MuscleMeat

Beste Pre Workout?

Bezoekers in dit topic

Het moment dat je het laatste scoopje 5150 pakt:janken:
Hahaha het einde van mijn pot is ook in zicht.. ik probeer mezelf te motiveren om daarna 2 tot 4 weken zonder pwo te trainen... Maar iedere dag denk ik, zou ik even snel een nieuwe pot halen :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: ben benieuwd wat het word.
 
Hahaha het einde van mijn pot is ook in zicht.. ik probeer mezelf te motiveren om daarna 2 tot 4 weken zonder pwo te trainen... Maar iedere dag denk ik, zou ik even snel een nieuwe pot halen :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: ben benieuwd wat het word.
Herkenbaar..zelfs voor thuisworkouts pak ik preworkout:roflol:
 
De pre workout niet meer aangeraakt, de monster energy cafeïne fuel is dubbel geworden 😅
 
Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?

Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.
 
Zoals hierboven, gewoom wat beta alanine, citrulline en taurine met wat zout pakken
 
Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?

Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.
full as fuck van rich piana of the pump van myprotein, zijn beide echt super goed.
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Zoals hierboven, gewoom wat beta alanine, citrulline en taurine met wat zout pakken
Van wie heb je die gouden combo jongeman?

Zelf pakte ik eigenlijk altijd;

Beta Alanine
L-AAKG
L-Citruline malaat

Aangemaakt met zoetstof.

Welke meerwaarde biedt Taurine hierin en hoe maskeren jullie de zout smaak?
 
Kwa prijs en kwaliteit is Total War toch één van de betere
 
Zelf pakte ik eigenlijk altijd;

Beta Alanine
L-AAKG
L-Citruline malaat

Aangemaakt met zoetstof.

Welke meerwaarde biedt Taurine hierin en hoe maskeren jullie de zout smaak?

Taurine is gewoon een energie-stimulant.

Taurine is een stof die je lichaam van nature aanmaakt en welke je binnenkrijgt via voeding. Het wordt vaak een aminozuur genoemd, maar aangezien het geen carboxylgroep bevat, is het in strikte zin geen aminozuur. Toch wordt het in de wetenschappelijke wereld geclassificeerd als aminozuur.

In welke producten zit het?
Het zit voornamelijk in vlees, vis, schaaldieren, eieren en in sommige energiedranken. Met name schelpdieren hebben een hoog gehalte. Melk en melkproducten zijn er minder rijk aan.

Wat zijn de effecten van taurine?
Het vervult een functie in de hartspier en de zenuwcellen en beschermt in het oog de fotoreceptoren. Er is nog weinig onderzoek gedaan naar het effect bij mensen. Er is wel onderzoek bij ratten bekend, maar in verband met de verschillen tussen beide geven wij hieronder alleen een overzicht gegeven wat bekend is bij mensen.

  • Doorbloeding en bloeddruk: uit twee onderzoeken blijkt dat het zorgt voor een betere doorbloeding, maar het heeft geen invloed op de bloeddruk [2,3].
  • Hartslag: uit drie onderzoeken blijkt dat het de hartslag niet verhoogt [2-4].
  • Uithoudingsvermogen: bij patiënten met hartproblemen blijkt dat hun afgelegde loopafstand groter wordt als ze een supplement slikken. Het is nog maar de vraag of dit ook geldt voor mensen zonder hartproblematiek [2]. Uit een recent onderzoek blijkt dat het zorgt voor betere prestaties (1.7%) bij middellange-afstandlopers [7]. De onderzoekers geven wel aan dat ze niet kunnen verklaren hoe het kan dat de experimentele groep beter presteerde dan de controlegroep. Het vreemde is namelijk dat alle meetwaardes (zuurstofopname, hartslag en verzuring) verder gelijk waren.
  • Gewichtsverlies: er is één onderzoek bekend waaruit blijkt dat het geen significant effect heeft op gewichtsverlies [2].
  • Vetverbranding: bij getrainde wielrenners lijkt het erop dat de verbranding licht wordt verhoogd na een inspanning in combinatie met taurine in vergelijking met de controlegroep [4]. Dit is een enkel onderzoek en onvoldoende om te concluderen dat het een werkzame vetverbrander is.
Is taurine schadelijk?
Het is niet schadelijk, zolang je maar niet meer dan 3000 mg per dag consumeert [6]. Dit is een advies dat is opgesteld onder voorbehoud van de Nationale Voedsel en Waren Autoriteit. Er zijn geen aanwijzingen voor ongewenste effecten. De veiligheid is echter niet systematisch onderzocht.

Ik doe er wat 0-kcal siroop bij om het minder zout te maken.
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Heren, in welke dosering adviseren jullie bovenstaande te nemen?
Dat ligt er wel een beetje aan hoe goed je er tegen kan en hoe goed je hem wilt voelen. Ik pak meestal: 6 gram beta alanine, 6 gram citrulline, 1/2 gram taurine en 2 g zout. Maar ik vind het dan ook fijn om het gevoel te hebben dat er een hele mierenkolonie over je heen loopt. Die beta alanine bijv gaat je de eerste x op die 6 gram zeker laten voelen
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Dat ligt er wel een beetje aan hoe goed je er tegen kan en hoe goed je hem wilt voelen. Ik pak meestal: 6 gram beta alanine, 6 gram citrulline, 1/2 gram taurine en 2 g zout. Maar ik vind het dan ook fijn om het gevoel te hebben dat er een hele mierenkolonie over je heen loopt. Die beta alanine bijv gaat je de eerste x op die 6 gram zeker laten voelen

Bestelling wordt geplaatst! Let’s go.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Iemand enig idee waar je dedicated unstoppable nog kan kopen? ( De eerste variant heb ik het dan over)
 

Voor iedereen die zelf samen wil stellen (+zelf cafeïne en zout toevoegen eventueel)
 
Back
Naar boven