Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Pakketje van Bulkpowders is binnen gekomen vandaag, dat betekend dat ik de PWO kan samenstellen!

Heb een PWO gemaakt van:

- Beta-alanine 5 gr
- Citrulline 6 gr
- L-carnitine (ALCAR) 2 gr
- L-tyrosine 2 gr
- Smaakstof 2 gr

Dit heb ik x10 gedaan en samengevoegd in een potje.

Nu vraag ik mijzelf af, als ik hiervan dus een scoop neem (17 gram) zal de samenstelling dan gelijk blijven? Je hebt te maken met de dichtheid van de supplementen, waardoor het ene supplement eerder naar beneden zakt dan het andere supplement lijkt mij. Hoe denken jullie hierover?
 
Pakketje van Bulkpowders is binnen gekomen vandaag, dat betekend dat ik de PWO kan samenstellen!

Heb een PWO gemaakt van:

- Beta-alanine 5 gr
- Citrulline 6 gr
- L-carnitine (ALCAR) 2 gr
- L-tyrosine 2 gr
- Smaakstof 2 gr

Dit heb ik x10 gedaan en samengevoegd in een potje.

Nu vraag ik mijzelf af, als ik hiervan dus een scoop neem (17 gram) zal de samenstelling dan gelijk blijven? Je hebt te maken met de dichtheid van de supplementen, waardoor het ene supplement eerder naar beneden zakt dan het andere supplement lijkt mij. Hoe denken jullie hierover?
Dat wordt lekker trainen :D
Even omscheppen voor gebruik.
 
Dat wordt lekker trainen :D
Even omscheppen voor gebruik.

Ben benieuwd. Gebruik nooit PWO, naast koffie dan.

Voor het thuis trainen kan het handig zijn voor het mentale aspect! :cool:
 
Ben benieuwd wat je ervan gaat voelen, moet wel goedkomen denk ik ;)
 
Pakketje van Bulkpowders is binnen gekomen vandaag, dat betekend dat ik de PWO kan samenstellen!

Heb een PWO gemaakt van:

- Beta-alanine 5 gr
- Citrulline 6 gr
- L-carnitine (ALCAR) 2 gr
- L-tyrosine 2 gr
- Smaakstof 2 gr

Dit heb ik x10 gedaan en samengevoegd in een potje.

Nu vraag ik mijzelf af, als ik hiervan dus een scoop neem (17 gram) zal de samenstelling dan gelijk blijven? Je hebt te maken met de dichtheid van de supplementen, waardoor het ene supplement eerder naar beneden zakt dan het andere supplement lijkt mij. Hoe denken jullie hierover?
Zou het idd ff omscheppen voordat je pakt. Hoe ben je aan deze samenstelling gekomen? Al vaker zo gedaan? Anders lijkt het mij slimmer om eerst steeds uit de verpakking te pakken om het te finetunen. Sommige mensen vinden 5 gram beta alanine best veel namelijk :o ik zelf vind ~4 gram het fijnst
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Zou het idd ff omscheppen voordat je pakt. Hoe ben je aan deze samenstelling gekomen? Al vaker zo gedaan? Anders lijkt het mij slimmer om eerst steeds uit de verpakking te pakken om het te finetunen. Sommige mensen vinden 5 gram beta alanine best veel namelijk :o ik zelf vind ~4 gram het fijnst

Ik heb Ano_261020 zijn receptuur gestolen en het artikel van mijn grote vrienden Bell Coaching doorgenomen. Ik vind de tintelingen fijn, geeft me motivatie haha!
 
Ik heb Ano_261020 zijn receptuur gestolen en het artikel van mijn grote vrienden Bell Coaching doorgenomen. Ik vind de tintelingen fijn, geeft me motivatie haha!
Sommigen vinden de tintelingen inderdaad fijn, sommigen hebben er een hekel aan. Ik vind het fijn als je het net wel voelt, en alleen op je wangen ofzo.... zodra het naar mijn voorhoofd gaat vind ik het afleiden:o
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ben ook wel benieuwd hoe het bevalt Onit

Zal het in m'n contest log vermelden.

