AndroidHealthClinic

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Waar kan je die preworkout bestellen? :)
Werewolf bedoel je? Eerder op Marktplaats maar hoorde dat marktplaats heel streng is geworden op dmaa, stuur maar een pb ik heb die vent zn nummer wel
 
hebben jullie nog aanraders voor PWO?

Ik ben der bijna doorheen. ik had me nog zo voorgenomen niet elke dag meer PWO meer te nemen.... nu 6 maanden later gebruik ik het weer elke dag.
 
hebben jullie nog aanraders voor PWO?

Ik ben der bijna doorheen. ik had me nog zo voorgenomen niet elke dag meer PWO meer te nemen.... nu 6 maanden later gebruik ik het weer elke dag.
total body shop. heeft wel een leuke, stimhead aanrader
 
Wat is die totalbodyshop hype op t moment, zie het ook constant op insta? Zo heel bijzonder zijn die pwo’s toch ook niet
 
hebben jullie nog aanraders voor PWO?

Ik ben der bijna doorheen. ik had me nog zo voorgenomen niet elke dag meer PWO meer te nemen.... nu 6 maanden later gebruik ik het weer elke dag.

even geen pwo en na een maandje sta je te stuiteren van 2 scoops c4
 
Heeft iemand die Ryse Blackout Pre workout al gebruikt? Ervaringen?
 
Wat is die totalbodyshop hype op t moment, zie het ook constant op insta? Zo heel bijzonder zijn die pwo’s toch ook niet
al geprobeerd dan? ze leveren vooral wat een ander niet kan leveren. ik ben aardig blij met totalbodyshop. qua prijs wel iets duurder dan xxl nog. maar ik ben een man van de gunfactor en qua pre hebben ze leuk spul.
 
al geprobeerd dan? ze leveren vooral wat een ander niet kan leveren. ik ben aardig blij met totalbodyshop. qua prijs wel iets duurder dan xxl nog. maar ik ben een man van de gunfactor en qua pre hebben ze leuk spul.

nog specifieke aanraders?
 
Full as f*ck van rich, zit geen caffeine in maar wel genoeg ingrediënten voor een fijne pomp. (Nu in de cut is dat wel fijn)
 
nog specifieke aanraders?
stimhead vind ik wel erg pittig. train er lekker op. weet niet van stoppen. enige nadeel compleet honger kwijt en voel mij goed down na de tijd. maar mijn beste trainingen zijn gezet op deze pre.
 
stimhead vind ik wel erg pittig. train er lekker op. weet niet van stoppen. enige nadeel compleet honger kwijt en voel mij goed down na de tijd. maar mijn beste trainingen zijn gezet op deze pre.
Klinkt perfect! Iets wat mijn honger stilt..:roflol:
 
hebben jullie nog aanraders voor PWO?

Ik ben der bijna doorheen. ik had me nog zo voorgenomen niet elke dag meer PWO meer te nemen.... nu 6 maanden later gebruik ik het weer elke dag.
Vind Werewolf nu de beste pwo, effect wordt ook niet minder en is elke sessie gewoon hard gaan. Alientech is ook goed maar Werewolf vind ik persoonlijk beter en een stuk sterker
 
Iemand ervaring met de site bodyshock.pro?
 
Laatst bewerkt:
Het moment dat je het laatste scoopje 5150 pakt:janken:
 
Ik koop alleen nog maar pwo's met DMAA. Gewone met caffeïne en een berg suiker vind ik zonde van m'n geld.
 
Back
Naar boven