klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
An_G zei:Sorry, maar ik geloof niet echt in het "beste nummer ooit" want je word elk nummer dat je vaak genoeg luistert wel eens zat..... elke keer weer een nieuw 'beste nummer' dus....
klempic zei:...maar hoorde laatst 'Walked outta heaven' van jagged edge en kreeg er een beetje kippenvel bij, deed me terugdenken aan mn eigen situatie in het verleden
Mans zei:Beste nummer ooit bestaat niet maar momenteel is bij mij het meest gedraaide nummer Guns N' Roses - Rocket Queen
axestream zei:Die Henk van Re-Play traint bij mij op de sportschool. Gelukkig zingt 'ie niet tijdens het trainen, maar die telefoon ram ik op een dag wel door z'n strot. Geniet dus maar lekker van z'n nummers, binnenkort kan 't wel eens over zijn...komen er alleen maar ringtones uit z'n bek.![]()

Rob G zei:Re-play....
als r iets, maar dan ook iets, totaal en helemaal mijn muziek niet is, dan is het wel die nederlandse rmb shit van replay. Echt, als ik dat hoor erger ik me echt helemaal dood. Dan hoor ik nog 10 keer liever Frans Bouwer, en trust me, dat hoor ik ook niet graag!