Hahaha het einde van mijn pot is ook in zicht.. ik probeer mezelf te motiveren om daarna 2 tot 4 weken zonder pwo te trainen... Maar iedere dag denk ik, zou ik even snel een nieuwe pot halen

ben benieuwd wat het word.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha het einde van mijn pot is ook in zicht.. ik probeer mezelf te motiveren om daarna 2 tot 4 weken zonder pwo te trainen... Maar iedere dag denk ik, zou ik even snel een nieuwe pot halen

ben benieuwd wat het word.Herkenbaar..zelfs voor thuisworkouts pak ik preworkoutHahaha het einde van mijn pot is ook in zicht.. ik probeer mezelf te motiveren om daarna 2 tot 4 weken zonder pwo te trainen... Maar iedere dag denk ik, zou ik even snel een nieuwe pot halenben benieuwd wat het word.

Waarvoor pak je dan nog een pre workout?Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?
Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.
Kun je ook alleen beta alanine pakken, heb je tenminste iets.Voor de pomp, net dat beetje motivatie / focus die het hem doet.
full as f**k van rich piana of the pump van myprotein, zijn beide echt super goed.Wat is jullie mening omtrent stimulant vrije pre-workout?
Wil dit in de avond gebruiken, i.v.m. met slaap bevalt een simulant mij niet.
Zoals hierboven, gewoom wat beta alanine, citrulline en taurine met wat zout pakken
De beta, citrulline en taurine eigenlijk van bert, zout van jou uiteraard
Zoals hierboven, gewoom wat beta alanine, citrulline en taurine met wat zout pakken
Zelf pakte ik eigenlijk altijd;
Beta Alanine
L-AAKG
L-Citruline malaat
Aangemaakt met zoetstof.
Welke meerwaarde biedt Taurine hierin en hoe maskeren jullie de zout smaak?
Dat ligt er wel een beetje aan hoe goed je er tegen kan en hoe goed je hem wilt voelen. Ik pak meestal: 6 gram beta alanine, 6 gram citrulline, 1/2 gram taurine en 2 g zout. Maar ik vind het dan ook fijn om het gevoel te hebben dat er een hele mierenkolonie over je heen loopt. Die beta alanine bijv gaat je de eerste x op die 6 gram zeker laten voelenHeren, in welke dosering adviseren jullie bovenstaande te nemen?
Dat ligt er wel een beetje aan hoe goed je er tegen kan en hoe goed je hem wilt voelen. Ik pak meestal: 6 gram beta alanine, 6 gram citrulline, 1/2 gram taurine en 2 g zout. Maar ik vind het dan ook fijn om het gevoel te hebben dat er een hele mierenkolonie over je heen loopt. Die beta alanine bijv gaat je de eerste x op die 6 gram zeker laten voelen