jams
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boterhammen zijn het simpelste als je maar enkele minuten pauze hebt, 10 ofzo. kan je makkelijk weg vreten. rijst en pasta zijn al wat moeilijker dan moet het sneller gaan. of een shake, maarjah dan krijg je wrs comment dat het anabolen zijn?
ik kook altijd genoeg kip en rijst voor 1 week, die neem ik dan mee! me shake! 1 zelfgemaakte protein bar. en broodjes zalmfilet, vorig jaar ook nog 1 pak melk maar dit keer absoluut niet meer.
Ik zie het wel vaker dat mensen kip en rijst vantevoren koken/bakken met eventueel roerbakgroenten. Maar eten jullie dit de volgende dag koud of gooien jullie het in de magnetron?
koud! kan op school niet zo even een magnetron vinden.
gewoon koude rijst koude tonijn en een blik groenten, eventueel voor dat je van huis vertrekt saus er overheen. anders is het zo'n droge bende.
lang leve ketchup:d ik denk dat ik een magnetron heb op men hogeschool. al ben ik het niet zeker
ik vroeg een keer in de kantine van mijn school "kunt u dit bakje even voor me opwarmen" zegt dat t*ring kolere wijf "nee sorry doe ik niet aan, dan krijge we de bacterien in onze magnetron" :S ik werd zo para he, ik zo ten eerste het zit in een bakje en ten tweede wat voor ****ing bacterien, het is rijst met tonijn en groente:|
mss aanschouwden ze je voor een terrorist die de school wou besmetten ofzo hahahaha
wel erg raar idd:s was daar nu mis mee ze doen dat toch zelf ook?
Hoe nemen jullie allemaal melk mee naar school? Ik heb niet echt een koelkast ofzo daar. dus als ik dat aan het einde van de dag pas gebruik lijkt het mij dat de melk allang warm/zuur is.
En hebben jullie ook altijd bij zalm in blik dat er botten in zitten? Ik heb dat bij die van de Makro in ieder geval wel. Vind ik een beetje smerig sommige kan je gewoon kapot kauwen en opeten maar andere niet.
ja ik trok dat echt heel slecht. maargoed sindsdien eet ik altijd alles koud, het went wel, saus is erg belangrijk met rijst en tonijn, anders is het echt een droge bende
tonijn geprobeerd op school , wel koud te eten maar het stinkt behooorlijk en me tas meurt er nogsteeds naar andere ideen