AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Helaas is DMHA in NL ook niet meer legaal volgens mij (Limitless met DHMA beviel mij wel). Qua cafeïne is 51-50 erg hoog gedoseerd. Misschien is C4 of Assault wat, maar het is al jaren geleden dat ik die twee op heb? Hoezo moet ie legaal zijn? Als je iets echt sterks zoekt, zou ik voor eentje met DMAA gaan.

Omdat ik die sterke versie van Unstoppable ooit heb gehad en na iedere training eerst een uur op bed moest liggen voor ik weer iets kon, dat hoeft van mij niet!
 
Weet iemand een legale pre workout die sterker is dan 5150? Voelde namelijk enkel wat tintelingen van deze pre, ook bij 1,5/2 scoops. Neem normaal een bak koffie en banaantje voor de training, maar op sommige dagen is een goede pw wel lekker. Vind eigenlijk vooral pomp en energie van belang.

Probeer ''Total War'' van Redcon1 eens, vind die erg goed. en zit niet zon overdosis aan caffeine in, maar andere stimulanten waaronder Ampiberry. Hoelang dat nog legaal blijft vraag ik me af... maar toch, werkt bij mij erg goed. Jaren geleden dat ik zo tevreden was over een PWO.
 
Probeer ''Total War'' van Redcon1 eens, vind die erg goed. en zit niet zon overdosis aan caffeine in, maar andere stimulanten waaronder Ampiberry. Hoelang dat nog legaal blijft vraag ik me af... maar toch, werkt bij mij erg goed. Jaren geleden dat ik zo tevreden was over een PWO.
Vond die voor een legale PWO toch ook wel fijn!

Edit: Even terug gezocht..ik vond dat daar VEEEEEEEL te veel beta-alanine in zat en daar heb ik dus persoonlijk een enorme schijthekel aan!
 
C4 en no explode 3.0 zijn top. Ik neem in het weekend wel is een schepje rode kratom voor het trainen. Kratom vind ik nog beter dan een pwo.

50 calibre van grenade is ook het proberen waard.
 
Vond die voor een legale PWO toch ook wel fijn!

Edit: Even terug gezocht..ik vond dat daar VEEEEEEEL te veel beta-alanine in zat en daar heb ik dus persoonlijk een enorme schijthekel aan!

Ja die beta alanine tintels voel je er zeker in, vind dit wel lekker, maar mag best wat minder inderdaad.
 
C4 en no explode 3.0 zijn top. Ik neem in het weekend wel is een schepje rode kratom voor het trainen. Kratom vind ik nog beter dan een pwo.

50 calibre van grenade is ook het proberen waard.

C4 vind ik zwak.
van No Explode ga ik aan de slappe poep .
en 50 Calibre van grenade merkte ik helemaal niets van.

Maarja, het werkt voor sommige dus wel....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
50 Calibre van grenade
De killer cola variant is IMO wel een van de meest fijne PWO smaken welk ik heb gehad..ook al is de smaak ontzetten irrelevant..
 
Probeer ''Total War'' van Redcon1 eens, vind die erg goed. en zit niet zon overdosis aan caffeine in, maar andere stimulanten waaronder Ampiberry. Hoelang dat nog legaal blijft vraag ik me af... maar toch, werkt bij mij erg goed. Jaren geleden dat ik zo tevreden was over een PWO.

Zat ik toevallig naar te kijken inderdaad, las er goede dingen over. Geeft ie ook een lekkere pomp?
 
Zat ik toevallig naar te kijken inderdaad, las er goede dingen over. Geeft ie ook een lekkere pomp?

Voldoende, heb wel eens betere pumps gehad maar dat hangt ook van de work-out af.
 
Als er geen drugs inzit is het troep en geldverspilling


Haha
Zijn voor mij enkele legalen die redelijk werken, heb nu als legale ABE en T6 als illegale met DMAA.
Maar dat is wel echt een wereld van verschil hoor!!
Er is geen enkele legale die voor mij kan tippen aan de T6 met dmaa
 
5150 moest ik vooral erg van zweten :dunno:
 
Back
Naar boven