XXL Nutrition

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

XXL nutrion verkoopt ook pre-workout zonder caffeine. Dit had ik eens besteld en werkt goed en is erg lekker. Als je dat haalt denk ik dat je geen last zal hebben van tintelingen. Wel is waar dat je energy boost iets minder is maar dat komt omdat er geen caffeine in zit. Hier is een linkje naar het product: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up
 
XXL nutrion verkoopt ook pre-workout zonder caffeine. Dit had ik eens besteld en werkt goed en is erg lekker. Als je dat haalt denk ik dat je geen last zal hebben van tintelingen. Wel is waar dat je energy boost iets minder is maar dat komt omdat er geen caffeine in zit. Hier is een linkje naar het product: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up
Tintelingen komen vanuit betaline
 
is dat zo. Dan heb ik wat nieuws geleerd. Ik dacht altijd dat het aan de caffeine lag.
 
Geef mij maar de Limitless van Muscle Rage! Lekker hoog gedoseerd en flink pompen in de gym.
 
Geef mij maar de Limitless van Muscle Rage! Lekker hoog gedoseerd en flink pompen in de gym.

Is de nieuwe variant net zo goed als de oude? Inhoud is gewijzigd heb ik gezien...
 
Is de nieuwe variant net zo goed als de oude? Inhoud is gewijzigd heb ik gezien...

oude had dmha , nieuwe niet van wat ik begrepen heb

oude vond ik wel nice
 
De nieuwe heeft als ik het goed begrepen heb de plantaardige versie van DHMA en werkt bij mij prima.
De pomp komt ook meer volgens mij dooe de 6 gram Citrulline malate per serving.
 
En je PWO zelf maken? Granaatapel, bietensap en watermeloen als basis en dan crea, citruline, cafeine etc erbij doen naar wens?
 
pre work outs zijn voor ongemotiveerde lui sowieso
 
Welke pwo van muscle lab is tegenwoordig nog de moeite?

Ik neem al lang geen pwo meer maar alpha drive en devils shot waren destijds mijn favorieten! Muscle lab is nu blijkbaar ook gestopt met dmaa.

Zijn er dus nog hardcore boosters die de moeite zijn?

vntl Skatermarvin en andere stim junkies ;)
 
Welke pwo van muscle lab is tegenwoordig nog de moeite?

Ik neem al lang geen pwo meer maar alpha drive en devils shot waren destijds mijn favorieten! Muscle lab is nu blijkbaar ook gestopt met dmaa.

Zijn er dus nog hardcore boosters die de moeite zijn?

vntl Skatermarvin en andere stim junkies ;)
Gym powders uk. Cocaïne is wel een mooie
 
Back
Naar boven