MuscleMeat

Beste MP3 speler om te sporten.

VStreet

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Mijn mp3 speler is naar de botten. Mede door dat gezweet en dat geschok tijdens het sporten.

Ben ondertussen wat ah rondkijken voor een nieuwe maar hij moet uitermate geschikt zijn om mee te sporten. Heeft hier iemand ervaringen met goede mp3 spelers en dan vooral tijdens sport?

Thanks,
V.

Ik heb een Creative Zen Stone van 2Gb. Gekocht in de Media Markt voor 25euro.
Neem hem mee lopen en ben er best wel tevree over.

• Topic Starter Topic Starter
Zit daar een etui en armband bij?

En de oortjes blijven ook goed steken?

er zijn nu nieuwe oortjes van sony ideaal om te sporten gaan helemaal om je oor heen is hele lichte kwaliteit je voelt ze niet te zitten en een mega goed geluid komt eruit
1 nadeel ze kosten 26 euro
en ik gebruik een ipod ook fijn maar helaas ook duur in aanschaf ook heb je daar een draagband voor

Sansa Clip 2 gig. Klein, goed geluid en cheap.

sansa_clip_2.jpg - 140846

Sansa Clip 2 gig. Klein, goed geluid en cheap.

sansa_clip_2.jpg - 140901

Drag en drop principe?
Want bij de uitleg staat ook: minimale systeemvereiste Windows XP..blablabla.
Nu weet ik niet of dat voor de handleidingscd-rom is of niet. Indien wel is er natuurlijk geen probleem.

Laatst bewerkt:
Hoezo, vind je de muziek in eurofit niet goed?

Ik heb een I-pod nano met van die interne oordoppen. Ding lijkt onverwoestbaar, is te licht om van welke hoogte dan ook kapot te vallen, betaalbaar en past in iedere zak zonder dat je er last van hebt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ipod_shuffle.jpg - 140904

best littlest mp3player ever

Ik gebruik nu al een lange tijd de cowon iaudio 6
iaudio6.jpg - 140906

Niet kapot te krijgen, perfect geluid (een van de beste zelfs) maar daar betaal je dan ook voor. Je kan beter een wat duurdere mp3 speler kopen waar je lang plezier van hebt dan die prulletjes waar je een paar maanden mee doet en zo kapot zijn. Speelduur is 20 uur dus dat is ook wel goed. Maar het fijnste is het hardeschijfje wat erin zit wat heel makkelijk in te delen is. ... kortom heerlijke bass en de rock muziek knalt er ook goed uit. Het apparaatje kan bijna zo hard als kleine boxjes. :cool: Ik vind het de beste mp3 die je kan wensen ik heb er al veel gesloopt en deze krijg ik maar niet kapot. :D

Terug
Naar boven