Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee sorry ik weet het,
was(is) ook een beetje een loze reply om eerlijk te zijn...
ik probeer als ik online bestel altijd een sample van een specifiek product te krijgen , meestal vraag ik dan ook om een PWO als ze die hebben....
mits ik niet uit de winkel bestel...
de " pomp " die je voelt is niets meer dan je verhoogde bloeddruk van de caffeine die pompt tegen je vernauwde vaten veroorzaakt door de 1.3 dim.. dat is het effect van die 2 in de combinatie. alle andere blablabla zit ook gewoon in het gros van de weightgainers.
pwo's zijn fijn na een dag werken dat je weer ff wat energie hebt om te trainen. dat is de enige reden denk ik waarom mensen het nemen. Vind het persoonlijk een beetje een overrated product-klasse..., je kan evengoed gewoon redbull light drinken voor het trainen en je post workoutshake na het trainen nemen.. doet hetzelfde.
dan zal ik wel aderen hebben van een cm of 3dik... en verklaar dan eens waarom je alleen een pomp voelt als je ook daadwerkelijk traint, want ik heb geen pomp na 5 bakken koffiee
1.3 en caffeine zijn de energie wat je voelt, beta aline de tinteling die je voelt en arginine/citruline/agmatine etc de pomp...