AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar heb je de smaakstof gehaald ?
Heeft lang geduurd goede te vinden, dus geheim van de kok.
Zijn die prijzen inclusief je verzendkosten en import/douane kosten?
Ja, maar wel grotere schaal. Dus nu op kleine schaal wat duurder nog.

Heb trouwens alleen nog antiklontermiddel moeten toevoegen, omdat het met dit weer helemaal ging klonteren.
Mochten mensen sample willen proberen, ben wel benieuwd naar reacties.
 
1.5 scoop 5150, 2 Stackers en 1 Liquid fat attack, dan voel je bijna kleuren, deze ga ik niet herhalen :o
 
1.5 scoop 5150, 2 Stackers en 1 Liquid fat attack, dan voel je bijna kleuren, deze ga ik niet herhalen :o
1,5 scoop 5150 is al 675 mg cafeïne :roflol:

Via internet kun je trouwens ook zo 1,3-DMAA kopen mocht je je eigen PWO samenstellen. :P
 
1,5 scoop 5150 is al 675 mg cafeïne :roflol:

Via internet kun je trouwens ook zo 1,3-DMAA kopen mocht je je eigen PWO samenstellen. :P
Heb het nooit gehad, maar gezien de bijwerkingen sla ik em ook over.
 
Het enige effect dat ik ervaar van zoveel caffeine als in 5150 is dat ik er buikpijn van krijg en moet schijten. Heb je niks aan als je tussen elke oefening moet gaan poepen
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Het enige effect dat ik ervaar van zoveel caffeine als in 5150 is dat ik er buikpijn van krijg en moet schijten. Heb je niks aan als je tussen elke oefening moet gaan poepen
Same ben er om die reden dus ook niet zo tevreden van.
 
Het enige effect dat ik ervaar van zoveel caffeine als in 5150 is dat ik er buikpijn van krijg en moet schijten. Heb je niks aan als je tussen elke oefening moet gaan poepen
Is ook echt een achterlijke hoeveelheid, daar ga je je echt niet lekker van voelen. Sws caffeine altijd icm l-theanine. Heft het opdringerige gevoel op en meer clean focus.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Heb de Mutant Madness besteld omdat ik die sterk afgeprijsd zag staan. Ben benieuwd, de meeste PWO's obv cafeïne doen me niet zo veel...
 
The Rebel is mijn nieuwe favoriet van de legale pre's. Vind dit vooralsnog de beste die momenteel in NL te koop is.

Hmm geen overdosis aan Caffeine i like it. Misschien dat ik deze eens probeer.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Ook? Het is van de legale PWO's één van mijn favorieten. :grinny:
Jaa ook.. ik neem geen PWO meer zonder L-Theanine. Ik word echt paranoïde van enkel hoge dosis caffeine. Met die L-Theanine verdwijnen de scherpe randjes en voel ik pure energie en lekkere pomp. Dus ik neem alleen nog Mn eigen shake.
 
Hmm geen overdosis aan Caffeine i like it. Misschien dat ik deze eens probeer.
Hij is energiek genoeg zonder een overdosis caffeine. Gebruik hem af en toe wel met die extra booster die je erbij kan krijgen, maar alleen als ik overdag train.
 
Dit weekend de Mutant Madness getest. Is gewoon weer een dertien in een dozijn PWO voor mij... Ik kan evengoed twee tassen sterkte koffie drinken.

Wel opvallend dat het poeder veel dikker is qua structuur dan alle andere PWO's die ik al heb gehad. Qua smaak ook oké (lemonade).
 
Dit weekend de Mutant Madness getest. Is gewoon weer een dertien in een dozijn PWO voor mij... Ik kan evengoed twee tassen sterkte koffie drinken.

Wel opvallend dat het poeder veel dikker is qua structuur dan alle andere PWO's die ik al heb gehad. Qua smaak ook oké (lemonade).
Heb deze ook ooit gekocht aangezien ze toen 1+1 gratis waren, het is een leuke pwo om in de kast te hebben staan voor tussendoor maar idd niets aparts.
 
Skatermarvin ik zie dat ze de samenstelling van de Cocaine pre-workout gaan aanpassen van DMHA naar Eria Janesis.
Ben jij bekend met Eria Janesis? Zo ja, is het beter?
 
Skatermarvin ik zie dat ze de samenstelling van de Cocaine pre-workout gaan aanpassen van DMHA naar Eria Janesis.
Ben jij bekend met Eria Janesis? Zo ja, is het beter?
Geen ervaring mee. Maar cocaine is vooral zo een zieke pwo door ook de aanwezigheid van yohimbine

Eria Jarensis is volgens mij legaal te koop in NL en DHMA is sinds kort verboden (afgeleide van (1,3-)DMAA), dus ik betwijfel of het beter is.
https://www.sportpoeders.nl/nl/webshop/eria-jarensis/
Het feit dat het nog legaal is zegt natuurlijk niets. DE VWA en dopingautoriteit lopen meestal een beetje achter de feiten aan..

Als ik de omschrijving lees ben ik bijna geneigd het te bestellen..:rolleyes:

Alles wat legaal is is troep
Zie hierboven..
 
Back
Naar boven