Sommigen vinden de tintelingen inderdaad fijn, sommigen hebben er een hekel aan. Ik vind het fijn als je het net wel voelt, en alleen op je wangen ofzo.... zodra het naar mijn voorhoofd gaat vind ik het afleiden:o

Lekker tintelen!
 
Pakketje van Bulkpowders is binnen gekomen vandaag, dat betekend dat ik de PWO kan samenstellen!

Heb een PWO gemaakt van:

- Beta-alanine 5 gr
- Citrulline 6 gr
- L-carnitine (ALCAR) 2 gr
- L-tyrosine 2 gr
- Smaakstof 2 gr

Dit heb ik x10 gedaan en samengevoegd in een potje.

Nu vraag ik mijzelf af, als ik hiervan dus een scoop neem (17 gram) zal de samenstelling dan gelijk blijven? Je hebt te maken met de dichtheid van de supplementen, waardoor het ene supplement eerder naar beneden zakt dan het andere supplement lijkt mij. Hoe denken jullie hierover?
Dit is goed. Ik voeg zelf nog agmatine, creatine en cafeine (of uit drinken) toe (tyrosine niet geprobeerd).
Intra WO EEA's en taurine.
 
Pakketje van Bulkpowders is binnen gekomen vandaag, dat betekend dat ik de PWO kan samenstellen!

Heb een PWO gemaakt van:

- Beta-alanine 5 gr
- Citrulline 6 gr
- L-carnitine (ALCAR) 2 gr
- L-tyrosine 2 gr
- Smaakstof 2 gr

Dit heb ik x10 gedaan en samengevoegd in een potje.

Nu vraag ik mijzelf af, als ik hiervan dus een scoop neem (17 gram) zal de samenstelling dan gelijk blijven? Je hebt te maken met de dichtheid van de supplementen, waardoor het ene supplement eerder naar beneden zakt dan het andere supplement lijkt mij. Hoe denken jullie hierover?
Met zoveel citrulline zal het snel gaan klonteren, maar op zich maakt dat niet zo veel uit als het 10 dosissen zijn. Goed mixxen voor gebruik.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Met zoveel citrulline zal het snel gaan klonteren, maar op zich maakt dat niet zo veel uit als het 10 dosissen zijn. Goed mixxen voor gebruik.

Bedankt voor de tip.

De PWO voelde goed. Echter een gemis aan focus om volgas te knallen. Deed tussendoor veel andere dingen. Zo heb ik o.a. op het forum rondgeneusd.

Iemand suggesties voor andere verhoudingen of dergelijke?
 
Bedankt voor de tip.

De PWO voelde goed. Echter een gemis aan focus om volgas te knallen. Deed tussendoor veel andere dingen. Zo heb ik o.a. op het forum rondgeneusd.

Iemand suggesties voor andere verhoudingen of dergelijke?
Er zit geen cafeïne in. Dat is het enige dat focus brengt.
 
Heeft iemand de ingredienten lijst van de old noxipro. Of kan ik daar ergens aan komen? Ga nergens meer zo goed op als die pre-workout. Focus, pomp, uithouding, meer kracht en een licht euforisch gevoel.

Hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

Welke pre komt momenteel hier het meest dichtsbij qwa ingredienten.
 
Laatst bewerkt:
de beste prework out als je die zoekt is met de minste suiker... zowel legit als ug.. qua smaak tja..ikvondt watermeloen en blue rasberry OK..

je kan t ook zelf maken. want de kruid is gewoon vrij te krijgen bij de goede reform zaak. het heet dan wel bij de naam niet DM..
is wel kwestie van goed afmeten hoeveel je moet nemen per dosering en dat durf ik niet te zeggen maar das geen scoop /theelepel...
iemand had hier al iets over gepost toen de ug uit de handel ging van de legit wbshops
 
Volgens mij doelt raven32 op een ander middel dan welke Joost gebruikt. :D
haha. ja klopt 300mg cafeïne hetgeen zoden aan de dijk ik nam dat ook .. deed op den duur maar wat ephedrinet tabs erbij om t effect te krijgen 😂

Ano_261020 ik ga jou log lezen. vrij recent en upto date leuk en zo hoort het.
 
Deze is zo goed dat mijn hart maar 1/4 de scoop trekt.

Oftewel er zit iets in wat niet mag en geen idee wat.

15936166451484302779369441975102.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven