XXL Nutrition

~~Beste Nummer Ooit ~~

Ik kan ook geen keuze maken, het is per muziekstyle verschillend. Mijn muzieksmaak is vrij breed en ik sta altijd open voor andere stylen. Wat ik iig. goede muziek vind is muziek van:

-Chillout/Relaxed: Enigma, Secret Garden, Enya, Deep Forest, Mike Oldfield

-Hardcore/Terror: Angerfist, Akira, Endymion, Ophidian

-Trance/Hardstyle etc: Solar Stone, Delerium, Chicane, Yoji Biomehanika, Tiesto (er is best veel "haat" tegen Tiesto en dat vind ik best wel jammer, want hij heeft echt wel goede muziek).

-Rock etc: 80's Rock

Uiteraard zijn er ook nog veel artiesten die ik niet echt kan plaatsen, maarja, dat blijft zo. :)

categorie house:

Jones & Stephenson - 1st rebirth
Kosmonova feat. Fiocco - Celebrate

Osdorp Posse - Onkwetsbaarheid is Eenzaamheid (met Henny Vrienten)

Al jaren mijn nummer 1 en zal voorlopig nog wel zo blijven.

my immortal van evanescence, niet omdat ie zo mooi is maar omdat het "ons" liedje was van mij en mijn ex :( memories...

On the edge - dj Isaac :D

Scaleo zei:
my immortal van evanescence, niet omdat ie zo mooi is maar omdat het "ons" liedje was van mij en mijn ex :( memories...

hey, dat heb ik dus ook :D :D

alleen zijn mn vriendin en ik nog bij elkaar! :p

Twin freaks- Gateway experience :cool:

heb ook wel nrs die me echt raken(afscheid volumia, evanescence my immortal ed) maar die doen me niet echt beter voelen.

OT=>vital remains; dechristianize.
ik zeg er nix over, als je graag slipknot en van die k*tmuziek graag hoort omdat het "hard" is, check dit dan.

gorgasm zei:
ik zeg er nix over, als je graag slipknot en van die k*tmuziek graag hoort omdat het "hard" is, check dit dan.
Ik denk dat de meesten harde muziek niet waarderen omdat het hard is, maar omdat de muziek goed in elkaar zit, + dat er een hoop techniek bij komt kijken als je retesnel moet spelen. :D

beverly craven - promise me

- vrij veel nummers van de dire straits (vooral romeo & juliet)
- vanalles van mark knopfler (vooral what it is)
- fast car idd
- marillion kayleigh (topnummer)
- REM everybody hurts / shiny happy people / leaving new york/ daysleeper / bad day / drive (eigenlijk alles van REM is wel vet :) )
- the scorpions - winds of change (topnummer, ook downloaden)
- chris isaak - wicked games (ook downloaden)
- U2 - the one
- Bad english - time stood still
- the connels - '74 '75
- toto - africa

Als je net als ik van die '80s muziek houd enzo dan download maar eens wat nummers die je niet kent die ik hierboven neer heb gezet. wellicht dat je de meeste ook zeer vet vind.

dire straights - sultans of swing

*edit
ow, dit forum is wel erg oud haha

Hehe leuke bump dan wil ik aangeven Joel - een doodgewone kat muha

topic van 2003

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

billy joel - goodnight saigon
heel rustig maar zo goed nummer

Bodylotion - How Much Can You Take (Catscan Remix)

Terug
Naar boven