Fitness Seller

Beste Pre Workout?

Wat dacht je van geen PWO? als je de hele dag door al koffie drinkt snap ik het wel. Als je geen cafeïne tolerantie hebt is een zwarte koffie meer dan genoeg. Blijf aub ver uit de buurt van energie drankjes, je gaat anders niet meer zonder kunnen trainen.
Beste is gewoon om de week gebruiken, of gewoon echt alleen op dagen dat je ff geen fut/zin hebt ofzo.

Mocht ik geen zin hebben dan zet ik een speech van David Goggins op, meer heb je niet nodig, dat is mijn pre work out. Die gast is 1 goede motivation speaker. Zou met die woorden van hem door de koptelefoon zo op 10 man afrennen als een fucking warrior.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik men pre vooral op dag 1 en 2 van men 4day schema. Dan zijn mijn comp lifts, met zware single en tripple en dan back off volume. Dannop dag 3-4 zijn het meer variaties en train ik meestal zonder (uitzondering als ik in de vroege shift week zit). Zo heb ik niet echt het gevoel van gewenning, drink ook niet veel koffie anders.

Iemand ondertussen al die Gorilla Mind geprobeerd?

GORILLASHIP is code voor gratis verzending btw

Iemand ondertussen al die Gorilla Mind geprobeerd?

GORILLASHIP is code voor gratis verzending btw
Ja ik heb gorilla mode en nitric gratis opgestuurd gekregen als test van verzenden naar europa. Ik kan je zeggen echt wel top pre workout. Goed gedoseerd en als je gorilla mode met nitric combineert heb je echt een waanzinnige pomp. Gorilla mode is goed gedoseerd qua caffeine en eria jarensis. Ik haat het als er fucking veel caffeine of DMAA in een pre zit, deze is daar en tegen super lekker gedoseerd. Ik had de fruit punch smaak. Ik maak deze pre workout nu zelf omdat ik het toch iets te duur vindt

Pre workout is echt een waste, beter koop je er roids van

Zout+caffeine+banaan >pre workout

Pre workout is echt een waste, beter koop je er roids van

Zout+caffeine+banaan >pre workout
En ze smaken ook nog eens allemaal ruk of hebben een kut dosering beta aline waardoor je de hele training aan het jeuken bent.

Voor mij alleen een no2 booster soms.

Blikkie monster, banaan of rijstwafel + crea, betaïne en himalaya zout is meestal mijn go-to

Bijlagen

• E8041592-5AE0-43A9-A473-D270FFD18822.jpeg
    E8041592-5AE0-43A9-A473-D270FFD18822.jpeg
    117 KB · Weergaven: 152
Ja ik heb gorilla mode en nitric gratis opgestuurd gekregen als test van verzenden naar europa. Ik kan je zeggen echt wel top pre workout. Goed gedoseerd en als je gorilla mode met nitric combineert heb je echt een waanzinnige pomp. Gorilla mode is goed gedoseerd qua caffeine en eria jarensis. Ik haat het als er fucking veel caffeine of DMAA in een pre zit, deze is daar en tegen super lekker gedoseerd. Ik had de fruit punch smaak. Ik maak deze pre workout nu zelf omdat ik het toch iets te duur vindt
Via waar besteld ?

Angel dust :shake:

Terug
Naar boven