MuscleMeat

beste hardcore sportschool

sloerie

Novice
Waardering
0
hey

Ik ben op zoek naar een hele goede hardcore sportschool, ik woon in de provincie utrecht en daar hebben ze wel redelijke sportscholen ik train er zelf ook maar ik zoek iets beters, de meeste hardcore sportscholen zitten in noord of zuid holland, daar wil ik wel heen gaan reizen om een keer bij een paar te gaan kijken maar wil graag wat meer weten over een aantal sportscholen zodat ik er niet voor jan lul ga kijken, anders reis ik me te pletter, ze moeten dumbbells die in ieder geval tot 70 kg gaan, machines die goed zwaar zijn waar je niet zo op het laatste schijfje zit zelfs professionals niet graag ook veel freeweight machines, cardio apparatuur en vrij ruime openingstijden
nu staat er wel wat informatie op deze site over bepaalde sportscholen, maar ik zou graag nog wat uitgebreidenere informatie willen hebben, dus iedereen die op een hardcore sportschool traint, of getraind heeft of meer weet,zou die mij dat willen vertellen, Ik wil wel een keer bij kneets gaan kijken, ik weet wel wat van die sportschool, ze hebben veel machines van panatta, nou hebben ze ook veel freeweightmachines daarvan, maar die andere machines gaan die een beetje zwaar.

• Topic Starter Topic Starter
kom op nou je gaat mij niet vertellen dat niemand hier op een hardcore sportschool traint

amersfoort

ja, hoe heet die sportschool dan en voldoet die aan de eisen die ik stel aan een sportschool, hoe zwaar gaan die dumbbells daar, zijn er zware machines, veel barbells en andere stangen, schijven, genoeg cardioapparatuur en ruimeopeningstijden.

er is een heel mooi topic mbt hardcore sportscholen door Nederland, de kans is groot dat je er vast wel iets zult vinden in Utrecht.

klikkerdeklik voor het topic. ;)

wtf moet je doen met 70 kg dumbbell ???

Ik zoek geen sportschool in utrecht want ik train al bij de beste van Utrecht maar wil een betere en moet dan toch echt buiten Utrecht gaan zoeken.
ik wil gewoon een sportschool hebben waar ik kan blijven trainen en niet binnen no time weg moet omdat ze niet zwaar genoeg gaan.
he maar wat denken jullie van spartacus gym in almere, die schijnen dumbbells t/m 83 kg te hebben, goeie machines volgens mij, genoeg cardio, ruime openingstijden en niet duur, ik keek op hun website en daar stond dat je tot 21 jaar maar 30 euro hoeft te betalen voor onbeperkt en vanaf 22 jaar en ouder 35 euro onbeperkt, dat is echt niet duur, lijkt me precies wat ik zoek, is er iemand die daar traint of getraind heeft die mij kan vertellen wat zijn of haar ervaringen zijn op die sportschool en of het de moeite waard is om daar een bezoekje te brengen.

Je wilt een 'hardcore' sportschool, waar genoeg cardio en apparaten zijn? :scratch:

ja ik bedoel machines

Terug
Naar boven