XXL Nutrition

Beste manier opbouwen ?

Skills

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Wat is de beste manier met opbouwen barbell curls ?

Bv 3x8 in een dag ? beste manier om snel optebouwen naar zwaardere gewichten

Mvg,

? ? ? ?

? ? ? ?

Nou, je neemt de barbell, zoekt de platen op die je nodig hebt voor het gewicht dat je wilt gebruiken. Als volgende stap schuif je deze platen op de barbell, daarna kun je nog een sluiting op de barbell plaatsen zodat de schijven er niet af schuiven.

Srsly, hoe wil je wat opbouwen met barbell curls en waarom?

Want je wilt grotere biceps voor aankomende zomer?

Je begint met X gewicht en dat voer je met een nettebeweging uit, is het te weinig pak je iets meer gewicht en zo bouw je op, telkens meer gewicht. Toch niet moeilijk ???

Combobreakers. :grumble:

? ? ? ?

En weer een kwaliteitstopic van Skills!:D
Als je zinnige antwoorden verwacht wees dan wat duidelijker in je vraagstelling, anders wordt dit weer zo'n trolltopic.Jwz.(a)

ik zou per week 10 kilo erbij doen

• Topic Starter Topic Starter
Manier van opbouwen bedoel ik wat is de beste manier om snel naar de volgende gewicht te gaan moet ik me lichaam laten uitrusten met curls of moet ik juist steeds verder gaan ???

1 of 2 keer per week trainen. Lees rond op het forum, is genoeg info te vinden over goede schema's die voor veel mensen werken.

wat stel jij die vragen raar zeg! Tijdens je training kun je inderdaad opbouwen. bijvoorbeeld 3 set van 8 reps en dan de eerste set 10kg, tweede 12kg en de derde 14kg. En als het dan lukt om de derde set 8 reps te doen met 14kg. Dan kun je de volgende keer de eerste set 12kg de tweede 14kg en de derde 16kg doen. enz... enz... dit had je trouwens ook wel kunnen vinden door op het forum wat rond te zoeken

Je hebt heel sneaky een redelijk interessant topictitel bedacht om vervolgens met een totaal vage en nutteloze vraagstelling aan te komen zetten.. Mij had je te pakken in ieder geval, good job.

Manier van opbouwen bedoel ik wat is de beste manier om snel naar de volgende gewicht te gaan moet ik me lichaam laten uitrusten met curls of moet ik juist steeds verder gaan ???
nee man. Rusten is voor phaggots. Als je van rusten gespierd werd, dan was iedereen wel gespierd toch?

ik curl elke dag en ik heb monsterbicepsen

Sinds ik barbells eet, maak ik de gains van mn leven...

nee man. Rusten is voor phaggots. Als je van rusten gespierd werd, dan was iedereen wel gespierd toch?

:D:D:D haha denk dat je fout zit van rusten en lui niks doen word je zeker wel harder gespierd van kijk maar naar de surinamers zijn altijd veel gespierder als de blanken is ook niet zomaar:p

Net lente en het onkruid komt al aan alle kanten vanonder het gras vandaan... ;)

De boel escaleert hier boys.:laugh:

• Topic Starter Topic Starter
Hhahaha ik zorg voor chaos :D

Net lente en het onkruid komt al aan alle kanten vanonder het gras vandaan... ;)

Jep het is weer lente en langzaam aan komen alle aspirant-beachboys uit hun winterslaap om ff met 2-3 maanden trainen een fysiek te creëren waar de chickies om zullen kwijlen. En omdat ze toch geen tijd aan de benen hoeven te verspillen denken ze dat het allemaal mogelijk is ofzo iets :rolleyes:

Terug
Naar boven