AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

okee.

Waarom wissel je je pre workouts af btw?
Ik voel mezelf op deze manier fitter dan wanneer ik elke dag dezelfde neem. Dan raak ik er aan gewend.

Ik train 4 dagen in de week, vaak direct vanuit me werk. Ben dan soms best moe op de terugweg (half uurtje rijden a 50km) dan neem ik op de afslag PWO. Werkt als een enorme opkikker om vervolgens lekker te knallen.

Neem jijzelf nooit PWO?
 
Ik voel mezelf op deze manier fitter dan wanneer ik elke dag dezelfde neem. Dan raak ik er aan gewend.

Ik train 4 dagen in de week, vaak direct vanuit me werk. Ben dan soms best moe op de terugweg (half uurtje rijden a 50km) dan neem ik op de afslag PWO. Werkt als een enorme opkikker om vervolgens lekker te knallen.

Neem jijzelf nooit PWO?
zeker wel, gezien het aantal weken dat ik uit ben nu ook wel nodig; of t placebo is of niet.
Maar verder houd ik tegenwoordig een goed oog op mn cafeine en stim inname
 
Wie heeft er ervaring met Kraken? met DMHA
 
zeker wel, gezien het aantal weken dat ik uit ben nu ook wel nodig; of t placebo is of niet.
Maar verder houd ik tegenwoordig een goed oog op mn cafeine en stim inname
En alleen met beta alanine al eens geprobeerd?
 
En alleen met beta alanine al eens geprobeerd?
Dat is toch helemaal kut. Dat zou nu juist het gene zijn dat ik met alle plezier weg haal uit sommige preworkouts..
 
Goold old times. Hoxyz is en was imuun voor pre workout, en caffeine. Kocht beta alanine los en dacht dat hij daar ook immuun voor was dus doseerde zo'n 15 gram. Met tranen in m'n ogen brommer naar huis toe om onder de doucht te gaan staan :roflol:
 
Heren, waar kan ik in nl/be/de Kraken bestellen ?
Of welke supplier doet aan 'stealth packaging' ?
Octopamine nog ergens leverbaar ?
mag per pm
grtz

heb jij hier nog bericht over gekregen? zo ja, kan je het mij ook dmen? :o
 
Wat is het verschil eigenlijk tussen die verschillende DMHA stoffen: 2-AMINO-5-METHYLHEXANE & 2-Aminoisoheptane?
 
Dat is toch helemaal kut. Dat zou nu juist het gene zijn dat ik met alle plezier weg haal uit sommige preworkouts..
Waarom zou je dit er uit willen halen? Vanwege de tintelingen?
 
Waarom zou je dit er uit willen halen? Vanwege de tintelingen?
Yes, veel preworkout zijn qua stims te slap gedoseerd. Dan neem ik soms liever twee scoops...echter gaat dan de beta-alanine door het dak en jeuk ik de hele training mijn kop eraf. Verder krijg ik er nu ook niet echt noemenswaardig meer pomp van en vind ik het dus eigenlijk maar klote..
 
Als ik twee scoops neem heb ik geen last van de jeuk (enkel lichtelijk maar net zoveel als bij 1). Wel ben ik echt super gemotiveerd om te knallen.
 
Als ik twee scoops neem heb ik geen last van de jeuk (enkel lichtelijk maar net zoveel als bij 1). Wel ben ik echt super gemotiveerd om te knallen.
Ik ook..want trainen is de enige manier om het weg te laten gaan of minder worden:rolleyes:
 
iemand ervaring met "black booster" ??

Ja toevallig vanmorgen voor t eerst gepakt (al kende ik wel de Monster pwo al en black booster is daar de nieuwe naam van).
Ik ga dr lekker op: ben wakker en focus is dr, zweet bovengemiddeld veel...nadeel is de crash achteraf (voelde me zelfs soms een btje depri). En de smaak is ontzettend vies dus het beste niet alleen met water mengen.
 
Yes, veel preworkout zijn qua stims te slap gedoseerd. Dan neem ik soms liever twee scoops...echter gaat dan de beta-alanine door het dak en jeuk ik de hele training mijn kop eraf. Verder krijg ik er nu ook niet echt noemenswaardig meer pomp van en vind ik het dus eigenlijk maar klote..
BA is ook niet bedoeld om een grotere pomp te krijgen, het is een bufferstof om meer inspanning te kunnen leveren.
 
Back
Naar boven