AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand wel is de PWO van Sportpoeders geprobeerd?
rebel-facebook-600-510x552.jpg
 
1 pagina hiervoor in dit topic hebben ze het erover
 
:dunno: ik kreeg ook een prive bericht met deze HCG vraag ,vond ik absoluut niet storend of irritant en al helemaal niet meldingswaardig ,

gewoon netjes geantwoord dat ik ze helaas niet kon helpen ,cased closed
 
:dunno: ik kreeg ook een prive bericht met deze HCG vraag ,vond ik absoluut niet storend of irritant en al helemaal niet meldingswaardig ,

gewoon netjes geantwoord dat ik ze helaas niet kon helpen ,cased closed
Verkeerde topic???

Edit: Ik zie het al..WTF
 
Ik kreeg dat bericht ook. Hoezo is het onzin? Er wordt hier wel meer over de PB besproken; ik verbaas me alleen er weleens over dat sommige mensen die ik niet ken zomaar op goed geluk zonder zich voor te stellen naar dealers/adresjes of gear vragen.
Moet je een melding van maken.
Want? Er wordt hier toch zoveel besproken per PB?
:dunno: ik kreeg ook een prive bericht met deze HCG vraag ,vond ik absoluut niet storend of irritant en al helemaal niet meldingswaardig ,

gewoon netjes geantwoord dat ik ze helaas niet kon helpen ,cased closed
Inderdaad, ik ook. Heb alleen wel gevraagd hoe ie er bij kwam dat ik iets met Amsterdam van doen heb, want ik woon in Breda en werk in Utrecht (of op Eindhoven) en kom nooit in Amsterdam.
 
Kreeg net dit onzin als prive bericht:

Hallo,

Ik heb op het forum gezocht naar leden die in de omgeving van Amsterdam wonen op basis van topics / reacties op onderwerpen die gerelateerd zijn tot Amsterdam.

Ik wil aankomende week samen met een vriend starten aan een Test E kuur voor een periode van 12 weken, wij hebben alleen nog HCG nodig voor deze periode.

Ik ken geen mensen in real life die dit kunnen leveren in de omgeving van Amsterdam, zou jij mij hier misschien mee kunnen helpen of de juiste richting op sturen? Betreft dus HCG 2x500iu per week voor een periode van 12 weken voor twee personen.

Hoop wat van je te horen te krijgen,

Gr,

E.M.

Nou daar gaat mijn cover en bedankt.
 
Geen ervaring mee. Maar cocaine is vooral zo een zieke pwo door ook de aanwezigheid van yohimbine

Het feit dat het nog legaal is zegt natuurlijk niets. DE VWA en dopingautoriteit lopen meestal een beetje achter de feiten aan..

Als ik de omschrijving lees ben ik bijna geneigd het te bestellen..:rolleyes:

Zie hierboven..
Nu ben ik ook benieuwd. Ik heb nog een halve pot oude formule Limitless. Ik had natuurlijk kunnen zien aankomen dat DMHA verboden ging worden en had beter even 5 potten in kunnen slaan vorig jaar. :P
 
Want? Er wordt hier toch zoveel besproken per PB?
Omdat andere de regels niet volgen betekent niet dat jij dit ook niet hoeft te doen.
Er hoeft maar één kut stagair van nos of de Telegraaf een paar privé berichtjes te sturen om vervolgens een heel artikel te schrijven dat dit een handelsplek is voor anabolen steroïden.
 
Beter dan 5150?
zeker weten!
Bij 5150 krijg je alleen een mega caffeine energie boost, maar persoonlijk hou ik meer van een goede balans tussen energie/focus/euforie en dat is bij the Rebel goed gelukt.
 
Omdat andere de regels niet volgen betekent niet dat jij dit ook niet hoeft te doen.
Er hoeft maar één kut stagair van nos of de Telegraaf een paar privé berichtjes te sturen om vervolgens een heel artikel te schrijven dat dit een handelsplek is voor anabolen steroïden.
Zo heb ik er helemaal niet over nagedacht. Goed punt.
 
Ziet er smakelijk uit zeg =D.
Vandaag weer eens zonder Pwo getraind.... Pff dan moet je motivatie wel echt van ver komen zeg.. Met is zoveel beter.
 
Ziet er smakelijk uit zeg =D.
Vandaag weer eens zonder Pwo getraind.... Pff dan moet je motivatie wel echt van ver komen zeg.. Met is zoveel beter.
Met is zeker beter, je kunt zeggen wat je wil maar je traint er echt wel harder van. Ik heb als ik zonder pwo train dat ik op het eind vd training echt al gewoon moe ben en zwaar in kak.
 
Met is zeker beter, je kunt zeggen wat je wil maar je traint er echt wel harder van. Ik heb als ik zonder pwo train dat ik op het eind vd training echt al gewoon moe ben en zwaar in kak.
Inderdaad, met mn PWO train ik zo 3uur.. nu met pijn en moeite 2.
 
Back
Naar boven