PWO te kopen die helemaal niks doet en enkel wat kriebeltjes geeft rondom de neus. Om dan ook maar gelijk met de maten te dry scoren op de parkeerplaats van de gym en het liefste voor het raam van de cardioende gym-bro's. :roflol: :hedbang:

Mee eens. ESN nog niet geprobeerd en Per4m schijnt ook erg lekker te zijn omdat die wat dikker wordt. Bijvoorbeeld om papje te maken voor over de COR. Nu iig weer flink XXL ingeslagen met die gekke kortings actie, dus blijf nog lekker even bij die👌🏼
ESN whey is prima. De flavn tasy powder is ongekend lekker!

Persoonlijk vindt ik de ghost cinnamon cereal of cereal milk echt fantastisch. Een goede nummer 2 is de pesience select protein in de smaken: snickerdoodle, cake pop of cookies&cream.

Proberen waard als je opzoek bent naar wat nieuws

Persoonlijk vindt ik de ghost cinnamon cereal of cereal milk echt fantastisch. Een goede nummer 2 is de pesience select protein in de smaken: snickerdoodle, cake pop of cookies&cream.

Thanks! Zeker onthouden voor de volgende batch. Hoor inderdaad goeie berichten over ESN 👌🏼

• Like
Waarderingen: horn

Waar haal je supplementen van Ghost?

Had nu de innamen ceremonie whey van esn en die was wel top. Helaas is alle 2 kg whey al een tijdje uitverkocht en ik vertik het om de relatief duurdere kleinere verpakkingen te kopen.

Die ghost whey is trouwens bizar duur, €50 voor 907 gram. Dat is voor mij 15 porties dus dat wordt een iets te duur grapje.

• Like
Waarderingen: BB_
Shops die niet groter dan 2kg verkopen laat ik sowieso links liggen

Op basis van de voedingswaarde moet ik hem in dit geval gelijk geven..

per 100 g:
  • Vetten: 10,1 g, waarvan verzadigde verzuren: 4,8 g
  • Koolhydraten: 12,5 g, waarvan suikers: 9,1 g
  • Eiwitten: 70 g
Maar goed, de prijs is er dan ook naar.

Op basis van de voedingswaarde moet ik hem in dit geval gelijk geven..

per 100 g:
  • Vetten: 10,1 g, waarvan verzadigde verzuren: 4,8 g
  • Koolhydraten: 12,5 g, waarvan suikers: 9,1 g
  • Eiwitten: 70 g
Maar goed, de prijs is er dan ook naar.
Er zijn wel meer met een mindere samenstelling, dat maakt het niet gelijk ROTZOOI !!
Gewoon 70% concentraat, en exact wat je zegt daar is de prijs ook naar. En wat verwachte je van Action wat geen supplementen boer is.

Of ik het koop ? Nee !!

Vergelijk eens met Bodylab Whey 73% van 60,- (42,- met korting)

Voedingstabelper 100gpro Portion % RM* per portie
Energie 1.595,17 kilojoules 381,00 kcal 574,26 kilojoules 137,16 kcal 6,86 %
Totaal vet 6,00 g 2,16 g 3,09 %
waarvan Verzadigd vet 3,10 g 1,12 g 5,60 %
Totaal koolhydraten 8,20 g 2,95 g 1,13 %
waarvan Suiker 5,90 g 2,12 g 2,36 %
Voedingsvezels 1,40 g 0,50 g 1,67 %
Eiwit 73,00 g 26,28 g 52,56 %
Zout 0,50 g 0,18 g 3,00 %

iemand hiermee bekend?

kwam op FB langs als reclame

5KG Whey concentraat 82% voor 84,- met kortingcode ELLENA
1693997408800.png

Had nu de innamen ceremonie whey van esn en die was wel top. Helaas is alle 2 kg whey al een tijdje uitverkocht en ik vertik het om de relatief duurdere kleinere verpakkingen te kopen.

Die ghost whey is trouwens bizar duur, €50 voor 907 gram. Dat is voor mij 15 porties dus dat wordt een iets te duur grapje.
Klopt Ghost is heel duur. Binnen 6 weken wordt er wel een distributie centrum van ghost in NL geopend waardoor de prijzen zo'n 30 euro per pot worden. Alsnog t*ring duur natuurlijk :p

Terug
Naar boven