ThePindaKaasBulker3000
Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
wat raad je aan? de main goal is massa voor nu.Snap wel dat je armen achterlopen... waar zijn de arm oefeningen? Hahah
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat raad je aan? de main goal is massa voor nu.Snap wel dat je armen achterlopen... waar zijn de arm oefeningen? Hahah
Harder je best doen op je arm oefeningen en meer eten.
Dit. Probeer maar eens grote armen te krijgen met bijna 2 m

Denk dat hij iets anders bedoeltDit. Probeer maar eens grote armen te krijgen met bijna 2 m![]()

ik weet niet hoe maar er is nu 1.3cm bij gekomen. het lag dus aan de intensitijd. mn schouders doen het wel goed op high reps. maar kwa armen moet ik dus zwaar gaan. ik doe nu ook 14kg meer op mn pressdown.Begin eens met een schema met focus op je armen. 3x7 waar je de laatste 2 sets er alles uit perst.
google translate deed het niet zo goed volgens mij?vertel me hoe ik de neuromusculaire verbinding kan vangen, ik buig stom en voel de biceps niet
Zou je liever focussen op cardio met je 30% vetvertel me hoe ik de neuromusculaire verbinding kan vangen, ik buig stom en voel de biceps niet
Vertel ons dan wat je vraag is ?vertel me hoe ik de neuromusculaire verbinding kan vangen, ik buig stom en voel de biceps niet
Wat een volume maat, probeer eens je trainingschema om te gooien. En ook zie ik nergens arm oefeningenoh en mn foto is een oude foto
push
tricep pushdown 5xpiramide 15reps naar 5 reps.
lu raises 5x15
db chest press 6x6
incline db fly 3x15
jm press 3x15
power shrugs 6x20
db shrugs 4x20
side raise static holds 4x 1minuut.
pull
rackpulls 5x5
rear delt fly 5x15
seated incline db row( naar nek toe ) 5x15
pullups 10x10