AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Kunnen we geen exclusive limited edition dbb pre workout samenstellen. Of kan zoiets niet uit. Skatermarvin :)

We hebben al een heel arsenaal aan boosters daar moet voor iedereen wel wat tussen zitten.

Wat zou deze meer geven in vergelijking met bv blast?

Meer focus en concentratie en meer pomp. UNLEASH is ook net vernieuwd en daardoor ook sterker qua focus en concentratie.
 
We hebben al een heel arsenaal aan boosters daar moet voor iedereen wel wat tussen zitten.



Meer focus en concentratie en meer pomp. UNLEASH is ook net vernieuwd en daardoor ook sterker qua focus en concentratie.

En wanneer is deze leverbaar?
 
En wanneer is deze leverbaar?

Xtreme Pre zou woensdag 12 juni binnen moeten komen.

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/xtreme-pre-powder

xtreme_pre_mock_up_kopie.png
 
Samenstelling is niet verkeerd. Citrulline enkel wat laaggedoseerd.

Is bewust lager om verharden tegen te gaan. Dit product moet het ook niet van de citrulline hebben ;) . Daarnaast hebben we weer andere booster met hogere doseringen citrulline.
 
Vandaag genomen:

- 1 g agmatine
- 1 g taurine
- 1 g l-tyrosine
- 3 g citrulline
- 4 g bèta-alanine
- 5 g creatine
- 250 mg cafeïne

Beviel wel goed. Tintelingen vielen heel erg mee, ondanks die 4 mg.
 
Net weer eens ja een lange tijd een potje T5 gekocht, op de site kon je ook wat samples bestellen
Jack’d Up DMAA Hi-Tech Pharmaceuticals
Jack 3D Original DMAA
FITAFLEX FitFire DMAA
Mesomorph APS DMHA Version 3
Kracked Out US-Version Pharma Legal
Insane Labz I am God
en nog wat losse dmaa capsules om bij mijn andere pwo's te gooien:D.
 
Nieuwe collega zei ah je lift, ik heb wel wat leuks voor je. Gaf een paar scoopes oude unstoppable. Vroeger deed het niet zoveel, van het weekend weer eens een kans geven.
 
Nieuwe collega zei ah je lift, ik heb wel wat leuks voor je. Gaf een paar scoopes oude unstoppable. Vroeger deed het niet zoveel, van het weekend weer eens een kans geven.
ik weet nog dat b&f toen een actie hield omdat ze er zsm vanaf moesten, was toen volgens mij zelfs 1+1. Nog steeds spijt dat ik er toen niet een paar had gekocht, heerlijke pwo.
 
ik weet nog dat b&f toen een actie hield omdat ze er zsm vanaf moesten, was toen volgens mij zelfs 1+1. Nog steeds spijt dat ik er toen niet een paar had gekocht, heerlijke pwo.
Toen had ik hem inderdaad ook gekocht
 
Back
Naar boven