Fitness Seller

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laatst bewerkt:
Net weer eens ja een lange tijd een potje T5 gekocht, op de site kon je ook wat samples bestellen
Jack’d Up DMAA Hi-Tech Pharmaceuticals
Jack 3D Original DMAA
FITAFLEX FitFire DMAA
Mesomorph APS DMHA Version 3
Kracked Out US-Version Pharma Legal
Insane Labz I am God
en nog wat losse dmaa capsules om bij mijn andere pwo's te gooien:D.
pff, week later en nog geen bevestiging van verzending. Gisteren een mail gestuurd en ook nog geen reactie op:mad:
 
Net weer eens ja een lange tijd een potje T5 gekocht, op de site kon je ook wat samples bestellen

Is T5 een legaal supplement? Heb er eigenlijk niet eerder van gehoord... maar ik ben ook totaal niet thuis in de AAS wereld dus als het daar iets mee te maken heeft dan verklaart dat mijn ignorance.
 
Is T5 een legaal supplement? Heb er eigenlijk niet eerder van gehoord... maar ik ben ook totaal niet thuis in de AAS wereld dus als het daar iets mee te maken heeft dan verklaart dat mijn ignorance.
Volgens mij is de stof ephedrine die erin zit niet helemaal legaal:p.
 
Er gaat niets boven Monster pre workout alleen volgens mij zit hier niet alleen preworkout in :D
 
Heb zelf laatst alle amino's in China besteld en zitten knutselen. Ook l-theanine erbij omdat ik anders zo para word van veel caffeine. Smaakstofje en zoetstofje erdoorheen. MEGA hard. Beter dan de PWO's op de markt. Lekker hoog gedosseerd en goedkoop.
 
Heb zelf laatst alle amino's in China besteld en zitten knutselen. Ook l-theanine erbij omdat ik anders zo para word van veel caffeine. Smaakstofje en zoetstofje erdoorheen. MEGA hard. Beter dan de PWO's op de markt. Lekker hoog gedosseerd en goedkoop.

Wat zijn de ingrediënten en verhoudingen dan precies die je aanhoudt? Het zal vast aanzienlijk goedkoper zijn dan een potje van een bekend merk maar het lijkt me zo'n gedoe:p bovendien is witte smaakloze poeders uit China bestellen altijd een beetje tricky lijkt me.
 
200mg 0,00825 Caffeine
1000mg 0,016 Taurine
2000mg 0,034ct Beta Alanine
3000mg 0,129 L-Citrulline DL-Malate 2:1
2000mg 0,034 L-arginine
500mg ,011 L-Tyrosine
200mg 0,0026 Magnesium citrate
250mg 0,0117 L-theanine
500mg Vitamine C
50mg Sucralose
1000mg smaakstof (sinaasappel)

Even snel gekopieerd en geplakt. Ik zit dan op 30cent per scoop. En een potje met 30 servings kostprijs tussen de 4,50 en 10,00.
 
200mg 0,00825 Caffeine
1000mg 0,016 Taurine
2000mg 0,034ct Beta Alanine
3000mg 0,129 L-Citrulline DL-Malate 2:1
2000mg 0,034 L-arginine
500mg ,011 L-Tyrosine
200mg 0,0026 Magnesium citrate
250mg 0,0117 L-theanine
500mg Vitamine C
50mg Sucralose
1000mg smaakstof (sinaasappel)

Even snel gekopieerd en geplakt. Ik zit dan op 30cent per scoop. En een potje met 30 servings kostprijs tussen de 4,50 en 10,00.

Aitt, thanks. En hoe bestel je al die poeders los dan? Koop je gelijk 1kg ofzo van alles en doe je dat allemaal bij 1 fabrikant?
 
Aitt, thanks. En hoe bestel je al die poeders los dan? Koop je gelijk 1kg ofzo van alles en doe je dat allemaal bij 1 fabrikant?
Alle amino's komen van 1 Chinese fabrikant. Betrouwbare supplier, top kwaliteit. Smaakstof en Caffeine uit Nederland.
Inderdaad van alles een kg besteld en beetje geprobeerd.
 
Alle amino's komen van 1 Chinese fabrikant. Betrouwbare supplier, top kwaliteit. Smaakstof en Caffeine uit Nederland.
Inderdaad van alles een kg besteld en beetje geprobeerd.
Waar heb je de smaakstof gehaald ?
 
Zijn die prijzen inclusief je verzendkosten en import/douane kosten?
 
The Rebel is mijn nieuwe favoriet van de legale pre's. Vind dit vooralsnog de beste die momenteel in NL te koop is.
 
Back
Naar boven