AndroidHealthClinic

Beste eiwitdeals op dit moment

Dit doet wonderen, en shake nadien even laten staan.

IMG_0464.jpeg
De Action heeft ook bekers met een mix dingetje erin, ze zijn €1,79 per stuk:

Laatste tijd bestel ik wel eens bij BULK, prima kwaliteit en qua prijs ook goed te doen. Wat zijn jullie ervaringen?
Bulk en myprotein zijn mijn laatste keuzes geweest afhankelijk wie er op dat moment goedkoper was. Maar nu is het toch echt basicwhey :p

Die van action zijn best goed, maar na een paar keer vaatwasser kwamen er bij mij kleine scheurtjes in de bodem.

Ik heb(mijn vrouw) laatst stuk of 30 bekers bij milieustraat gebracht, van de zoveel die je gratis krijgt bij bestelling. vaak vink ik niks aan maar krijg ik toch een beker toegezonden, net als scoops

Die van action zijn best goed, maar na een paar keer vaatwasser kwamen er bij mij kleine scheurtjes in de bodem.
Gewoon na het drinken effe omspoelen met heet water en daarna de deksel er niet op doen, dan hoef je hem niet zo vaak goed te wassen.

Ook voor €1,79 mag je niet echt klagen, mocht je dit wel willen doen, gewoon ermee terug naar de Action en dan kan je waarschijnlijk gewoon je geld terug krijgen.

Laatste tijd bestel ik wel eens bij BULK, prima kwaliteit en qua prijs ook goed te doen. Wat zijn jullie ervaringen?
Prima spul, ik heb zelf alleen vreselijk vaak verzendissues gehad dat de bezorger vroeg of ik naar buiten kon komen om te zien hoe het in zijn bus was geladen voor foto’s. Gezien hij onze vaste bezorger is en alle andere pakketjes wel normaal komen weet ik ook dat het niet aan hem te wijten is. Misschien hebben ze tegenwoordig betere verpakkingenen

Gewoon na het drinken effe omspoelen met heet water en daarna de deksel er niet op doen, dan hoef je hem niet zo vaak goed te wassen.

Ook voor €1,79 mag je niet echt klagen, mocht je dit wel willen doen, gewoon ermee terug naar de Action en dan kan je waarschijnlijk gewoon je geld terug krijgen.
Idd, ik steek mijn bekers amper in de vaatwasser. Gewoon direct erna uitspoelen, soms eens afwassen en klaar.

Ik gebruik voortaan alleen nog kokend azijn.

• Haha
Waarderingen: BB_
Prima spul, ik heb zelf alleen vreselijk vaak verzendissues gehad dat de bezorger vroeg of ik naar buiten kon komen om te zien hoe het in zijn bus was geladen voor foto’s. Gezien hij onze vaste bezorger is en alle andere pakketjes wel normaal komen weet ik ook dat het niet aan hem te wijten is. Misschien hebben ze tegenwoordig betere verpakkingenen
De bezorger laadt zelf zijn busje, en de verzendverpakking van Bulk is dikke prima. Mijn collageen zat in stevige doos en ook nog luchtzakjes erbij tegen evt schade.

De bezorger laadt zelf zijn busje, en de verzendverpakking van Bulk is dikke prima. Mijn collageen zat in stevige doos en ook nog luchtzakjes erbij tegen evt schade.
De bezorger laad niet zelf zijn busje :-) deze beste man haalt het zo op van depot. Maar als jij abdullah bent dan weet je het vast beter dan hij en ik. Dat terzijde is de verpakking dan wel aangepast. Mijn vorige bestelling outs (2zakken) kwam tot 2x aan toe in een slappe doos zonder luchtzakjes. Goed om te horen dat ze het hebben aangepast!

De bezorger laad niet zelf zijn busje :-) deze beste man haalt het zo op van depot. Maar als jij abdullah bent dan weet je het vast beter dan hij en ik. Dat terzijde is de verpakking dan wel aangepast. Mijn vorige bestelling outs (2zakken) kwam tot 2x aan toe in een slappe doos zonder luchtzakjes. Goed om te horen dat ze het hebben aangepast!
Mijn zoontje heeft deze zomer 2 dagen gewerkt bij DHL als bezorger. Je moet alles zelf 'op route' inpakken. het staat geheel klaar in laaddock. Misschien voor degene die in dienst zijn van DHL of PostNL, maar de vader van zijn maatje heeft een transportbedrijf en ze zijn met eigen busje de pakketten op wezen halen.

De verpakkingen bij Bulk verschillen per bestelling lijkt het. Ik heb al eens 10 kg isolaat ontvangen in een doos die van ellende en tape bij elkaar hing en ook al eens wat potjes met ik weet niet meer wat erin in een doos die zo stevig was en zo vol zat met luchtzakken dat je 'm zonder parachute van 8km hoog kon gooien en het nog heel was gebleven.

17nutrition verpakt tot nu toe (2 bestellingen) dan wel echt kut. Leek wel of beide dozen overreden waren door een bus.

Het dikkere karton.

IMG_0469.jpeg
IMG_0468.jpeg

J

Kokend water in plastic bekers is mega slecht voor je gezondheid ivm Micro plastic
Ik doe wel andere dingen die nog slechter zijn :roflol:
Nee maar kokend water gebruik ik niet. Ik spoel de beker gewoon uit met water uit de kraan. Heb nog bekers van 10+ jaar die nog altijd meegaan en niet eens stinken. Soms als ik er een vergat uit te spoelen dan waren deze voor de vuilbak :')

afspoelen met koud water en

1695720209110.png

Was ook informatief bedoeld, prijs/kwaliteit is gewoon prima.

De beker van XXL gaat bij mij al meer dan twee jaar mee, minimaal 3x per week in de vaatwasser op 70graden.

Terug
Naar boven